Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží sice přišlo, ale černé triko se neztotožňovalo s velikostí triček, které byly objednány. černé triko už si ponechám a někomu daruji nechce se mi zboží vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • neodpovídá to skutečnosti
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nabízí kalendář možnosti odeslání který vůbec nerespektuje ani nekontaktuje zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám ponětí kde je zboží!!

    Reakce obchodu Čistý Triko

    Dobrý den, pane Dolejšíj, Vaši objednávku jsme přijali 11. února, o dva dny později jste objednávku dle trasovacích záznamů převzal. Je možné, že Vaši objednávku převzal rodinný příslušník a ještě se k Vám tato informace nedostala?

    Mrzí nás toto hodnocení, obzvláště, když zboží bylo doručeno 48 hodin od přijetí objednávky.

    S pozdravem,
    za tým ČISTÝ TRKO, Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pěkné zboží, pěkný výběr.
    • nepřesné informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod komunikuje špatně
    • Zásilkovna mění bezkonzultačně výdejnu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsem spokojena s materiálem ,jsem alergik a potřebuji opravdu 100%bavlnu!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Firma nepřijedu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno před 11 dny, dostupnost byla "odesíláme do 7 - 10 dnů". Zatím nic nepřišlo, nic se neděje, komunikace nulová. Minule jsem vracel zboží a musel jsem se domáhat vrácení celé částky, přestože jsem měl přikoupeno pojištění vrácení zboží. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Stále ještě čekám na zboží..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které jsem objednala mělo být skladem. Po urgenci mi objednané jutove tasky dorazily...že tří jutových tasek jen jedna byla v pořádku. Zbylé dvě světle byly křivé a jedna poškozená uvnitř. Neměla jsem prostor tašky vrátit protože jsem je potřebovala jako součást dárku. Tak jsem kamuflovala a retusovala nedostatky. Sama jsem tuto tašku dostala s dárkem a je skvela. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Čistý Triko

    Vážená paní Kleinerová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu a zároveň jsem prověřila Váš podnět. Tašky, které jste objednala, jsme neměli skladem na prodejně, u každého produktu na e-shopu uvádíme informaci, zda zboží máme skladem "skladem XY kusů" nebo nemáme skladem, objednáváme ze skladu výrobce a odesíláme během XY dní, např. "odesíláme do 5 dní".

    Tašky, které jste objednala, jsme skladem neměli, tuto informaci jsme u výrobku uvedli. Děkujeme však za připomínku a upozornění, že tato online informace možná nemusí být jasná všem zákazníků. Dostupnost produktů je přímo navázána na náš interní skladový systém, není možné, abychom dostupnost "předstírali". Na tom si zakládáme.

    Co se týče bezvadnosti zboží - během balení kolegyně kontrolují stav produktů, nelze však bohužel nikdy zaručit, že si všimneme každého případného defektu. Mrzí nás, pokud tašky nebyly v perfektním stavu. K reklamacím a výměnám přistupujeme s nejvyšší pečlivostí a důrazem na oboustranné spokojenosti, proto mne Vaše recenze upřímně mrzí.

    Věřím, že dostaneme ještě jednu šanci na zlepšení reputace a příští objednávka bude na 1 s * :)

    S pozdravem,
    Michaela, jednatelka společnosti ČISTÝ TRIKO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si dvě čepice stejneho typu velikost 50 a jedna me přišla malá a druhá velká

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • O něco levnější proti konkurenci
    • Velký výběr
    • otevírací doba obchodu/výdejny
    • obtěžující emaily každý den od objednávky (v hlavičce emailu je "kde to vázne"?)
    • neinformovaná slečna ve výdejně
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodavačka nerozumí dobře česky a neumí ani na pc, jela jsem tam úplně zbytečně.

    Mrzí mě, ale jsem celkově Dost nespokojená. Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    v obchodě nejde platit kartou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pomalé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    Po objednávce jsem dostal do dvou dnů upozornění o nezaplacení , tudíž jsem okamžitě a zaplatil a od té doby žádná reakce obchodu, tak nevím???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Bohužel tento obchod nemůžu ničím pochválit když jsem zboží objednávala a měla různé dotazy původní paní byla velice ochotná za to tata neměla s ochotou nic společného proto tuto firmu zásadně nedoporučuje
    • Žádná

    Nevím kolík tato firma zaměstnává lidí ale tato prodavačka neochotná