Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezájem prodat zboží , i když by si tam člověk pro to přijel. Údajně inventura 21.12????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerované zboží bylo poškozeno, na dotaz, jak problém vyřešit, nereagovali

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za komentář.
    Bohužel jsme nyní před Vánoci zahlceni emaily a odpověď tedy může trvat o něco déle, pokud potřebujete něco vyřešit ihned, neváhejte se na nás obrátit telefonicky.

    děkujeme Vám za pochopení

    Tým Concept

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Česká značka
    • Přehledný web
    • Kvalitní kuchyňské spotřebiče
    • Nepřehlednost nákupu po "košíku"
    • Mizerná komunikace obchodu se zákazníkem
    • Dlouhá doručovací lhůta

    Ke značce se vracím, protože mám ráda české produkty a podporuji tuzemský obchod. S drobnými kuchyňskými spotřebiči i elektronickým kartáčkem jsem spokojená. Kvalita produktů je super!
    Doporučuji zapracovat na komunikaci se zákazníkem. Formulář a celý proces objednávky je velmi nepřehledný. Při objednávce mi svítila 1 položka, které není skladem, i přes to jsem nákup objednala. Nákup se zaplacenou objednávkou a obchod se mnou přestal komunikovat. Přicházeli reklamní letáky, ale odpověď na dotaz k objednávce přišla až když mi přepravce napsal, že je si mohu zboží vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota
    • nekomunikace

    Nedovoláte se, na email nikdo nereaguje .. vracím rozbité zboží. Tento obchod vícekrát už ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože na internet. stránkách obchodu byla stále otevřená nabídka "zboží skladem" po objednání a zaplacení přišel email, že zboží není k dispozici. Po tel. dotazu však pracovník potvrzuje, že zboží má, vzápětí jiný pracovník potvrzuje email že zboží již není. Naprostý zmatek a problémy s vrácením již provedené úhrady.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    tato situace nás opravdu moc mrzí.

    Váš objednaný produkt nebyl na e-shopu již skladem, skladem byl poslední kus na naši prodejně, který se v ten den prodal. Vaši objednávku jsme tedy nemohli vyřídit a ještě v ten den jsme Vás ohledně této situace kontaktovali.
    Uhrazené peníze za objednávku jste měl připsany na účtu ihned druhý den.

    děkujeme za pochopení
    Tým Concept

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Na eshopu bylo vyplněno, že je produkt skladem, po objednání přišel potvrzovací email s poznámkou, že produkt je dlouhodobě nedostupný..

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za recenzi.

    moc se omlouváme za naši technickou chybu. Aktuálně pracujeme na její nápravě.

    Děkujeme Vám za pochopení

    Hezký den
    Tým Concept

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Těsnění na vysavač nejsem schopen sehnat ani přímo v Conceptu. Trvá to už tři měsíce.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    Tato situace nás opravdu velmi mrzí.
    Prosíme o pochopení, výroba a naskladnění zboží nelze urychlit.

    Na Vaši objednávku myslíme a ihned po naskladnění, které by mělo proběhnout do 2 týdnů, zboží odešleme obratem.

    Děkujeme za pochopení

    Hezký den přeje
    Tým Concept

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a žádná reakce obchodu.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    Je nám líto, ale zboží není aktuálně skladem v e-shopu, tato informace o dostupnosti Vám dorazila mailem v potvrzení objednávky.
    Ihned se jdu s Vámi spojit, situaci vyřešíme.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za pochopení.

    Tým Concept

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - špatná komunikace
    - neschopný dopravce

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za recenzi.

    Bohužel je nám líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni.
    Co se týče komunikace, odpovídáme na všechny maily a zvedáme všechny telefonické hovory, pokud nám to čas umožní.
    V případě, že nemůžeme na Váš hovor odpovědět, voláme poté ihned zpátky.

    Co se týče dopravce, tak dopravce jste si zvolil sám na základě Vaši objednávky.
    Bohužel nemůžeme ovlivnit, jaký řidič Vám zrovna Váš objednaný spotřebič zaveze.

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.

    Děkujeme za pochopení

    S přáním pěkného dne

    Tereza
    Specialistka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná
    • Obchod chce po mně hodnocení nákupu filtru který je nedostupný!

    Tyčový vysavač starý tři roky a ještě se stále prodává a již do něj není dostupný filtr - základní spotřební materiál. Je to k pláči.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    veškerou dostupnost uvádíme na webu, Vámi objednaný produkt není skladem.
    O dostupnosti jsme Vás informovali také v potvrzení Vaší objednávky.

    Co se týče hodnocení, tento mail je zaslán automaticky prostřednictvím Heureka.
    Omlouváme se, že dorazil dříve než zboží. Samozřejmě můžete zboží ohodnotit až zboží vyzkoušíte.

    Děkuji za pochopení

    Tereza
    Specialista eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní závazky.
    • Nekomunikují.

    Objednal jsem roborický vysavač Concept VR3520 s odbornou instalací v ceně.Vysavač mám,ale instalace nikde.Po telefonu mi bylo řečeno,že se někdo ozve.Neozval.Po týdnu jsem tedy napsal email na infolinku s dotazem na další postup.Odpověď žádná.Inu bylo hezky zazpíváno,ptáček lapen,tak na co se dál starat.Tak doma uklízíme dál manuálně a navíc k tomu máme ještě utírání prachu z robota.A to se za ty peníze fááákt vyplatí.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    v tomto případě budu muset Vaší recenzi na náš eshop oponovat. Dle emailové komunikace s námi nebyla registrace provedena skrze formulář k tomu určený, viz marketingové podmínky akce, a proto Vás ani nemohl nikdo dříve kontaktovat. My jsme Vám následně zasílali odkaz na web, kde se má registrace správně provést. Registrace z Vaší strany poté proběhla 30.11.2022 a již 3.12.2022 u Vás byl technik, aby Vám robota zprovoznil.

    S pozdravem,

    Ondřej Češka
    Smart specialista

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo rozbité. Špatně zabalené. Bylo to křehké zboží.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    velmi mě to mrzí. Občas se tak stane. Neváhejte si podat reklamaci a společně s našim klientským centrem se můžete domluvit na náhradním zaslání.

    Adriana Olivová
    Specialistka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel negativní zkušenost, zboží jsme kupoval na firmu, ale společnost mi odmítla upravit fakturu.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    oprava dokladu z účetního hlediska není možná, pokud je doklad předaný na příslušné úřady. Vždy jsou varianty, které pro vás můžeme udělat, ale musí být vždy v souladu se zákonem.

    Adriana Olivová
    Specialistka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží špatně zabalené

    Zboží špatně zabalené, čtyři křehká plastová síta do sušičky ovoce byla pouze v kartonové krabici, jen z jedné strany trochu utěsněná igelitovými polštářky, aby v něm nejezdila ze strany na stranu, takže z těch 4 byla 2 na několika místech odlomená a 1 bylo naprasknuté (krabice byla nepoškozená). Po reklamaci a zaslání fotografií poškozených sít mi po 10 dnech poslali 3 nová. Čekala bych, že takto křehké zboží bude alespoň v bublinkové fólii, zvlášť po reklamaci, kdy přišla rozbitá, ale byla zabalená úplně stejně nedbale, naštěstí tentokrát dopravu přežila všechna.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    síta na sušičky jsou velmi křehké zboží, které se snažíme balit co nejopatrněji.

    Jsem ráda, že vám druhá várka dorazila v pořádku.

    Adriana Olivová
    Specialistka e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nezvládnutá doprava od přepravní služby. Zboží zanecháno venku před domem na příjezdové cestě. No comment.

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyli s naším sjednaným přepravcem spokojeni.

    Určitě se na váš případ můžeme podívat a podat reklamaci.

    Uděláme vše pro to, aby se to již nestalo.

    Adriana Olivová
    Specialistka e-shopu

  • ZATÍM nemám, co kladně hodnotit, zboží ZATÍM nedorazilo, ale dorazil dotazník spokojenosti. Takže ZATÍM obchod z ničeho neviním, objednáno je teprve týden, vyčkám. Jen by to chtělo sladit zaslání dotazníku až s expedicí zboží :-))

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den, děkujeme za připomínku, předám podnět ke zlepšení. :)

    Přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto neseriózní přístup, zboží už jsem dávno měl mít, žádná omluva žádná vysvětlení , ani po pěti týdnech žádná reakce obchodu rozhodně nedoporučují!!!

    Naprosto neseriózní přístup, zboží už jsem dávno měl mít, žádná omluva, žádné vysvětlení , ani po pěti týdnech žádná reakce obchodu rozhodně nedoporučují!!!

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    budeme rádi, když nás znovu zkontaktujete, abychom se na problém s Vaší objednávkou mohli podívat. Naší prioritou je spokojený zákazník a každý od nás vždy dostane reakci na svůj dotaz.

    Můžete nám napsat, nebo rovnou zavolejte:
    T: +420 465 471 400
    M: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uváděli že zboží je skladem, zboží ani za týden nebylo expedovano

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    kontaktujte nás prosím na [email protected] , případně na naší infolince na čísle 465 471 400 a rádi se s Vámi na problém ohledně Vaší objednávky podíváme.

    S pozdravem,
    Ondřej Češka, asistent e-shopu Concept

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Přestože mi v potvrzení mé objednávky obchod napsal: "Můžete se těšit na: RO3311 Olejový radiátor, 2300 W Dostupnost: 2 týdny", mi bylo, po telefonickém dotazu, jak to vypadá s mou objednávkou, sděleno: "Model RO3311, který máte objednaný, by se měl znovu naskladnit v průběhu listopadu letošního roku. Vaší objednávku tedy musíme odložit na listopad. V případě, že máte zájem o alternativní model, dejte mi prosím vědět.
    Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení.
    S přáním hezkého dne,
    Ondřej Češka Asistent e-shopu".
    Takže asi tak. :-)

    Reakce obchodu Concept

    Dobrý den,

    mrzí mě vaše zkušenost, ale bohužel jsem pro Vás v tomto případě nemohl udělat více, než nabídnout jiný model jako alternativu. Kvůli současné situaci v energetice byla poptávka na olejové radiátory tak vysoká, že jsme nebyli schopni vyřídit všechny objednávky na tyto produkty a museli jsme nejdříve vyřídit objednávky, které přišly mezi prvními.

    Ještě jednou se Vám omlouvám za tuto situaci a přeji hezký den.

    Ondrej Češka - Asistent e-shopu Concept