Přihlásit se a přidat příspěvek
  • VARUJI!!!!! Koupila jsem si od Compatible kartrige, při tisku dělal přes list čáry. Reklamovala jsem jej telefonicky, uzna.i, že to může způsobit vadný kartič ale nabídli mi, ať si koupím u nich nový. Přesto jsem jim ho zaslala poštou zpět i s rizikem, že mi náklady nezaplatí. Včera jsem se ptala jestli reklamaci dostali a jestli ji vyřizují - velice mě překvapila arogance obchodního zástupce. Není to člověk na svém místě. Diví se, že jsem si nekoupila nový kartrič, když potřebuji tisknout. Proč jim ho reklamuji. Do této rozmluvy jsem na ně nebyla naštvaná. Chyba se vždy vloudí. Také jsem byla obchodní zástupce. Ale jeho neprofesionalita mě dostala. Pošlou mi vadné zboží a já si mám koupit zboží nové. Už nikdy více od nich nakupovat nebudu a také to nikomu nedoporučuji. Pokud se takhle chovají k zákazníkům a považují to za normální, pak s nimi nechci nic mít.

  • Jaromír: děkuji za info pane Jaromíre, jelikož moje debata s nimi nikam nesměřovala chtěl jsem po nich jen vrátit zboží, řekl mi že mi nic vracet nebudou a zavěsil, myslim ze kazdy problem jde nejak resit, ale jejich pristup k zakaznikovi je otresny...

  • Pane Vojtěch,čekejte od této firmy,že vám odepíší negativně a uvedou celé vaše jméno a bydliště,ve snaze vás poškodit,nesnesou totiž pravdu o této podvodné firmě!!!Mě a mnoha ostatním se stalo podobné.

  • POZOR NA NĚ! Compatible.cz jsou pěkně arogatní zmetci a podvodníci! koupil jsem si 4x jejich tonery s tim ze jsem potreboval vymenit pouze cerny a zluty, avsak nefungovali hlasili ze jsou prazdne a ted mi vola arogantní pán, že prý mi ani nepůjdou pokud nevyměním všechny 4x, že prý ty co tam mám teď s nimi nejsou kompatibilní! přece nebudu vyhazovat dva současné plné tonery! poslal jsem jim to na reklamaci a prý mi peníze nevrátí a tonery také ne, zlodějina!!! POZOR NA NĚ

  • Vážení, pokud napíšete recenzi, "prstem jednoznačně ukazujete na konkrétní firmu" a říkáte "jsou dobří nebo špatní".
    A recenze mohou být pravdivé i lživé.

    Pokud napíšete lživou recenzi, je logické že firma brání a zveřejní svůj názor na věc s s důrazem na maximální a detailní popis situace..


  • honzo,plně s vámi souhlasím,mám s touto firmou ty samé zkušenosti,za všechny chyby může zákazník,ne oni!

  • Jakmile téhle firmě napíšete něco negativního, odpoví vám celkem jízlivě a pečlivě přitom vypíše celé vaše jméno a bydliště, nejlépe i s výpisem z živnostenského rejstříku (viz níže i v recenzích) v evidentní snaze o pomstu – prostě vám chtějí za trest udělat "ostudu" (v případě recenzí i s dobrým pocitem, že už se nemůžete jakkoliv bránit).

    To není způsob jednání se zákazníkem, který bych od rozumně vedené firmy očekával.

    Ceny mají dobré, ale pod dojmem toho zacházení s lidmi, kteří jim koneckonců chtějí posílat své peníze, jsem si jakýkoliv nákup rychle rozmyslel :-(

  • Firma Compatibible.cz nereaguje koncem roku 2016 po tři dny na telefonáty, na SMS ani na e-maily, ačkoliv nabízí dodání zboží dle výběru. Pokud zaměstnanci včetně šéfů sedí na zadku a nic nedělají proto, aby se se zákazníkem, který je kontaktuje snad 10 x zkontaktovali, pak je to firma tzv na drátky a podle mne nesolidní firma

  • Compatibile nereaguje v normílní pracovní době od pondělí do pátku na dotazy nezvedá telefonáty, nereaguje na SMS ani maily ani do třetího dne od odeslání. Z toho si vyvozuji, že firma naoko nabízí něco, co však neplní Za tento přístup firmy vůči zákazníkovi dávám nejhorší známku 28. + 29 + 30.12.2016

  • Nerozumíme, proč si tiskárnu odmítáte vyzvednout osobně, když bydlíte cca 15 km, od naší firmy...

  • Vážený pane Martine Fialo,
    http://www.edb.cz/firma-999331-martin-fiala-brandys-nad-labem-stara-boleslav

    Podnikáte v oboru -Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím.
    Ve věci tiskárny jsme vám odepsali následující

    Soudní znalec vyhotovil protokol o stavu vaší tiskárny a potvrdil naše tvrzení, že závada NEBYLA způsobena naším tonerem.
    Závadu způsobilo mechanické poškození vedení papíru na výstupu, kde se také papír zasekával.

    O záležitosti byla také informováno servisní/záruční centrum Brother, které nakonec rozhodlo o záruční opravě vaší tiskárny.
    Záruka byla uznána s odůvodněním, že není možné stanovit zda k poškození došlo neopatrnou manipulací (např. při vyjmutí zaseklého papíru) a nebo se jednalo o vadu materiálu.

    Tiskárna je připravena osobnímu vyzvednutí.
    Odmítáme tiskárnu poslat jakoukoliv přepravní společností (již jsme vám avizovali že nám byla zaslána bez přepravních pojistek) a riziko poškození při pravě spedicí je vysoké.
    Případné poškození by nemuselo být způsobeno neopatrnou manipulací ze strany spediční firmy ale absencí výše zmíněných přepravních pojistek.
    Při osobním předání vám tiskárny předvedeme.

  • POZOR ! ! ! JEDNÁNÍ FIRMY NADÁLE POKRAČUJE - ODMÍTAJÍ MI VYDAT TISKÁRNU KTEROU JSEM POSLAL NA REKLAMCI - VŠE PŘEDÁVÁM POLICI PRO PODVOD ! Je velmi špatné že v dnešní době může fungovat taková firma. pokud jste byly také okraděni - podvedeni touto firmou tak mě kontaktujte - lze se přidat k trestnímu oznámení ( soudnímu řešení ).

  • “POZOR ! ! ! Zakoupil jsem zde kartrige. Během pár týdnů poškozena tiskárna. Autorizovaný servis - vyjádření - poškození použitím neoriginální Cartrige.Oprava 3.600,-Kč . Po několika diskusích s prodejcem Cartrige - mi prodejce odmítl zdělit adresu pro vyzvednutí tiskárny - že si to mám zjistit ! Vše budu nadále řešit soudní cestou ! Přístup prodejce - či zaměstnance NAPROSTO OTŘESNÝ ! ! !” Následně mi dokoce odmítli tiskárnu předat ! Bez jakéhokoliv vyjádření.

  • Zřejmě reagujete na recenzi ze 7. července 2016..
    Vše co jsme napsali máme zdokumentováno a je pravdivé.
    Píšete hulvátství..??? Pokud bychom zveřejnili váš email, čtenář by si jistě posoudil sám kdo je hulvát.
    A nyní jsem si vzpomněl na svou babičku která říkávala.
    "Potrefená husa nejvíc kejhá.."

  • Komunikace obchodu je na příšerné úrovni, když jsem napsal recenzi na to, že uvádějí na heuréce u zboží, že je skladem a přitom není, tak se mi dostalo nařčení ze lži a poučování, že neumím nakupovat. Tohle jsem ještě nezažil, každopádně, když si pročtete odpovědi obchodu na negativní recenze, tak Vám to bude jasné. Totální hulvátství.

    No nekoupil bych si tu už nic.

  • Děkujeme za recenzi... Na Heureka nelze uvádět proměnnou cenu dopravy odpovídající charakteru zboží. Manipulační polatek měl korigovat fixní cenu dopravy. Bohužel, setkali jsme se s negativní reakcí a velkým nepochopením zákazníků...

    Manipulační polatek již nadále neúčtujeme...

  • Tak takhle "šikovně" schovaný manipulační poplatek jsem ještě neviděl. Opravdu velice hezky schované, až v konečné rekapitulaci jako součást dopravy. Nabízí parádně levnou dopravu, kterou poté zdvojnásobí manipulačním poplatkem. Spoléhají na lidskou důvěřivost a nepozornost. Rozhodně tedy není tento obchod vůbec férový.