• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože 27.5. byla údaje zásilka expedovaná do dnešního dne 3.6.2021 zboží nemám a ani další info o doručení v nejbližších dnech.

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikaci v doručení zásilky, která vznikla ztrátou balíku na straně dopravce. Z naší strany byla objednávka expedovaná již v den přijetí objednávky. Děkujeme za pochopení. s pozdravem Váš Cosmetix.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Šampon mi přišel otevřený, takže se část vylila po krabici.

    Šampon mi přišel otevřený, takže se část vylila po krabici.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si výrobek podle fotografie a popisu.prisel jiný. novelizované,který ale nefunguje jako ten původní. Obchod jsem si vybrala proto.ze nabízel ten původní. Tuto"novi ku"jsem mohla nakoupit jinde a levněji,ale chtěla jsem ten původní.ktery nabízela tato firma

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den, paní Ireno,

    omlouváme se za chybu, která vznikla na naší straně a děkujeme tímto za upozornění špatné fotografie u produktu. Spojte se s námi prosím emailem a vymyslíme pro Vás adekvátní kompenzaci.

    s pozdravem

    Váš Cosmetix

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí co nemají !!!!!

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den,

    mrzí nás toto nedorozumění, nicméně zboží, které jste si objednal je pouze na objednávku a tato skutečnost je uvedena v detailu produktu i následně v košíku.

    Omlouváme pokud vznikla chyba v komunikaci a přejeme Vám hezký den.

    Váš Cosmetix

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka není vyřízena ani po dvou týdnech, zboží je údajně k dispozici jen na objednání. V době objednávání přitom systém ujišťoval, že zboží je skladem. Zboží je zaplaceno, očekávám další postup prodejce.

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den, Jane,

    moc nás mrzí, že došlo k nedorozumění. Skladem byl pouze 1ks a zbylých 5 jsme museli doobjednat. Objednávku jsme po naskladnění zboží expedovali k Vám, tak věřím, že již dorazila. Kolega se s Vámi spojí a případně ji pomůže dohledat.

    děkuji a ještě jednou se omlouváme.

    s pozdravem

    Váš Cosmetix.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi ještě nedorazilo a je to už 3 týdny a nikdo se mi ještě ani neozval. Takže moje zkušenost je negativní.

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den, Moniko,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost. V systému vidím, že informační email ohledně objednávky byl odeslán hned 24.7. a další pak 2.8. Pokud Vám nepřišel, tak se moc omlouváme a pokusíme se s Vámi obratem objednávku dořešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Cosmetix.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • bezproblémová komunikace s panem Lašem při řešení storna objednávky a vrácení peněz
    • - po uhrazení objednávky platební kartou jsem se po několika dnech musela sama dotázat na stav objednávky, jelikož mi nikdo nedal vědět, že je zboží nedostupné

    - zboží, které měli uvedeno jako "skladem" není skladem a z toho některé dlouhodobě

    Reakce obchodu Cosmetix

    Dobrý den, Soňo,

    Mrzí nás, že jste musela svoji objednávku stornovat. Skladovost zboží jsme již upravili, aby se podobná situace v budoucnosti neopakovala. I tak se ale ještě jednou omlouváme za komplikace způsobené naší stranou.

    Pěkný den

    Cosmetix.cz