Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Rezervovaná namyšlená obsluha
    Široký sortiment zboží

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den,
    smím se zeptat, co se stalo? Byl jste v pražské nebo brněnské prodejně? Nebo jste telefonoval? Budu rád za konkrétnější zpětnou vazbu. Hodnocení zákazníků přikládáme velkou váhu. Velice Vám děkuji. S pozdravem, Martin Říha, jednatel společnosti Citybikes s.r.o. tel.: 774356839

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zrcátka jsou pěkná ale než se to nastaví tak to trvá dlouho už bych si je nekoupil tento typ . Už jsem si koupil jiný typ taky do řiditek . Není moc s nima vidět do zadu .

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den, zboží jste si vybral a my jsme ho doručili. Pokud vám nevyhovovalo, mohl jste ho vrátit. Pokud jste si nebyl jistý, mohli jsme vám poradit. Kde jsme udělali chybu? Děkujeme za případné odstranění neadekvátního hodnocení. Tým Citybikes.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pláště Continental Tour Ride 700x37C přišly několikrát přelomené v krabici o rozměru 20x30x20 cm....

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den, pláště lze takto poslat (v rámci velkoobchodu se takto běžně zasílají). Na funkci to nemá vliv, plášť není poškozen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena se zdála přívětivá
    • Výběr doručení je dost nelogický, v podstatě člověk nadvakrát vybírá pobočku, přičemž až když to u druhého nejde zjistí, že nejsou schopni si zboží z prodejen předat k osobnímu převzetí jinde, tedy je potřeba platit zbytečně dopravu (kterážto ovšem vsude jinde u takových částek je zdarma).
    • Druhý den po objednávce mě obchod kontaktoval, ze mnou objednané zboží (toho času skladem) mezitím prodali na prodejně. V době dnešních systémů je to k pláči.

    Pokud chcete mít jistotu, že co objednáte skutečně obdržíte, tak doporučuji objednat jinde.

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Ano, systém nebyl optimální, protože byl zastaralý. Přešli jsme před nedávnem zdárně na novou platformu, kde se tyto problémy podařilo odstranit. Nejsme čistě provozovatel e-shopu, ale máme prodejny v Praze a Brně. Od roku 2006 pracujeme již ve 4 generaci webu citybikes.cz /sk a ano, nejsme alza.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Copak se stalo?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevýhoda: objednala jsem si zboží s dodáním Českou poštou na dobírku domů, ale prodejce vyhodnotil, aniž by mě kontaktoval, že bude lepší dodání přes Zásilkovnu, která na adresu téměř nedodává. 10 dní po objednání stále nemám zboží doručené. Balík jsem si musela sama vyhledat s pomocí operátorky Zásilkovny a možná mi bude v nejbližších dnech doručen. Neprofesionální přístup obchodu!!!

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den,
    jak správně píšete, jednalo se tedy o problém způsobený dopravcem. Tyto problémy se vyskytovaly ve chvíli, kdy Zásilkovna vypověděla smouvu s Českou poštou. Systém nebyl nastaven na zasílání s Českou poštou on-line. Nyní je ale již všechno v pořádku díky nové platformě e-shopu, na kterou přenesli náš obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba zboží skladem

    V pondělí pozdě večer jsem objednal zboží, které bylo skladem (ve stejnou dobu jsem mimochodem objednal další věci z eshopu kupkolo.cz).

    Zatímco kupkolo v úterý odeslalo, ve středu jsem měl doma, citybikes mi napsali až ve čtvrtek, že zboží odeslali - 3 dny.

    Zásilkovna ještě v pondělí - tedy po týdnu, hlásila, že má jen elektronické údaje ale čeká na dodávku zboží. Volal jsem tedy do obchodu, kde mi nakonec sdělili, že zásilka bude odcházet z Brna, protože v Praze již skladem není a že toho teď mají hodně a že prosí o elementární trpělivost.

    Hodinu po tomto telefonátu zásilkovna napsala, že přijala zboží na depu Praha... Podle toho soudím, že v obchodě ve čtvrtek balíček zašantročili a v pondělí ho odeslali z Prahy.

    Tak jako tak - čekal sem týden na zboží, které bylo skladem a místo omluvy jsem měl já předvést elementární trpělivost -- tu jsem ale předvedl - nevolal sem jim hned ve čtvrtek.

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Někdy se stane, že není možné vše odeslat okamžitě. Kromě vyřizování e-shopových objednávek, provozujeme dva kamenné obchody ze servisem. Zatímco prodeje v obchodech byly nulové, prodeje na internetu stouply o 200% Takto dramatická změna prodejních kanálů se neobejde bez velkých organizačních změn ve firmě. Pracovali jsme nejlépe, jak jsme mohli. I díky Covidu jsme nyní přešli na novou platformu e-shopu a spoustu věcí automatizovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce nebylo zboží skladem s tím, že se naskladní za 2-3 dny. Po naskladnění jsem měl telefonát, že jim dodavatel zvedl ceny a že mi mnou objednané zboží nemohou dodat za cenou za kterou jsem si ho objednal, což si myslím není úplně můj problém a od obchodu je to podraz na zákazníka. Rozdíl ceny činil 700,-. Z tohoto důvodu jsem objednávku stornoval.

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Stornovat objednávku můžete a je to zcela v pořádku. Pokud nám ale dodavatel změní ceny v pátek večer a vy objednáte o víkendu, pak jsou zkrátka na webu uvedené špatné ceny, protože je o víkendu nikdo neopravil. Proto jsme Vám slušně vysvětlili situaci po telefonu a zeptali se Vás zda to akceptujete či nikoli. To přece není žádný podraz, ne?

  • 10 dní zaplaceno a ani se neozvali, jakože žádná komunikace, prostě nic, kontroloval jsem, z účtu mi platba odešla, ani nepotvrdili příjem platby a dobu dodání, asi nějaké problémy

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Extrémní množství objednávek on-line, nulové prodeje v kamenných prodejnách. Byla to těžko zvládnutelná situace. I díky Covidu jsme přešli na novou platformu, kde je celá řada věcí nyní automatizovaná a proto by měla být naše služba mnohem lepší. Sorry jako:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud se mi nikdo - ani mailem, ani telefonem - neozval, ačkoli je to 14 dní.

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Extrémní množství objednávek on-line, nulové prodeje v kamenných prodejnách. Byla to těžko zvládnutelná situace. I díky Covidu jsme přešli na novou platformu, kde je celá řada věcí nyní automatizovaná a proto by měla být naše služba mnohem lepší. Sorry jako:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sortiment na městská kola
    • Pomalé zpracování objednávky
    • Tristní komunikace
    • Neodborný servis

    18.8. provedena objednávka s vyzvednutím na prodejně (zboží s dostupností skladem)
    19.8. automatická odpověď, že objednávku přijali
    20.8 volám do obchodu jak to s objednávkou vypadá, že bych si chtěla zboží vyzvednou druhý den, protože budu projíždět Prahou. Odpověď: zboží je někde v externím skladu tak já tu dám poznámku, že ho mají přivézt na prodejnu.
    21.8 po 11hod. zboží ještě nedorazilo, takže jsme se museli jít projít po okolí a počkat hodinku, než bylo k vyzvednutí.
    Na prodejně jsem rovnou poprosila o demontáž starého kusu a výměnu za právě koupený, což mi sice pan prodavač "ochotně" udělal, ale nedotáhl šrouby, takže jsem stejně pak v sobotu hledala otevřený cykloservis, kde mi to opravili.
    Prodejnu jsem si zvolila jen proto, že se zaměřuje na městská kola a prodává i náhradní díly, které jinde neprodávají a nebo jsou na objednávku.
    Když vidím, že je něco na skladě, tak očekávám, že to bude k vyzvednutí v podstatě obratem nebo maximálně druhý den. Navíc komunikace s obchodem byla tristní.
    Smutné je, že moc alternativních obchodů se stejným sortimentem není, takže, až budu potřebovat zase něco na městské kolo, budu muset zavítat na tuto prodejnu. Jen doufám že to nebude moc brzo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nespokojenost se zpracováním dopravy - úplně jiný způsob (výhodnější pro obchod), než jsem zvolil a ještě to zdůraznil v poznámce
    • přijetí a zpracování objednávky trvalo déle, než u jiných e-shopů
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží zatim nemám. A už bych tu baterii potřebovala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal 7.7.2020, dosud nepřišlo. Ani žádná informace z obchodu. Na můj dotaz po týdnu mě bylo sděleno, že zboží není skladem a čeká se na dodávku. Dalo by se to pochopit u zadního náboje, ale že by brzdové špalíky bylo tak nedostopné zboží?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyprdněte se na ně, na vandráky. Šestého června jsem u nich objednal světlo, na webu kecy a la "všecko máme skladem, odesíláme hned, máte do třech dnů" atp., Máš druhý červenec, včera jsem byl na poště "mám tu doporučený balíček na dobírku?" "Ne." Co k tomu mám dodat? Došel mi od nich jediný email a la "vaše zásilka bude odeslána v nejbližším možném termínu". Nevím, co si mám pod těmi zasranými korporátními kecy, které je naučila nějaká rádoby psycholožka na korporátním školení za těžké prachy, představit - to může být i v roce 3000. Jinak nulová komunikace, podací číslo, nic. Já se jich doprošovat nebudu, objednám to raději jinde dražší, než toto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kromě potvrzení objednávky robotem 14 dnů žádná komunikace ani zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dva týdny po objednávce je zboží snad už na cestě. Omluva ani jiná než automatická komunikace nedorazila, ani odpověď na můj mail tázající se na stav objednávky. Zboží už převzala pošta, tak snad přijde to, co má...

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den,
    asi není nutné Vás informovat o tom, že z důvodu vládních opatření je výrazně ztížen pohyb zboží. V tuto chvíli využívá drtivá většina zákazníků formu on-line nákupu. Objednávek je opravdu hodně, doprava zboží, která je jindy bezproblémová, vázne. Zájem zákazníků nás těší a věřte, že děláme, co můžeme, aby bylo vše v pořádku doručeno. Dříve, než napíšete svou recenzi, zvažte, jestli je to opravdu nutné. Vy své zboží dostanete později a zapomenete na případné dílčí problémy, které Vám to způsobilo. Vaše recenze a hodnocení na našem profilu však zůstává a snižuje celkové hodnocení našeho obchodu. Pro informaci, vaše jediná recenze snížila hodnocení naší prodejny ze 100% na 92%, přičemž 90% je hranicí pro zachování statusu "doporučeno zákazníky". Toto hodnocení výrazně ovlivňuje obrat v prodeji zboží. Prosím, vemte to v úvahu. Pokud recenzi smažete, velmi nám pomůžete a nic Vás to nebude stát:-) Díky za pochopení, S pozdravem, Martin Říha Citybikes

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno a zaplaceno online 3
    • 3.1.2020 - stálé nedodáno a žádná informace...

    Reakce obchodu Citybikes.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste nedostal zboží včas. Kromě chyb na naší straně a nesnází s komunikací došlo k tomu, že balíček čekal celý týden na vyzvednutí v Zásilkovně. Vemto to, prosím, v úvahu při Vašem hodnocení.
    Děkuji Vám.
    S pozdravem,
    Martin Říha

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.