Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Balení zřejmě není dostačující, když ze 6 sklenic byly 2 rozbité.

    Objednané sklenice se mi líbily, ale není dostatečně ošetřeno balení a doprava.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Proces objednani a doruceni byl pomerne dlouhy (tyden). Pokud jeden den objednam, predpokladam, ze druhy den objednavku zpracuji a predaji dopravci a ten to dalsi den doruci. To se bohuzel nestalo a ja musela odjet a potrebovala jsem proto zmenit telefonni cislo, kdo objednavku vyzvedne. Tato zmena nebyla vyrizena dopravci a ten mi volal do zahranici s tim, ze za 10 minut je u me na adrese.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zákaznická linka

    zboží jsem si po delším rozmýšlení nechala zastat poštou na svoji adresu, což je i dražší varianta poštovného, nicméně společnost poslala balík na adresu geis pointu, který jsem sice zvažovala, ale později přepsala a zvolila dražší variantu poštovného na svou adresu. Když jsem volala na zákaznickou linku, tak mi paní velmi urputně tvrdila, že zaslali správně a že "zaslání na adresu" je zaslání "na adresu Geis pointu", musím říct, že na místo očekávané omluvy a vrácení rozdílu zaplaceného poštovného, jsem dostala toto nejabsurdnější vysvětlení od paní, jejíž nepříjemnost vítězí v kategorii nejhorší zákaznická linka za rok 2017-2019; paní mě nakonec odkázala, že mám napsat email se stížností (po 5 dnech bez odpovědi);
    takže takto: skleničky dodali, vypadají dobře, ale komunikace a nějaký pro zákaznický přístup teda nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Téměř z poloviny dorazily skleničky rozbité. Byla mi přislíbena okamžitá náhrada, ale ani po 3 týdnech se tak nestalo.
    Dívky na telefonu jsou sice milé, ale nefungují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neochota
    • Arogance
    • Alibizmus

    Zboží bylo doručeno. Čím se však liší dobré a špatné obchody? Zákaznickým servisem. Zaplatil jsi, tady máš a už nás neotravuj. Asi takto bych charakterizoval přístup pracovnice tohoto e-shopu. Potřeboval jsem jen poslat fakturu. Absolutní nezájem. Nedovedu si představit, že bych řešil něco důležitějšího, třeba reklamaci. Nejsem ten typ, co krititizuje na internetu, ale tady jsem si to fakt neodpustil. Vřele nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží super. Termín dodání - slabé. Doporučili pokud potřebuji zboží ihned, tak mohu objednávku zrušit. Důvod: nemoc pracovnice , která zboží expeduje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání, zboží se mi nelíbilo. Sklenice neodpovídají uvedenému obsahu 390 ml, vejde se do nich jen 300 ml. Navíc mají vypouklé dno, což nikde v textu není uvedeno a není to vidět ani na obrázku. Sklenice nejde rovně postavit, stojí nakřivo a jakoby se kutálejí po stole, takže se do nich vlastně dá nalít měně, než těch 300 ml, když je držíte v ruce.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rohy krabic byly rozbité a je zázrak že se to nerozbilo. Na krabicích byly nálepky pro sklo, ale jak říkal pošták tak zásilka byla odeslaná jako obyčejná, tedy ne jako křehká.........a ty nálepky nebyly z pošty ale od Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez přesnějšího udání důvodu byla má objednávka obchodem po dvou týdnech stornována.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Číslo zákaznické podpory eshopu je hluché i v pracovní hodiny
    • I přes zaslaný email ve kterém jsem psal o zrušení objednávky mi bylo zboží doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zrušte jej, je otřesný

    pěkný sklo, ale jinak hrůza, nedoporučuji - strašný dodání, strašný balení, kupte si raději něco jinýho někde jinde. Byl to jeden z nejstrašnějších nákupů který jsem absolvoval.

  • Nedoporučuje obchod

    Jak mohu hodnotit firmu, která od převzetí objednávky se mnou nekomunikuje?

    Reakce obchodu Crystalex

    Dobrý den.

    Mrzí nás toto nedorozumění. Komunikovali bychom rádi, ale v období svátků a inventur to moc dobře nešlo. Na maily jsme samozřejmě odpovídali, ale žádný dotaz od Vás nedorazil. Pokusím se vysvětlit co se stalo. Snad nás nakonec u sebe v paměti ohodnotíte kladně.

    Objednala jste totiž dne 26.12., tedy v období svátků. V té době při vstupu na naše stránky jste pomoci vyskakovacího okna byla upozorněná, že v době mezi 28.12 - 7.1 bude probíhat inventura skladu a že objednávky z tohoto období budou doručovány postupně po inventurách. Asi jste to musela přehlédnout...

    A pak už jste jen marně čekala a čekala, až Vám nakonec Heureka poslala dotazník. Náš e-shop totiž žádné maily, kromě potvrzení objednávky nezasílá, protože za běžného provozu posíláme zboží hned druhý den. A myslíme si, že v takovém případě není zapotřebí spamovat.

    Včera jsme inventuru dokončili a dnes již byla odeslána část objednávek z tohoto období. Vaše je mezi nimi. Můžete se těšit!


    S pozdravem,
    Vjačeslav Demeškin
    [email protected]
    www.crystalex.cz