Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po návratu z platební brány se dodací lhůta 3 dni změnila na 3 týdny.

    Reakce obchodu CountryObchod.cz

    Vážený pane,
    k Vaší nespokojenosti není absolutně žádný důvod a vše by se vyjasnilo, kdybyste s námi komunikoval a odpovídal na e-maily, které Vám byly ohledně Vaší objednávky zaslány. Změna dodací lhůty na eshopu proběhla kvůli tomu, že pro Vás byl zarezervován Vámi objednaný kus, který byl skladem. Tudíž dalším zákazníkům už titul nemohl být nabízen jako skladový. Kdybyste se podíval do potvrzení objednávky, které dorazilo k Vám na e-mail, tak byste věděl, že titul skladem je. A kdybyste ve Vámi zmíněné platební bráně objednávku uhradil, tak byste také Vámi objednaný titul do cca 2 pracovních dní obdržel. Nicméně to jste neučinil, platbu jste neuhradil a nereagoval jste ani na emaily, které jsem Vám ohledně Vaší objednávky posílal i s nabídkou na změnu typu platby např. na dobírku. Takže mne opravdu Vaše hodnocení velice mrzí, ale chyba v tomto případě opravdu není na straně e-shopu.
    S pozdravem
    Jiří Konc, CountryObchod.cz

    • Nejsou schopni se ani po deseti dnech od objednání zboží ozvat a sdělit zákazníkovi, že se obchod nekoná!!!!

    Reakce obchodu CountryObchod.cz

    Vážená paní, musíte si řádně číst dodací lhůty uváděné na webu u jednotlivých titulů a také si musíte vybírat svojí emailovou schránku, kde od nás máte jednak potvrzenku o objednávce a jednak informaci, že zboží pro Vás objednáváme a bude doručeno v určitém termínu. Pak by nebylo nutné psát tyto nepravdivé recenze. S pozdravem CountryObchod.cz