• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží bylo dodáno neuvěřitelně rychle a v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrý výběr náhradních dílů.
    • Nepřehledné stránky kde nabízejí slevu na značku secoh, potom poštovné naůčtují s odůvodněním, že se jednalo jen na určitou řadu této značky.
    • Vyšší cena než jinde, vyplatí se hledat na internetu.

    Reakce obchodu Covdily.cz

    Dopravu zdarma nabízíme pro všechna dmychadla Secoh, nikoli jen pro vybrané řady. Navíc je doprava zdarma i pro některé sady náhradních dílů. Na webu hned pod nadpisem "Akce pro dmychadla SECOH a vybrané díly - doprava po ČR zdarma" je věta "Platí pouze pro ČR a pro kompletní dmychadla Secoh nebo tyto sady náhradních dílů." Přitom "tyto sady náhradních dílů" je klikací odkaz, po kterém se objeví příslušné sady. U všech sad, kde je doprava zdarma, je navíc přímo v obrázku zboží výrazné upozornění na tuto skutečnost. Zákazník si však zaškrtl dopravu zdarma pro sadu, která pod odkazem není a upozornění v obrázku neobsahuje. Předpokládali jsme, že to přehlédl, zvlášť jsme ho proto navíc mailem upozornili, že pro jeho objednávku dopravu zdarma nenabízíme. Vyslovil domněnku, že okrádáme zákazníky. Reagovali jsme ujištěním, že si zásilku nemusí vyzvednout. Jistě není vyloučené, že u nějaké málo prodávané položky má i jiný shop danou položku skladem za zajímavější cenu a může ji okamžitě odesílat podobně, jako to děláme my. Pokládáme to za obecnou vlastnost internetového obchodování a děláme vše pro to, aby zákazníci měli všechny důvody nakoupit od nás. Je konec roku a výkazy potvrzují, že se nám to daří lépe než vloni. Každé nedorozumění nás mrzí a každý další spokojený zákazník je pro nás závazkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pred expedíciou nie je skontrolovaná funkčnosť tovaru.

    Reakce obchodu Covdily.cz

    Jsme specializovaná prodejna, funkčnost dmychadel ověřujeme. Zákazníkovi ze Slovenska jsme nejprve nedokázali vyhovět, když chtěl na adresu v ČR zaslat zboží bez DPH. Zákon to neumožňuje. Zboží proto odmítl, ale následující den 3. 6. 2016 (pátek) si ho v 16:50 hod. objednal na slovenskou adresu. Předali jsme ho zásilkové službě v pondělí 6. 6. 2016 ve 14:47, doručeno bylo 8.6.2016 v 10:34, tedy v termínu, který inzerujeme. Po telefonátu ze dne 10. 6. 2016, ve kterém zákazník popsal problém, že je dmychadlo nefunkční, jsme mu sdělili, že nejspíš během nešetrné přepravy došlo k vypnutí bezpečnostního vypínače (není to běžné, ale vzhledem k principu vypínače se to při silném nárazu může stát). Zákazník si společně s dmychadlem objednal náhradní díly, předpokládali jsme tedy, že si dmychadlo chce udržovat sám. Proto jsme kromě možnosti zaslání zpět a vrácení peněz navrhli, že mu zašleme fotografii bezpečnostního spínače, aby se lépe orientoval a mohl ho jednoduchým způsobem "nahodit". Zároveň jsme mu navrhli telefonickou podporu přímo při nahození vypínače. Zákazník dostal fotografii, podporu nevyužil, oznámil vrácení dmychadla. V okamžiku doručení tedy vrátíme jím zaplacenou částku. Mrzí nás, pokud při přepravě dojde k podobnému problému, ale není v našich možnostech tomu zabránit. Jsme přesvědčeni, že ostatní reference, které jsou vesměs kladné, svědčí o péči, které zásilkám a zboží věnujeme.

  • Zamena doruc. a fakt. adresy !?

    Reakce obchodu Covdily.cz

    Spolu s omluvou za záměnu adresy jsme zákazníkovi zdarma zaslali filtr k dmychadlu v prodejní ceně 125 Kč. Záměna vznikla u našeho prázdninového brigádníka, který v administraci e-shopu přehlédl, že doručovací adresa se zobrazí až po kliknutí. Ovšem systém, který používáme, není v tomto směru zrovna intuitivní, takže to musíme považovat za vlastní chybu při zaškolení.