Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupila jsem si poradenství. Bohužel mi od poradkyně Vendy v poště přistál víceméně jen manuál, jak umýt vlnité vlasy. Tento manuál je všude běžně na internetu. Nic nového. Opovážila jsem se napsat, že jsem čekala víc. Slečna Vendy mi pak psala dost arogantně. Nikdy víc.

    Reakce obchodu Curly myself

    Dobrý den Ludmilo,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s poradenstvím. Přesto, že službu poskytujeme naprosto zdarma, věnujeme se klientům s maximálním úsilím pomoci jak s postupem mytí, tak s výběrem produktů. Vaši konverzaci s Vendy jsem četla a nezaznamenala jsem ani náznak arogantních odpovědí - naopak se Vás kolegyně snažila doptat, co konktrétně Vám v odpovědích chybí a co byste potřebovala doplnit k Vaší spokojenosti. Bohužel od Vás již odpověď nepřišla. Informace, které poskytujeme jsou jistě k dohledání i na internetu, sama sepisuji články, knihu a natáčím videa, aby byly informace dostupné co nejvíce lidem. S ohledem na tyto naše znalosti a zkušenosti také lidem radíme. Nevím jak přesně postupujete se svými klienty vy, zda informace, které jim poskytujete není možné dohledat na internetu. My vyhodnotíme dle informací od zákazníka, které postupy a produkty jsou pro něj ty nejlepší, usnadníme mu práci s hledáním, váháním a výběr produktů - a to vše zdarma.
    Přeji Vám hodně štěstí na vaší kudrnaté cestě a věřím, že informace námi zaslané Vám budou přesto k užitku.
    Renata Havránková, majitelka

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Věčně nedoplněné zboží a amatérské “rady”, přineslo jen vyhozené peníze za produkty, které nevyhovují.

    Reakce obchodu Curly myself

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní recenze. Balíčky jsme Vám vždy posílali na Vaše přání prioritně a věřili jsme tak ve Vaši spokojenost, kterou jste nám v nejedné poznámce vyjádřila. To, že nejsou dostupné některé produkty není naší vinou. Výrobce nestíhají pokrýt neustále rostoucí zájem po CGM produktech. Některé zboží cestuje z USA 2 měsíce místo jednoho týdne. Věřte nám, že je nám velmi líto, že je toto komplikací pro naše zákazníky.
    Co se týče "amatérských rad" můžete mi prosím napsat, co konkrétně máte na mysli? Naše poradenství jste tuším nevyužila a ráda bych věděla, v čem konkrétně máme mezery, abychom toto mohli napravit k plné zákaznické spokojenosti.
    Děkuji a přeji hodně kudrnatých radostí
    Renata Havránková

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakupuji pravidelně, každá objednávka obratem vyřízena, rychle doručena, perfektně a ekologicky zabalena. Ke každé objednávce dáreček. Miluji tento e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • Bohužel produkty jsou pro mě nevyhovující, písemné poradenství nestačí.

    Bohužel v případě péče o vlasy poradenství přes e-mail je nedostatečné, je lepší i finančně výhodnější osobní návštěva kadeřnictví se specializací na kudrnaté vlasy. Objednala jsem si u Curly myself na základě doporučení specialistky z tohoto obchodu produkty celkem asi za 4000,- , postupovala jsem při péči o vlasy dle rad, zakoupila jsem si i jejich knihu Kudrnatá příručka. Bohužel po skoro dvou měsících se vlasy čím dál více lámaly a nešly upravit. Po dotazu v poradně obchodu, co mám s vlasy dělat nebo co používat, jsem byla upozorněna, ať si zakoupím další poukázku a pak mi poradí. Jelikož jsem již investovala 4000,-Kč, další peníze jsem se rozhodla raději investovat nějakému specializovanému kadeřnictví osobně. Pro mě je to velké zklamání, které mě stálo dost peněz a úsilí.

    Reakce obchodu Curly myself

    Dobrý den,

    Vaše zklamání mě upřímně velmi mrzí!
    Naše poradenství je nejlépe hodnocená služba na e-shopu a našim zákazníkům je stále poskytována zdarma. Věřte mi, že celý poradenský tým sestává z velmi zkušených dam s dlouholetou praxí v oblasti kudrnatých vlasů a radí s velkým nasazením a ochotou.
    Záleží ovšem i na stavu Vašich vlasů v době, kdy s metodou začínáte. Produkty, které nabízíme jistě nezpůsobí lámání vlasů, to bylo pravděpodobně zaviněno poškozením před začátkem správné péče. Podle fotek máte zesvětlené a velmi zničené konce. Bohužel za dva měsíce ani ty nejlepší produkty nedokáží zachránit takto silně poničené vlasy.
    Sama ze své zkušenosti mohu říci, že výrazné zlepšení jsem pocítila po více jak 4 měsících. Trpělivost je jednou z důležitých součástí metody :)

    Přeji Vám hodně kudrnatých úspěchů
    Renata Havránková