Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozor na shopu vyčíslují DPH, stejně tak na objednávce, ale nedostanete daňový doklad. Nelze odečíst DPH!!!! Na moji otázku sdělili, že "nejsou klasický e-schop !!!!!!!!!!!!

  • Rozhodně nedoporučuji! Snažil jsem se 3 x mailem zeptat na chybějící infa v manuálech.Odpovědí byl vrakovÿ formulář,na můj dotaz zda to není zbytečné,že jsem jinak se zbožím spokojen již žádná reakce!
    Hovory na uvedeném tel.č. nikdo nebere ani nevolá zpět!!!
    Nepíší si většinu kladných recenzí sami?

  • Včera se mi vrátil balíček s reklamací. Adresa asi NEEXISTUJE.
    Na netu další 2 adresy Smart optic s.r.o., 1 společník se 100% základního kapitálu pouhých 100,-Kč !!!!
    Momentálně další pokus o vyřešení reklamace.

  • prečo mi neodpovedate na mail.

  • Zakoupil jsem zboží od venda.cz Smart optic s.r.o., IČ 09925597, DIČ CZ09925597 . Potvrzená objednávka, cena včetně DPH tedy ,že je plátce DPH . Po doručení zboží jsem požádal o zaslání faktury. Fakturu jsem obdržel o jiné společnosti s to second method s.r.o -IČO: 6955371, neplátce DPH. Tato společnost je výhradním dodavatelem venda.cz Smart optic s.r.o . Bohužel second method s.r.o IČO: 6955371 je v likvidaci. Firma je povinna za svým obchodním názvem musí používat dovětek "v likvidaci". Tuto informaci však neuvádí. Neuvádí to ani venda.cz Smart optic s.r.o. na svém eshopu venda.cz

  • Dobrý den.
    Dvoje pracovní boty,po obou bylo prd. Absolutní nespokojenos. nikdy již.
    Milan

  • objednal jsem si Gola sadu chromovaný povrch, doručily mi normální kovovou jiný druh, reklamace vyřízena za 4 měsíce ,výměna zboží , doručily pozinkovanou katastrofálním způsobem, čekám na další výměnu, možná ani ne goly ale blba který nerozezná chrom od zinku a už vůbec ne od železa. Spokojenost ,jasně. Nulová. A to jsem chtěl dát jako slušný dárek. Bude opožděný?

  • Průměrná doba 3,3 dnů dle hodnocení
    Já objednala a zaplatila zboží 19.4.2020, následující den mi přišel mail, že se objednávka zpracovává. Dnes je 30.4., na maily nereagují, telefon nikdo nezvedá... KDE JE CHYBA ?

  • Objednal jsem si bezdrátová sluchátka a pouzdro na mobil.Sluchátka dorazila bez návodu a jak se ukázalo je to šmejd který šumí a hrčí.Poslech je prostě tragédie.Místo pouzdra na telefon dorazila jakási propiska prý s vestavěnou kamerou která je mi na nic,nejsem voajer.Při pokusech se dovolat telefon nikdo nezvedá a neozývá se..Zkusím mailale už tet je mi jasné že nákup v tomto e-shopu byl jeden velký omyl.Jarda

  • Tenhle obchod v žádném případě nedoporučuji. Obchod moc dobře ví co prodává. Koupila jsem si z tohoto obchodu už hromadu věcí, například takovou sprchovací hadici s hlavou a totální šmejd, během 2 měsíců hadice absolutně na odpis celá popraskala takže na odpis dále elektrický kartáč na vlasy který mě několikrát kopl a přehříval se jako hovado a to nemluvím o těch plastových láhvách, které netěsnily a já měla potopený batoh
    ... Nikdy víc

  • Dobrý den,

    objednal jsem si MP3 přehrávač, který sám o sobě stál skoro skoro nic, za poštovné jsem zaplatil skoro stejnou částku. To, co mi přišlo mě dost překvapilo, mrzí mě, že zde nemůžu vložit fotky. MP3 se zdá, že má již takové 2 roky provozu za sebou. Originální krabička prasklá a poškrábaná. A ne, není to chyba přepravce, samotná MP3 je poškrábaná a vnitřní obal zapatlaný make-up???USB adaptér od prachu a taktéž špinavý.

    Vím, že MP3 mohu poslat zpátky poštou, ale uvádíte, že poštovné hradí kupující a to již cena za poštovného převýší skoro 2x cenu samotného MP3.

    Ale za napsání této stížnosti mi to určitě stojí.

    Případně mě kontaktujte na mail, dodám patřičné info.

  • Objednala jsem si u tohoto e shopu zelené truhlíky o velikosti 59x25 cm a přišly mi hnědé od velikosti 40x10 a ještě byly rozbité. Teď čekám na vrácení peněz zatím.......

  • Dobrý den mohu se zeptat do kdy by mi měli přijít věci?

  • Dobrý den, Koupil jsem si kameru Sports HD DV kamera která má mít 1280p video, nastavím to a zdaleka to nemá 1280p.. nevím.

  • Jiri Myšpulín Hykl: Uzavreno,vraceny penize,firma se zachovala kulantne,akorat nvm,kde dnes,za ty prachy, sezenu jinou kartu,ceny se za tu dobu vice nez zdvojnasobily:(

  • Jiri Myšpulín Hykl: Dobrý den, zašlete nám prosím kartu zpět spolu s vyplněným formulářem pro vrácení viz. https://cs.venda.cz/garance-spokojenosti/. Omlouváme se a děkujeme.
    S pozdravem
    Martin
    venda.cz

  • Micro SD karta 64GB forphone
    Po delsim case a laborovani jsem objevil ze tato SD patri mezi tzv.fake card,pro vysvetleni;karta male kapacity se prefleshuje tak,ze se hlasi a zobrazuje jako podstatne vetsi.i kdyz skutecna kapacita je uplne jinde-v mem pripade karta udavana jako 64GB ma skutecnou kapacitu necelych 8(7,9)GB.
    Zasilam k reklamaci a jsem velice zvedav,jak se k tomuto "vlastnimu golu" firma postavi

  • ErikaH: Dobrý den Eriko, omlouváme se, ale podobných cashback serverů je spousty. Reklamu doufáme heureka smaže. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Martin
    venda.cz

  • Skvělý obchod. Při nákupu doporučuji využít zpětnou slevu ze stránky https://www.ziskejte.cz/ , je to hrozně jednoduché a nic to nastojí, naopak, dostanete ještě několik procent z nákupu zpátky :)

  • Lenka Pomothyová: Dobrý den Lenko, co Vám prosím v návodu chybí? Děkujeme
    S pozdravem
    Martin
    venda.cz