Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zboží sice dorazilo v pořádku, ale čočky jsou nejhorší, jaké jsem kdy měla. Nevím, odkud jsou, ale všechny jsou na vyhození.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den vážená zákaznice, velmi rádi bychom Vám odpověděli, napište nám prosím na náš zákaznický servis [email protected] bližší informace k objednávce - Vaše celé jméno popř. číslo objednávky. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vobec nechapem to, preco ked som si objednaval dane zbozi, tak predpokladana doba dodania bola cca 2-3 dni. Nakoniec som na zbozi cakal snad viac ako 2 tyzdne. Ak by som mal hned informaciu, ze na danu vec budem musiet dlho cakat, skusim pozriet dostupnost ineho zbozi alebo si to kupim niekde inde...

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s termínem dodání. Prosíme, kontaktujte náš zákaznický servis na info@cocky-online nebo telefonicky, abychom mohli prověřit jaké zboží jste si objednával a proč doba dodání přesáhla avizovaný termín. Děkujeme a věříme, že se nám podaří najít vysvětlení, které povede k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchodník uvádí, že jsou čočky do druhého dne u zákazníka, zapomíná ale na ještě jeden den, než zboží zašle na zásilkovnu. Navíc je zde absolutně neprofesionální zásilkovna, kde nemají žádné informace o zásilkách.

    Nedodržení slíbené lhůty jednoho dne k zákazníkovi, neprofesionální přístup ze strany zásilkovny, neinformovanost.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem v našem internetovém obchodě. Umožněte nám prosím zasláním informací (tedy Vašeho jména a příjmení a čísla objednávky) na info@cocky-online prověření výše uvedených skutečností. Prověříme pochybení v době dodání a současně skutečnost, že nebyla společnost Zásilkovna.cz informována o Vaší zásilce. Předem děkujeme za Vaši spolupráci a věříme, že se nám podaří najít vysvětlení, které povede k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhoda byla levné čočky, ale to vlastně padá, protože jste nebyli schopni dodat přesně to, co jsem si objednal, takže žádnávyhoda oproti ostatním obchodům není.
    • Z mého pohledu to je neaktuální stav zásob na internetu.

    Pokud Vám nejde o nákup přesně toho, co si objednáte, tak si zde nakupte, protože je to levné, ale může se Vám stát, tak jak se stalo mně, že Vaše zboží nebudou mít i když na internetu je napsáno něco jiného.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den vážený zákazníku, velice nás mrzí, že nejste spokojen s naším internetovým obchodem. Rádi bychom se vyjádřili k uvedeným připomínkám. Prosím napište nám na [email protected] Vaše příjmení popř. číslo objednávky, abychom měli přesnější informace o zboží, které jste u nás objednal. Děkujeme za spolupráci a věříme, že se podaří najít vysvětlení případně napravení pochybení k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pri objednavce mi bylo sdeleno ze zbozi bude druhy den k vyzvednuti, treti den jsem volala a stale tam zbozi nebylo. Pote jsem se uz v Praze nevyskytovala, takze jsem si tam musela kvuli tomu znovu zajet - 60km.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den vážená zákaznice, velice nás mrzí komplikace, které Vám nastaly při převzetí Vaší objednávky z důvodu nedodržení avizovaných dob dodání na výdejní místo v Praze. Prosím, napište nám na [email protected] Vaše jméno a příjmení popř. číslo objednávky, abychom mohli věcně reagovat a případně předat Vaše připomínky společnosti provozující výdejní místa. Děkujeme za pochopení a za Váš čas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna odpoved na moje dotazy

    radeji prvni zavolat pred nakupem

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že komunikace s naším internetových obchodem neprobíhala dle Vašich představ. Zkontrolovali jsme v doručené poště Vaši e-mailovou adresu a bohužel jsme žádný e-mail s dotazy od Vás nenašli. V systému evidujeme pouze jednu Vaši objednávku, kde doba dodání byla avizována (informačním mailem o změně stavu Vaší objednávky) na 14 dní, protože jsme pro Vás torické kontaktní čočky (http://www.cocky-online.cz/toricke-kontaktni-cocky.html) objednávali u výrobce CooperVision (http://www.cocky-online.cz/coopervision.html). Můžete nás prosím zkusit znova kontaktovat na [email protected] popř. telefonicky? Prosíme také o kontrolu Vaší e-mailové adresy, zda je v registraci uvedena správně. Věříme, že se podaří najít vysvětlení k oboustranné spokojenosti. Děkujeme za spolupráci

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabízí strašně moc věcí :-)
    • Strašně moc to dlouho trvá než to dorazí :-(

    Ne nedoporučovala bych to ostatním nebo trvá to dlouho než to dorazí :-(

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den paní Barkociová, kontrolou v systému bylo zjištěno, že skutečně evidujeme objednávku na barevné kontaktní čočky na vaše jméno. Jako způsob úhrady jste si zvolila platbu bankovním převodem. Bohužel dosud nám nebyla částka připsána na účet, tzn. že není splněna podmínka pro odeslání vaší objednávky se skladovým zbožím. Prosím, zkontrolujte vaši platbu a kontaktujte nás telefonicky nebo na [email protected]. Případná změna způsobu platby samozřejmě není problém, např. v případě platby na dobírku prostřednictvím České pošty vám doručíme balíček do druhého dne.