Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zboží nebylo dodáno, nemohu proto posoudit

    Termín dodání avizováno na pondělí, nyní je pátek a zboží stále nemám. Vánoce (chápu), ale čekal jsem rychlejší dodání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pro pracujícího člověka je vaše otevírací doba v kamenném obchodě neakceptovatelná !
    Do 15.30 to fakt stíhá málo kdo
    Bučko

  • Nedostal som darek hlavne ze nakupte dostanete darek od nas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není ještě po týdnu doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace od doby objednání, pouze o převzetí objednávky.
  • Zboží jsem objednal 10.11.2016 s tím, že bude doručeno do dvou pracovních dnů a že mám zásilku sledovat na portálu dopravní společnosti InTime. Ve dnech 14.11.až 16.11.se zboží pohybovalo mezi depy a 16.11.tam bylo červeně napsáno,že kamion se zbožím nedorazil.Mailovým dotazem u dispečerky mi bylo sděleno,že zboží mi bude doruečeno 21.11.ale doručeno nebylo a neobdržel jsem ani jinou zprávu.

    Reakce obchodu ekogrado.cz

    Zboží odesíláme ihned, bohužel za problémy přepravní služby nemůžeme, o tom, že nemají na Kraslice řidiče jsme se také dozvěděli pozdě. Zboží jsme nechali zaslat náhradní přepravní službou. Omlouváme se za komplikace a doufáme, že se podobná situace již nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zasilka v Praze nebyla dorucena behem tydne, dele cekat nehodlam.

    Reakce obchodu ekogrado.cz

    Dobrý den, zboží jste si objednal 2.9., 3.9. jsme Vám zboží expedovali. 4.9. jste si s kurýrem dohodl jinou adresu dodání a 8.9. jste zásilku odmítl a na telefony nereagoval. Objednávka byla poté stornována. Jen stěží Vám lze zboží dodat. To je varování pro ostatní prodejce. eko GRADO s.r.o.. My se jako anonym podepisovat nemusíme.