• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží slabo zabalené prišlo polámané áno penize mi vrátili bez problému a klece pro papousky máji hodne nekvalitni plast za klec chtel 1130 Kč ale hodnota ty klece je tak maximum 400 kc...

    Reakce obchodu COBBYS PET

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi nakolik každý nepříznivý postřeh vnímáme jako podnět k tomu abychom mohli naši práci vylepšovat. Vzniklá komplikace nás mimořádně mrzí ale bohužel se v asi v každém zásilkovém prodeji občas stane, že se zboží poškodí během přepravy. Jak sám píšete, peníze jsme Vám vrátili v plné výši a nežádali jsme ani o vrácení zboží. Myslíme si, že jsme Váš problém vyřešili absolutně korektně a nebyli jste škodné ani halíř. Co se týče kvality plastové části klece jde o plast standardní kvality evropské výroby stejně jako u srovnatelných klecí.

    S pozdravem
    tým cobbyspet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mnozstvi na stavu skladu neodpovida realite.

    Nerozumim postupu obchodnika - v momente, kdy jsem objednavku 2 ks zbozi realizoval byly skladem 3 ks. Jeste ten den jsem dostal strohou zpravu:

    "žiaľ tovar ktorý ste si vybrali máme už vypredaný. Vaša objednávka bude zrušená."

    Zbozi maji skladem stale - nyni dokonce s vyprodejovou slevou 25%

    • nevidém žádné
    • nené uveden telefon pro zpětnou vazbu

    možná budete mít lepší zkušenost

    Reakce obchodu COBBYS PET

    Vážená paní Dagmar,
    není pravda, že nemáme uvedené telefonní čísla, všechny naše kontaktní informace naleznete na naší internetové stránce na adrese:
    http://akvariumkobolka.sk/kontakt-a-otvaracie-hodiny?lang=cz

    S pozdravem

    Tým AKVÁRIUM KOBOLKA Česká republika s.r.o.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží je dodáváno do ČR ze SR s vysokým poštovným, výhodná cena zboží tak ztrácí výsledný efekt,není možnost vyzvednutí na "Uloženkách" apod., což původně prodejce inzeruje (osobní odběr v Olomouci).

    Po objasnění důvodu storna objednávky byl prodejce vstřícný a došlo ke vzájemné dohodě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ?
    • zavádějící reklama na nulové poštovné!
    • ale firma si to vynahradí na Balném :-))

    nechal jsem se napálit - balné 155 kč ?!
    inzerováno až při ukončení nákupu - hehe :-)