Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Kód Název zboží Množství DPH [%] Bez DPH za MJ
    Vč. DPH [Kč]
    906915 Ultrasonický čistič zubů TrueSonic - Mident
    1 × 21 1 396.69
    1 690.00
    Zásilkovna CZ do 4 kg - Platební karta on-line, okamžitý převodní příkaz - [1226] Fulnek, nám. Komenského 77 (podlahářství)
    21 90.00
    90.00
    mi nedorazilo, místo toho přišla skládačka auta.

    Reakce obchodu CL-DENT

    Zákazník si spletl e-shopy a hodnotil jinou objednávku. Podle stavu doručení zásilky na Zásilkovně si doposud objednané na výdejním místě nevyzvedl!!! Po telefonickém rozhovoru přiznal svoji chybu a slíbil uvedené opravit a uvést na pravou míru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Dodneška žádná reakce obchodu, zboží bylo odesláno ale nebylo vůbec doručeno. Pouze od kurýra email storna doručení z důvodů zničení balíku. Stále jsem čekala na zásilku ale do dnešního dne se nikdo neozval.

    Reakce obchodu CL-DENT

    Dobrý den,
    jak píše zákazník, zboží bylo z eshopu odesláno. Email o zničení balíky je od přepravce a ne od eshopu. Eshop byl informován o nedoručení balíku a jeho zničení přepravce teprve nyní.
    Pokud přepravce zásilku zničil, nemohla k zákazníkovi dojít.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mrzí mě krátká expirace, sama bych takové zboží nevybrala a nekoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží bylo špatně zabalené. Čtvrtka zboží bylo zničené a vyteklé. Zboží jsem chtěla zaslat do zásilkovny, ale to bohužel také nebylo

    Reakce obchodu CL-DENT

    Objednávku č.987 nemáme v evidenci - zákazník neinformoval o zničení zboží, o této situaci nevíme ani nevíme o jakou zásilku se jedná.
    Podle data objednání je možné, že se jedná o objednávku, která byla v našem eshopu stornována a zákazník ji zřejmě objednal někde jinde.
    V našem eshopu se tato objednávka nevyřizovala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Mohli se přiznat, že objednanou ústní vodu nemají a nebudou mít, protože už se nevyrábí, místo toho poslali jinou, kterou mají v každém supermarketu :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byť bylo zboží deklarováno jako dostupné, ani po třech týdnech nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá komunikace +platbu obratem vrátili na můj účet
    • Není vazba obchod/stránky se skladem. Na objednané zboží přišlo potvrzení a podklady pro platbu, ale zboží nebylo na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Píší do 3 dnů, ale bohužel.

    Reakce obchodu CL-DENT

    Zákaznik udělal objednávku 23.12.odpoledne - bohužel přes svátky jsou sklady zavřené, takže opravdu nebylo možné objednávku vyřídit do 3dnů....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které není dostupné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 14 dnech posílají polovinu zakázky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod chce objednavku zaplatit 2x
    • Nespolehlivy obchod

    Reakce obchodu CL-DENT

    Objednávka byla ihned vyřízena, Nevím jak zákaznice přišla na to, že chceme zaplatit 2x.Pokud došlo k nějaké chybě, měl by zákazník komunikovat nejdříve s obchodem a nepsat zavádějící hodnocení.
    CL-DENT

    • včasné nedodání zboží

    Reakce obchodu CL-DENT

    Zákaznice zvolila úhradu formou platby předem a do dnešního dne (29.9.) platba nedorazila.
    Zboží je od prvního dne připravené k odeslání. CL-DENT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Špatná komunikace
    • Posílají jiné zboží

    Objednávku jsem realizovala z důvodu nejlepší ceny Pulirapid active Blue a proto jsem objednala i větší množství.Bohužel obchod poslal dle vlastního uvážení úplně jinou značku aniž by mě na to dopředu upozornil. Jenže já chtěla právě jen ten Pulirapid. Kdyby mi dali vědět,že ho nemají,tak bych požádala o zrušení objednávky. Nelíbí se mi toto jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v e-shopu je zboží, které nemají a oblbují tak zákazníky!

    Nemůžu mít přece na stránkách e-shopu zboží, které dodavatel už nemá!

    • Jak se můžete ptát na spokojenost, když jste nic nedodali?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod neodpovídá na maily,tak bohužel nemůžu obchod doporučit.

    Reakce obchodu CL-DENT

    Zákazníka jsme informovali e-mailem o zdržení vyřízení objednávky z důvodu kompletace zásilky.
    CL-DENT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízel zboží, které po týdnu od mého nákupu nemohl prodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání zboží mi bylo potvrzeno i když zřejmě nebylo skladem a k dodání možné. Objednávka neměla být vůbec potvrzena!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doteď nic nedorazilo, žádná náhrada že strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    very bad service, long waiting time for goods and no update timely. even i was asking to cancel and refund, the process is really slow slow slow.
    DO NOT buy things here.