Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez předchozího upozornění byla zásilka odeslána na jiné, těžce dostupné místo.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měl potíže. Vaši zásilku jsme však odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. K přesměrování zásilky nejčastěji dochází, pokud je výdejní místo plné a nemá kapacitu na příjem dalších zásilek. Bohužel na takovou situaci opravdu nemáme vliv. Pokud byste chtěl situaci řešit, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodávka včas a v pořádku

    Od registrace obchod bombarduje spamem, ze kterého se nepodařilo zatím odhlásit

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje nákup v našem e-shopu.
    Je nám však líto, že Vám nevyhovuje frekvence zasílání newsletterů. Pokud se chcete odhlásit od odebírání novinek, můžete tak učinit z Vašeho zákaznického účtu - sekce "Upravit osobní údaje".
    Budeme se těšit na Vaši další objednávku.
    Hezký den.

  • Na mnou zaslanou objednávku obchod vůbec nereagoval - na mail mi nepřišlo potvrzení o objednávce. Přitom jsem od nich čočky kupovala 10 let bez problémů.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že máte s objednávkou potíže. Při kontrole jsme však zjistili, že z naší strany proběhlo vše v pořádku. Objednávka Vám byla potvrzena e-mailem. Bohužel jste však částku neuhradila. Na prodlení s platbou jsme Vás také upozorňovali e-mailem, posléze byla objednávka z důvodu neuhrazení stornována. Veškeré informace o průběhu objednávky jsme Vám zaslali na e-mail. S největší pravděpodobností Vám tedy vše spadlo do spamů.
    V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou vždy doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomůžeme.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čočky dorazily rychle. Bohužel velká část čoček byla poškozena.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že dodané čočky byly poškozené. Dle informací jste již kontaktovala zákaznický servis, který s Vámi vše řešil. Pokud by se náhodou situace opakovala, čočky je samozřejmě možné reklamovat. V takovém případě je nutné vadné čočky uložit do pouzdra s roztokem a poté kontaktovat naše zákaznické oddělení. Poškozené čočky nám zašlete společně se zbytkem čoček z balení a my je předáme výrobci k posouzení kvality. Věříme však, že se tato situace již nebude opakovat.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nespokojen

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Velice mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem v našem obchodě.
    Bohužel však nebyl uveden důvod Vaší nespokojenosti. Rádi bychom Vás proto požádali o kontaktování zákaznického servisu na telefonním čísle +420 226 292 893 (Po-Pá 8:00-16:00) nebo e-mailu [email protected], abychom mohli vše dořešit.
    Předem Vám děkujeme a prozatím přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • byl slibován dárek při nákupu za určitou hodnotu kterou jsem přesáhl a ten nedorazil.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Dárek si každý zákazník po přesáhnutí limitu 1000 Kč musí zvolit. Pokud si z nabídky nevybere a neoznačí konkrétní produkt v sekci dárku, pak žádný dárek k nákupu nepřijde.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a u Vašeho nákupu, bohužel, vybraný dárek neevidujeme.
    Doufáme, že jinak byl nákup v pořádku.
    Budeme velmi rádi, když v našem obchodě opět nakoupíte.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehledný e-shop
    • Každodenní spam

    Nákup proběhl v pořádku, jako i ty dřívější, jen je nutné počítat s tím, že obchod bude zahlcovat inbox každodenním spamem.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Těší nás, že se Vám líbí on-line prostředí našeho obchodu.
    Zároveň je nám líto, že Vám chodí spam. Jestliže máte přihlášený newsletter, pak by Vám měl chodit do e-mailové schránky e-mail pouze 2x v týdnu. Z tohoto odběru se můžete kdykoli odhlásit v dolní části newsletteru.
    Pokud Vám však od nás chodí nějaká jiná nevyžádaná pošta každý den, budeme rádi, když nám na naši e-mailovou adresu [email protected] pošlete print srceeny těchto e-mailů alespoň za 5 pracovních dnů. Jestli je problém na naši straně, rádi bychom jej vyřešili.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že jste obdržel jiné zboží.
    Chyba vznikla na naší straně během balení zásilek, kdy došlo k záměně dvou objednávek, za což se Vám hluboce omlouváme.
    Doufáme, že i přesto se do našeho obchodu vrátíte.
    Prozatím Vám přejeme krásný zimní den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Platil jsem na dobirku, ale kuryr mi nedal doklad a me to v tom shonu (sel jsem prevzit z porady) nenapadlo. Chtel jsem cocky proplatit od pojistovny, ale odmitli, dokud nedolozim platbu. Myslel jsem, ze nemuze byt zadny problem, kdyz zavolam dodavateli a poprosim o potvrzeni, musi mit prehled o uhradach. Ale tech ofuku, co mi delali! Doslova jsem je musel prosit. No, mozna jsem narazil jen na 1 blbku. Ale i ta reprezentuje firmu (a kazi dojem).

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velmi líto, že jste rozladěný.
    Pokud si u dopravce zapomenete vzít doklad o zaplacení a dobírku hradíte kartou, měla by jako doklad stačit faktura a doložená karetní transakce.
    V případě, že hradíte dobírku v hotovosti, tak hradíte nákup dopravci, který jediný může za úhradu poskytnout doklad.
    Pokud na doklad ve spěchu zapomenete, bohužel, není v naší moci doklad poskytnout. Můžete zkusit kontaktovat dopravce, který platbu převzal.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dávejte si pozor - obchod přenastavuje ceny! Pokud čočky vyhledáte přes heureka.cz, zobrazí se obvykle nižší cena než ta, kterou byste našli, pokud zboží vyhledáte přímo v obchodě. Nižší cena se po rozkliknutí na heureka.cz sice přepíše do obchodu, ale poté, co přejdete v pokladně, cena zboží se zvýší. Myslela jsem, že se jedná o momentální chybu systému, ale když se tyto rozdíly opakovaly, upozornila jsem obchod. Vzhledem k tomu, že tato "cenová politika" obchodu pokračuje, jedná se patrně o záměr. Nákup v obchodě se při srovnání na heureka.cz může zdát jako jeden z nejvýhodnějších, ale po této "cenové korekci" je proti ostatním drahý.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám hodnocení.
    Je nám velmi líto, že jste měla během nakupování potíže.
    Prověřili jsme si Vaše nákupy a, bohužel, jsme neodhalili žádný problém.
    Slevy na Heuréce se vztahují na vybrané druhy zboží daných parametrů a cena by měla zůstat po prokliku z Heuréky do shopu v košíku stejná.
    Vyzkoušeli jsme si nákup nasimulovat a vše probíhalo bez problémů.
    Pravděpodobně jde o systémovou chybu na naší straně.
    V případě, že narazíte na jakoukoli nesrovnalost, prosím, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pouzdro na cocky prislo rozlomene.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Je nám velmi líto, že se pouzdro, které je součástí balení roztoku, poškodilo.
    Prosím, kontaktujte naše zákaznické oddělení na [email protected] a popište celou situaci.
    Zákaznický servis se s Vámi domluví, jak lze situaci vyřešit.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Čočky topvalue nedoporučuji, kupoval jsem si čočky na 3 měsíce, neplynul ani měsíc a už mám jen 1ks do levého ok. Jsou nekvalitní, nedrží na oku, brzo se opotrebuje.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že Vám kontaktní čočky nevyhovují.
    Jestliže Vám čočky nedrží na oku, tak Vám nevyhovují velikostní parametry čoček. V takovém případě se hromadí slzný film pod čočkou, která nekopíruje oko, tak jak by měla. Tím pádem je čočka mnohem více zatížena depozity z ovzduší a na jaře k tomu přibývá velké množství pilových částic.
    Tato značka disponuje službou Garance vrácení peněz, která umožňuje vrácení vložené investice, pokud čočky nevyhovují.
    Mrzí nás, že jste ji nevyužil hned u prvního páru čoček, kdy jste již musel zaznamenat, že Vám čočky nesedí a zanášejí se rychleji.
    Pokud nechcete, aby se tato situace opakovala, nechte si kontaktní čočky odborně aplikovat od očního specialisty, který Vám pomůže najít čočky, které Vám budou ve všech ohledech vyhovovat. Následné nákupy pak můžete provádět na internetu bez obav ze ztráty investice.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Kvalita

    Čočky mají na sobě už po několikáté nějaký flek přes který bohužel není vidět cocka je poškozená a v oku vadí.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    velice si vážíme Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že se Vám líbí rychlost doručení. Zároveň nás velmi mrzí, že jste dostala nedobré čočky. Bohužel, není v naší moci kontrolovat expedované zboží v originálně zabalených krabičkách. Každopádně máte v takovém případě nárok na reklamaci zboží. Pokud čočky ještě máte, uložte je do roztoku, pošlete je k nám a uplatněte reklamaci. Reklamací dostane zpětnou vazbu i výrobce.
    Přejeme Vám hezký den a krásný adventní čas.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita
    • Bolest při nošení - tvrdý materiál

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Všechny kontaktní čočky jsou velmi specifické, a protože má každý člověk jiné oči, pak i jeho požadavky na kontaktní čočky jsou zcela individuální. Mrzí nás, že jste při nošení kontaktních čoček cítil nepohodlí.
    Přejeme Vám, aby jste brzo našel čočky, které Vám budou 100% vyhovovat.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava sice byla poskytnuta zdarma, ale také to podle toho vypadalo. Dodnes jsem čočky nedostala. Firma GLS která byla vybraná jako přepravce, se neobtěžovala jedinkrát zavolat s tím , že doručuje zásilku. Obdržela jsem pouze sms, že zásilku převzali a následující den ji budou doručovat na moji adresu, ale další den přišla pouze sms, že se zásilku nepodařilo doručit kvůli neúplné adrese(hloupost), a nadcházející 2 dny to stejné. Večer vždy email, nebo sms, že se zásilku nepodařilo doručit..
    Třetí den uz ani sms ani email. Asi někdo také zrovna potřeboval kontaktní čočky a nestíhal si je objednat, popřípadě někde zakoupit. Zítra očekávám své kontaktní čočky, abych už také opět a normálně viděla, ovšem objednávku jsem provedla u konkurence.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste měla se službou dopravce takové nepříjemnosti. Vyhledali jsme si v systému Vaši objednávku a zkontrolovali jsme i cestu balíku.
    Nepříjemnost vznikla pravděpodobně tím, že v objednávce nemáme uvedené u adresy č.p.
    Bohužel, nevíme, proč Vás kurýr nekontaktovat telefonicky a nevyžádal si i poslední údaj, aby Vám mohl balík doručit. Možná s blížícími se Vánoci mají příliš práce. My, bohužel, na službu dopravce nemáme žádný vliv. Děkujeme za pochopení.
    Přejeme Vám hezký den a veselé Vánoce.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé doručení, dobré ceny.

    Vybraly jsme jiný druh čoček na doporučení obchodu a dceři absolutně nevyhovují. Skoda peněz.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení. Je nám velmi líto, že jste nebyla s naším doporučením spokojená. Zákazníkům doporučujeme jako alternativy čočky z řady TopVue, protože je u nich zavedena speciální služba, která umožňuje čočky vyzkoušet a v případě potřeby vrátit. Je tomu tak právě proto, aby nedošlo ke zbytečné investici.
    Budeme rádi, když kontaktujete náš zákaznický servis, který s Vámi situaci vyřeší.
    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nebyla přesně popsána lokalita - ulice + číslo popisné !

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Je nám velmi líto, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Omlouváme se za chybu, ale dle sledování zásilek nedošlo při doručování k žádnému problému ani zdržení.
    Pokud bychom pro Vás mohli něco udělat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani se neoptezovsl mě informovat o zasilce

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám moc líto, že jste nebyla spokojená s našimi službami. U Vašeho zákaznického účtu bylo vypnuté posílání emailů. Objednávka nám visí v systému, protože na rozdíl od všech předchozích, jste u ní zvolila platbu předem na účet. Objednávka tedy není zaplacená. Odesílání emailů Vám opět zapneme a pošleme Vám informaci o objednávce.
    Kdyby cokoli, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    The quality of those contact lenses are bullshit. I never had problems but this package was faulty. I will never buy in your online shop anymore.

    Reakce obchodu Čočky-online.cz

    Dear Sem Berhe,
    We regret to hear that you are having problems with the contact lenses. The contact lenses in our offer are from the same producer and distributor as the contact lenses you'll find in stores and at opticians..
    If you wish, you can return the defect contact lenses to us for a quality check with the official producer. Defects will investigated by them and refunded.
    If you have any questions, please contact our customer service.
    Thank you and have a nice day.