• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic takového neexistuje

    Po stovkách internetových objednávek je toto naprosto nejhorší nákupní zkušenost. E-shop zadržuje moje peníze, aniž by poslal zboží, chyby svádí na dopravce a zdráhá se peníze vrátit. Komunikuje jen pomocí nesmyslných vágních výmluv. Příště se jim zdaleka vyhnu a ostatním radím udělat totéž. Mimochodem, níže uvedenou "půlhvězdičku" dávám jen proto, že by hodnocení jinak nebylo možno zadat

  • Doporučuje obchod

    100 %

    obě zásilky dorazily v pořádku, mám z nich velkou radost. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodání
    • dobré zboží

    rychlost dodání, zboží co jsem sháněla, vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše OK.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychle, stučně bez poznámek. Max spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Spokojenost, rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příjemná komunikace
    • Nedodržení termínu
    • Nulový prozákaznický přístup

    Zboží jsem objednala na základě informace, že je na skladě v pondělí. Doručeno mělo být max do úterý. Ještě v pondělí napsali, že se omlouvaji ale zboží nemají na skladě. Ptala jsem sw kdy bude, jelikož šlo o dárek na sobotu. Přislíbili ve středu. Když jsem ve středu psala ohledně stavu, odpověděli že zboží bylo odesláno.
    Ve čtvrtek mi od DPD přišla SMS, že zboží ten den nedorazí a jestli ho chci ať si dojedu do jejich skladu. Dopravu jsem měla zaplacenou, zásilka byla odeslána pozdě a čekala bych, že bude dopravce urgován alespoň k rychlému doručení.
    V pátek se DPD neozvalo. Po 20 minutách na jejich infolince mi slečna řekla, že neví proč sw zboží ještě nedoručilo, že se na to podívá a dají vědět. Nu, nedali...
    Na sobotu, kdy jsem zboží potřebovala jsem ho neměla.
    V pondělí mi přišla SMS, že zboží je na úplně jiném výdejním místě. Bez vysvětlení či omluvy. Místo doručení přes DPD nejde změnit samozřejmě. V podstatě od odeslání objednávky DPD tuto možnost nenabízí ....
    Za mě velmi špatný přístup.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Mohli by mít jednotlivé položky na skladě ve více kusech.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemají zboží skladem, dlouhá dodací lhůta
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Mám obchod blízko a mohu rychle vyzvednout

    Vstřícní, rychlí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nakupuji už delší dobu a vždy jsem velice spokojená, kvalitní zboží i ceny

    Určitě doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super domluva, zboží tež

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super rychle zpracovani objednavky, mila komunikace, priznive ceny
  • Doporučuje obchod

    90 %

    ČS a gopay se neslučuje

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    40 %

    Zbozi dorazilo , avšak jiné než mělo , nakonec přišlo i to správné ,ale narušilo to chod akce na kterou bylo potřeba , coz uz nikdo neřeší , přístup k zákazníkovi tudíž nic moc.... Jde jim zaas jen o zisk.....

    Reakce obchodu Curver-shop.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za záměnu dodaných úložných boxů.

    V den přijetí Vaší reklamace byla na Vámi uvedenou adresu odeslána nová zásilka se správnými boxy, kterou Vám dopravce následující den doručil.

    Ještě jednou se velice omlouváme za pochybení při kompletaci Vaší objednávky.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná kvalita zboží.