Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nefunguje online shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem nedostal jsem potvrzení o přijetí objednávky, o procesech vyřízení, nemám ani potvrzení o platbě, doklad ... komunikace bohužel nulová, budu se muset doptávat, pídit.
    Je to 8 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení zboží nejsou schopni informovat o termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodava zbozi ktere nema na sklade, platbu pozaduje predem, tedy bezurocna pujcka od zakaznika, penize uz nemam a dodnes nemam ani zbozi a ani informaci kdy bude dorucemo...?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 3 týdny jsem objednal, po té přišla zprava o potvrzení objednávky a informaci ze budu informován kdy zboží bude odesláno , k dnešnímu dni však nic nepřišlo !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zál. faktury (35tis.) se mi již nikdo neozval, až na základě mojí urgence. To mi bylo sděleno, že paní, která mi fakturu poslala je někde v zahraničí a produkt mi bude zaslán, až se vrátí (neřekla kdy).
    Nevím, jestli je paní ve firmě sama, nebo je jediná, která je schopná zařídit expedici, ale takto si profesionální přístup od oficiálního zastoupení značky Concept v ČR nepředstavuji.