Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neochota na strane firmy Crussis vymenit zbozi po 3 tydnech!!! Celozavodni dovolena 14dni a pak Vam reknou sorry, nectete obchodni podminky!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejasně formulovaná politika vrácení zboží - jak a kde. Jasné pokyny nejsou uvedeny na webových stránkách ani v obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedošlo

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den pane Astere,

    Vaše hodnocení nás upřímně mrzí. Při objednávce produktu jste zvolil platbu předem. Ta nám na účet však přišla až včera, 23.11. Bohužel dříve, než k nám peníze dorazí, nemůžeme zboží při tomto způsobu platby odeslat....
    Dnes je pro Vás již balíček přichystaný a dnes bude také odeslán.
    Věříme, že po tomto vyjasnění situace se k nám do eshopu vrátíte i v budoucnu :)

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka potvrzena. 13 dnů od potvrzení objednávky a zboží dosud nedorazilo ani e-mail proč nedorazilo.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den Milane,

    mrzí nás, že nejste spokojený. V objednávce jste jako způsob platby zvolil platbu předem. Ta nám však na účet nepřišla... Z toho důvodu nemůžeme ani odeslat objednané zboží.
    V případě jakýchkoliv nejasností je nejlepší obrátit se na naši zákaznickou linku a s kolegou vše vyřešit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Moja objednávka bola zrušená s titulu že predmetný obchod je určený len pre českých klenotu

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den pane Mraz,

    chápeme, že jste byl zrušením objednávky překvapený. Nicméně pro Slovenskou republiku nám fungují internetové stránky www.crussis.sk. To, že můžete uskutečnit objednávku na slovenském webu, Vám doporučila kolegyně v informativním mailu o zrušení objednávky. Objednávat zboží na Slovensko není z českého webu možné.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je evidentně čínských velikostí, vesta 3xl malá i když mám velikost xl, rukavice xl malé i když mám velikost ruky 9

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    v případě, že Vám objednané zboží nesedí, je možné ho do 14 dnů od zakoupení vrátit, případně vyměnit za vyhovující velikost. Kolega Vám posílal informace s postupem pro vrácení.

    S přátelským pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koloběžka přišla až po více než týdnu a po třech urgencích.
    • Když konečně dorazila, bohužel jsem zjistil, že má zásadní vadu z výroby, což bych u dražších koloběžek a novinek r. 2021, nečočekával. Nechtěl jsem úplně levnou koloběžku a oslovilo mě to, že ji vyrábí český výrobce. Předpokládal jsem tedy, že funguje i nějaká výstupní kontrola. Bohužel jsem ale zjistil, že tomu tak patrně není, protože vada byla dosti zásadní. Špatným navařením vidlic zadního kola došlo k vyosení tohoto kola o více než 1cm.

    Viz. uvedené nevýhody.
    Jsem nucen si koloběžku pořídit jinde a tak odstoupit od smlouvy a požadovat navrácení částky. Ještě tedy nevím, jak se k tomu prodejce postaví, ale z předchozí tel. komunikace a mých urgencí jsem spokojen nebyl. Čekal jsem, že pokud koupím zboží od přímého výrobce bude řešení reklamací jiné, než u e-shopů, které pouze zprostředkují prodej.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • E-shop inzeroval zboží skladem o byl to omyl. Zboží skladem nebylo.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojen. Dovolte, abychom Vám vysvětlili, jak proces rezervace elektrokola funguje. Prostřednictvím internetových stránek www.crussis.cz si vyberete elektrokolo, které máte možnost zarezervovat u prodejce dle Vašeho výběru. Vytvořenou rezervaci následně předáme Vámi vybranému prodejci, který Vás kontaktuje a domluví se s Vámi na výběru modelu (je možné, že se nakonec společně dohodnete i na jiném vhodnějším modelu), možnosti vyzkoušení a následném vyzvednutí u něj na prodejně. V tuto chvíli také získáte informaci, zda prodejce skutečně vybrané elektrokolo na prodejně má. Po předání kontaktu prodejci již do procesu vyřízení objednávky nevstupujeme. Mrzí nás, že jste vybrané kolo neobdržel.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kedze po viac ako 10 dnoch od potvrdenia objednavky som neobdrzal ziadnu spravu, navstivil som predajnu kde mala byt objednavka dorucena. Na moje prekvapenie mi bolo povedane, ze o mojej potvrdenej objednavke nevedia a nemaju ani ziadnu spravu o planovanom doruceni.
    Takze dakujem za taketo kvalitne sluzby... uz nikdy viac

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše nespokojenost a zkušenost. Dovolte, abychom Vám vysvětlili, jak proces rezervace elektrokola funguje... Na našich stránkách crussis.cz si můžete vybrat elektrokolo, které Vám vyhovuje. Provedete nezávaznou rezervaci elektrokola, která se nám objeví v systému a předáme ji vybranému prodejci. Dále již do rezervačního procesu nevstupujeme. Prodejce Vás má kontaktovat a domluvit s Vámi termín prohlédnutí a převzetí elektrokola apod...

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

    • Neinformuje o datumu dodani

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    prostřednictvím našich internetových stránek crussis.cz jste si rezervovala elektrokolo na prodejnu do Valtic. Rezervaci jsme předali vybranému prodejci a dále do procesu vyřízení objednávky již nevstupujeme. O termínu dodání, možnostech vyzkoušení, vyzvednutí elektrokola apod. se tedy musíte domluvit přímo s vybraným prodejcem ve Valticích. Mrzí nás, pokud domluva není dle Vašich představ, ale toto již bohužel neovlivníme. V tomto případě bychom Vám doporučili vybrat jiného prodejce, se kterým se domluvíte na všem potřebném.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kolo nedorazilo ani po 4 týdnech a skoro žádné elektrokolo nemají skladem.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že nejste s dodáním zboží spokojená. Dovolte, abychom Vám vysvětlili, jak proces rezervace elektrokola funguje. Prostřednictvím internetových stránek www.crussis.cz si vyberete elektrokolo, které máte možnost zarezervovat na prodejně dle Vašeho výběru. Vytvořenou rezervaci následně předáme Vámi vybranému prodejci, který Vás kontaktuje a domluví se s Vámi na výběru modelu, možnosti vyzkoušení a následném vyzvednutí u něj na prodejně. Po předání kontaktu prodejci již do procesu vyřízení objednávky nevstupujeme. Mrzí nás, že jste vybrané kolo neobdržela.
    Z důvodu zpětných informací od zákazníků jsme se rozhodli umožnit rezervovat pouze ten model elektrokola, který je aktálně skladem v našem hlavním skladu. A to i přesto, že prodejci mohou mít skladem i ta elektrokola, která jsou ve skladu Crussis vyprodaná.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávku jste mi stornovali a na druhou žádná odpověď. Stále čekám, až mi ji někdo potvrdí.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že k této situaci došlo a jste nespokojená. Dovolte, abychom Vám vysvětlili, jak proces rezervace elektrokola funguje. Na našich stránkách www.crussis.cz si vyberete elektrokolo, které si můžete rezervovat na prodejně dle Vašeho výběru. Uskutečněnou rezervaci spolu s Vašimi kontakty předáme zvolenému prodejci a dále již do procesu vyřízení objednávky nevstupujeme. Prodejce se s Vámi kontaktuje a domluvíte se na vybraném modelu, jeho možnosti vyzkoušení a vyzvednutí na prodejně. Pokud Vás nikdo nekontaktoval, prosím, urgujte vybraného prodejce, který je v rezervaci.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krásné řeči, skutek utek... žádné kolo dosud nedorazilo, nikdo z firmy ani obchodu mě ani nekontaktoval. Většina dotazů, které jsem měl k pracovníkovi firmy v den objednávky, nebyla uspokojivě zodpovězena.
    Dr. Jiří Melich

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    rezervoval jsem elektrokolo na prodejnu cyklo Vondráček ,tam o ničem nevěděli jeden to hází na druhého volal jsem na zákaznickou linku Crussis tam mi řekly že mám vyčkat na telefon z prodejny po deseti dnech mi na obchodě řekly že žádnou rezervaci nedostaly a že už jsou kola vyprodané v době rezervace bylo 12 kol skladem, nakonec jsem zakoupil kolo v mountfieldu jiné značky, že se zrovna Jágr zaplete s reklamou této značky kde mají neschopné prodejce bych nečekal ale jistě dostal bohatě zaplaceno.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den Ladislave,

    děkujeme za Vaši zkušenost - všechny recenze od zákazníků nám dávají zpětnou vazbu a pomáhají nám posouvat se vpřed. Dovolte, abychom Vám vysvětlili, jak proces rezervace elektrokola probíhá. Na našem webu www.crussis.cz máte možnost rezervace elektrokola na prodejně dle Vašeho výběru. Vytvořenou rezervaci následně předáme zvolenému prodejci, který Vás kontaktuje a domluvíte se na vybraném modelu, možnosti vyzkoušení a vyzvednutí elektrokola u něj na prodejně. Po předání kontaktu prodejci již do procesu vyřízení objednávky nevstupujeme. Proto, pokud se Vám nikdo neozývá, doporučujeme kontaktovat přímo zvoleného prodejce.
    Z důvodu zpětných informací od zákazníků jsme se rozhodli umožnit rezervovat pouze ten model elektrokola, který je aktuálně skladem v našem centrálním skladu. A to i přesto, že prodejci mohou mít skladem i ta elektrokola, která jsou v našem skladu již vyprodaná.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stojanek absolutně nepasuje ke kolu LARGO 10,4. Kolo má hranatý rám a stojanek je na kulaté rámy. Pokud ho namontujete, tak si zničíte lak na kole.

    Reakce obchodu Crussis.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Tento model stojánku běžně používáme pro modely elektrokol Crussis. Stojánek je možné bez problémů namontovat bez poškození laku. Montáž stojánků jsme s Vámi konzultovali i prostřednictvím facebookové konverzace, kde jsme Vám zároveň posílali fotografie, jak stojánek na rám namontovat...

    S pozdravem
    Tým CRUSSIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky uběhlo 14 dní, nikdo se neozval. Proto jsme volali do prodejny kol, kde jsme si měli kolo prohlédnou a koupit. V prodejně o ničem neví, objednávku jim nikdo nepřeposlal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel blatník dorazil jiný (chápu stane se ) , ale už čekám na výměnu na můj vkus dost dlouho !