Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Poslali email o odeslání, ale přitom zásilku vůbec nepředali dopravci.
    Nelíbí se mi, že neumí komunikovat a přiznat důvod prodlení. Všechny věci objednané ve stejný den u jiných firem už dávno došly.
    Takto by se k zákazníkům bez omluvy chovat neměli.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obal matraci má textilní opakující se vady. Polštáře, které byly jako dárek, byly špinavé. Matrace samotná se jeví zatím dobře.

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Děkujeme za čas, který jste věnovala k napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
    Velmi nás mrzí, že polštářě dorazily zašpiněné. Snažili jsme se Vás kontaktovat ohledně vyřešení tohoto problému, bohužel jsme se nedovolali. Zavolejte nám prosím zpět, abychom se mohli domluvit na výměně.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • nekontroluji co posilaji

    Objednal jsem 2stejne matrace jedna byla o 4cm nizší.To prece pozna kazdy,natoz i ty velci odbornici z Comfort Matrace.Takovy schod no hruza.Anakonec at si kazdy před koupi precte co neuznavaji jako reklamaci,ale ejhle ifo prislo az 3den po koupi.

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Dobry den, Omlouváme se před vámi. Už jsme zjistili kde se stala chyba. Odeslali jsme vám náhradní matrace která během dvou dnů vám byla doručena. A k tomu ještě přidali od nás jako omluvu 2 ks polštářky. Chyba se stala na straně dopravce který přehodil štítky který lepíme na matrace. Obchodní podmínky máme stejně jako ostatní prodejce matrace.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Tento e-obchod mi pouze potvrdil to, že je nesmysl něco někomu platit dopředu.

    Přes skutečnost, že na Heuréce mají cca 98%, je mnoho recenzí falešných. Poprvé jsem matraci nedostal proto, že ji údajně přepravce poškodil. Přepravce je však sám provozovatel eshopu. Údajný kurýr po Praze je společnost FOFR, kterou také provozuje sám provozovatel. Těch eshopů mají více a s různými adresami, což nechápu důvod. Přes skutečnost, že mi matraci nakonec přivezli v pátek mezi 17:00-21:00, (také divný čas), nedoporučím tento obchod nikomu ze známých. Doufám, že matraci nebudu muset po čase reklamovat.

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Dobrý den pane Karle, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Falešné recenze tady určitě nemáme, společnost Heuréka to hlídá. Matraci jste si objednal 25. 4. v neděli v 7 ráno a v pondělí jsme Vám ji měli doručovat. Bohužel matrace při dopravě byla poškozena dopravcem (máme 2 dopravní společnosti kvůli velkému počtu rozvozů po Praze). Telefonicky jsme Vás informovali a navrhli doručení jiné matrace v tomtéž rozměru, kterou jsme byli schopni dodat ještě tentýž den (pondělí 26. 4.). Byl jste upozorněn, že matraci, kterou jste si původně objednal (Paris Premium 100x200) Vám budeme schopni doručit až v pátek 30.4. Přesto jste trval na svém původním výběru, a tak Vám matrace byla skutečně doručena v pátek 30.4. v 17:45. Je nám moc líto, že jste až tak nespokojen s obchodem. E-shop máme pouze jeden a nechápeme odkud berete tyto mylné informace. I přes to, že o nás píšete nepravdivé věci, se Vám ještě jednou omlouváme. Pevně věříme, že pokud si náš e-shop v budoucnu vyberete, velmi mile Vás překvapíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Matrace nakonec dorazila, ale až po třech urgencích a údajně poškozené a vrácené zásilce (dopravce sdělené tracking number neměl v systému).

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a hodnocení naší práce. Je nám velice líto, že jsme Vám matraci doručili za 6 pracovních dní a ne za 5, jak uvádíme na webu. Náhradní kus jsme předali dopravci hned, jak nám oznámil, že je matrace poškozená.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednavka mi mela dorazit 2 tydny zpatky, nikdo ji vsak nedorucil.

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Dobrý den.
    Snažili jsme Vás několikrát kontaktovat ale bohužel v objednávce je uvedený špatne telefonní číslo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Draha preprava a otrasna neochota
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    JEDNA MATRACE BYLA H3 MÍSTO H4. KDYŽ JSEM TAM VOLAL TŘETÍ DEN TAK MĚ BYLO SDĚLENO ŽE TO MÁM POSLAT ZPÁTKY NA SVOJE NÁKLADY A NA VYŘÍZENÍ SI MÁM POČKAT.

    Reakce obchodu ComfortMatrace

    Dobrý den pane Michal.
    Mrzí nás že hodnotíte obchod tak to nehativně, I přesto že jsme byli s váma domluvený že matrace nám pošlete na naše náklady a my s radostí vám matrace vyměníme. Děkujeme za hodnocení.
    S pozdravem, comfortmatrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi přišla skoro za 14 dní. Nikdo mě nekontaktoval, neustále jsem musela zjišťovat jestli mi dodávka vůbec přijde, až jsem chtěla dodávku zrušit

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.