Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel musim hodnotit negativně z důvodu špatné komunikace se zakaznikem. Může se stát, že zboží dorazí později,ale v tom případě by měl klient dostávat informace, jak to se zbožím vypadá,kdy zhruba by mohlo přijít. Takže jestli chcete pro někoho dárek,jako já,tak objednejte raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejnižší ceny
    • Neuvádí pravdivé informace o dostupnosti zboží, které mají dle eshopu skladem, ale ve skutečnosti tomu tak není
    • Až po 4 dnech se ozvali, že jim údajně zboží dorazilo od dodavatele v proraženém kartonu a že jej nepřevzali....jak jim mohlo teprve dorazit zboží od dodavatele, když jej mají skladem?? Navíc to nemusí být pravda...třeba na zboží prostě jen pořád čekají

    Jsem velmi nespokojen, jelikož jsem si tento obchod vybral proto, že měli (a stále jak tak koukám mají) reproduktor bronze c150 bílá skladem, ale není to pravda. Po objednávce se 4 dny nic nedělo a pak jsem odstal zprávu, že údajně jim od dodavatele dorazilo zboží s proraženým kartonem, tak jej nepřevzali a že by mi měli zboží obdržet pondělí/úterý což je prakticky už týden od objednání zboží, které mají dle eshopu skladem (ani se neráčili to opravit, když jsem jim zrušil objednávku a vytkl jim, že uvádějí lživé informace na ehopu).
    Když má člověk zrovna trochu času, aby si mohl reproduktor po doručení odzkoušet a případně pak využít 14 denní vratnou lhůtu, kdyby a ním něco bylo (a nemusel se pak dohadovat při reklamaci), tak potřebuje, aby mu byl výrobek doručen včas, takže počítá s dostupností produktu dle eshopu. Objednávku jsem tedy zrušil a obrátil se na jiného obchodníka, který mi dokonce potvrdil dostupnost už v neděli, přičemž dnes už mi jej bude odesílat, zatímco tato firma stále čeká na doručení od dodavatele.
    Takže ceny sice celkem fajn, ale naprosto neféroví skrz uvádění dostupnosti zboží a zbytečně mě nechali čekat 4 dny. No, tady to máte zpátky. Tohle neférové jednání opravdu nesnáším!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízká cena oproti konkurenci
    • neseriózní jednání
    • vstup do kamenné prodejny je označen, ale dveře jsou zalepené a chybí klika. nikde ani zmínka o tom, že vstup je vedle (v jiném obchodě)

    Když jsem do obchodu volal, že si jedu zboží osobně vyzvednout a že mi bohužel navigace hlásí dojezd cca o 5 minut později (byl jsem cca 10minut od prodejny), tak mi prodejce oznámil, že mi zboží za tuto cenu neprodá a že mi pošle peníze zpět, protože ceny konkurence se prý "zbláznili". Nakonec mi slevový kupon neuznali a musel jsem zaplatit plnou cenu. Součástí balení měly být zároveň "dárky" v podobě etnernet a koaxial kabelu. Žádný jsem nedostal. Cena sice stále byla výrazně nižší než u konkurence, vzhledem k jednání ale obchod bohužel nedoporučuji.

    Reakce obchodu CinemaShop

    Pane Petře Kolínku, zboží jste si jel vyzvednout aniž byste dostal mail, že je připraveno k vyzvednutí, cenu jste na svém pc viděl jen vy, Heureka ani náš obchod jí neukazovaly, na jiných pc byla vidět správně a i v odkazu, který jste nám poslal, vidět nebyla, jen prázdný nákupní košík. Do obchodu jste přijel pozdě (údajně vina navigace), přesto jsme na vás počkali. Vstup do obchodu je označen dobře, zaslepené dveře nevedou do jiného obchodu, ale do toho samého (viz fotka) a za celou dobu fungování obchodu správné dveře našli všichni, včetně velmi starých lidí. Cenu jste dostal nejnižší na trhu, televizor jsme vám pomohli naložit do auta, přesto jste nespokojený. Dárkem nemohl být žádný ethernetový kabel, dárkem k tv jsou HDMI kabel a anténní 75 Ohmový kabel a ty jste oba nechal ležet na pultě v prodejně.

    https://www.cinemashop.cz/kontakty/

    • pán z obchodu zavolal, domluvili jsme se o dodání po svátcích
    • Toptrans slíbil: "Plánované doručení: 07.07.2022", ovšem i dnes (neděle 10. 7.) je stav zásilky: "Zásilka je na rozvozovém středisku" a to už od "08.07.22 06:43". Od této chvíle žádná změna v historii zásilky... Telefon (o víkendu) neberou. Není to chyba obchodu, ovšem smlouvu jsem uzavřel právě s ním...

    CinemaShop snad OK, Toptrans naprosto (AUTOCENZURA)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje ani po telefonické urgenci, zálohová faktura na zboží nedorazila (naštěstí jsem zvolil "platbu převodem" ). Zboží pravděpodobně nemají, i když jej nabízí.

    Reakce obchodu CinemaShop

    Dobrý den, pane Zahradníku, není to, jak píšete. Fakturu pro převod jste nedostal proto, že zboží není skladem, je pouze na dotaz. Tento mikrosystém je nedostupný od listopadu, nemá jej žádný z prodejců a nemá jej ani dovozce. Hovořili jsme s vámi telefonicky 2x a vše vysvětlili. Chápu Vaší frustraci, ale za nedostatek zboží, který je celosvětový, nemůžeme ani my.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4:30 ráno jsem objednal sluchátka za cca 7000 potřeboval jsem aby byla ještě ten den vyexpedována tak jsem poprosil prodejce aby zásilku odbavil co možná nejdřìv žádná reakce tak jsem objednávku druhý den s dìky zrušil teprv pak mě eshop vzal na vědomì volal mi nějaký pán s tìm že eshopy tak rychle nepracujì což je ale nesmysl většina obchodů expeduje ještě ten den pokud objednáte zhruba do 13:00 chápu že toho mohli mìt zrovna vìc ale když si jsou vědomi že velmi spěchám tak je slušnost na tuto skutečnost upozornit a domluvit se na dalšim postupu a né mlžit a doufat že to projde ještě vtipnějšì je že na svých stránkách majî napsáno že si uvědomujì jak je čas pro zákaznìky důležitý tak se všechny objednávky snažì odbavit do 24h

    Reakce obchodu CinemaShop

    Dobrý den, objednávku jste provedl ve středu 10. listopadu. Termín dodání byl pátek 12. listopadu dopoledne. To je podle vás pozdě a zásilku jste stornoval. Je to v předvánočním období velmi dobrý čas doručení. Vlevo vedle vašeho hodnocení je sloupec, kde se udává průměrná doba dodání ve dnech. Máme tam hodnotu 1.9 dne, včetně započítané soboty, neděle a svátků. Je to jedna z nejnižších hodnot na trhu, Mall má 2.7 dne, Datart 2.3 dne, Planeo 2.2 dne atd. A to jsou obří firmy, které mají pro chod eshopu oddělení divize. U nás nakupujete v kamenné prodejně, kde se věnujeme také lidem z ulice, máme poslechovku, ve které probíhají poslechy atd. Přesto je náš dodací čas kratší, než jejich. V neposlední řadě rychlost dodání omezuje kapacita prostoru ve svozových autech přepravních firem. Stává se, že je auto prostě plné a svozy přijmou až další den. Radomír Jahn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodu až neskutečně dlouho trvá vyřízení objednávky. Objednáno v sobotu, v pondělí byl státní svátek. Ve středu večer se obchod ozval, že jednu z objednaných položek bohužel nemá skladem (?), oukej, očekával jsem, že alespoň požadovaný zbytek zašle druhý den a za nedodanou položku vrátí peníze na kartu zpět. Do dnes nedošlo ani k jednomu. Pokud můžete, nakupte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání
    • komunikace
    • přístup k řešení reklamací
    • arogantní chování

    Objednal jsem v tomto obchodě 2 originální baterie Panasonic VW-VBT190 (pro kameru Panasonic VXF1). Dodání bylo rychlé, nicméně balíček obsahoval úplně jiné, rovněž originální baterie Panasonic VW-VBK180, které do mé kamery vůbec nepasují a patrně už se ani neprodávají. Informoval jsem obchod o situaci, načež přišla rychlá reakce, že bude záležitost prošetřena. Po 4 dnech však odpověď žádná, na další můj email rovněž žádná reakce. Po nějaké době jsem se tedy připomněl znovu. Obdržel jsem odmítavou odpověď pana *editováno*, že obdržené baterie obchod dlouho nemá skladem a zaslat mi je tedy nemohli, přičemž nepřipouštěl jakoukoliv jinou možnost, než že jsem si případ vymyslel, což jsem samozřejmě odmítl. Na žádost o důkladnější prošetření opět žádná reakce. Přimělo mě to tedy k osobní návštěvě obchodu, kde mi bylo prakticky panem *editováno* sděleno, že jsem zloděj a celý případ jsem naplánoval, abych na situaci vydělal. Upřesňuji, že se jednalo o objednávku v hodnotě 2800,- CZK. Dle teorie pana *editováno* jsem si VBK180 koupil jinde a pak si u nich objednal VBT190, abych je zaměnil. Bohužel již patrně originální baterie Panasonic VBK180 nejsou k sehnání nikde (pouze neoriginální), takže jsem nedokázal vyhledat jejich cenovou relaci, ale i kdyby byla jejich cena třeba o třetinu nižší, vydělal bych po nákladech na dopravu do obchodu a nové dražší objednávce z jiného obchodu 500-600 korun? Kdo může mít takovou komedii kvůli pár stovkám zapotřebí?
    Případ nicméně nakonec asi i trochu k mému překvapení dospěl k pozitivnímu vyřízení a za doprovodu nemístných poznámek pana *editováno* mi byly peníze vráceny, což hodnotím po všech těch zbytečných průtazích pozitivně a jsem rád, že je případ konečně uzavřen. Nové baterie jsem mezitím zakoupil dráž u společnosti s pozitivnějšími recenzemi.

    Reakce obchodu CinemaShop

    Vaše tvrzení je plné nepřesností a nepravd. Není pravda, že tyto baterie nemáme již dlouho skladem, nikdy jsme je neměli a proto jsme se nemohli splést a poslat vám špatné. Jestliže jsem vám já řekl, že jste zloděj, je to oboustranné, vy jste to řekl o něco dřív o mě, když tvrdíte, že jsem vám poslal něco jiného, co jsem neměl a poslat tím pádem nemohl. Zveřejněním mého příjmení porušujete ochranu osobních údajů, jestli to nesmažete, napíšu na toto místo i já vaše příjmení. Také jsem neříkal, že jste na té fintě chtěl vydělat, pouze si u nás vyměnit špatně nakoupené akumulátory, které jste si společně s kamerou pravděpodobně nakoupil jinde.
    Radomír Jahn

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bylo mi doručeno zcela jiné zboží, které jsem si neobjednal (jde sice o vyšší řadu výrobků, ale méně kvalitní).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná komunikace, jeden reproduktor přišel bez spodních hrotů.
    Bohužel se už nedá s personálem domluvit.


    Už bych zde určitě nenakupoval i za lepší cenu.

    Reakce obchodu CinemaShop

    Dobrý den, komunikovat se nedá s Vámi. Koupil jste si reprosoustavy z výprodeje, se 40% slevou. To znamená, že jste dostal 12.000 Kč slevu za jedny chybějící hroty v ceně 500 Kč. Ve všem jsme vám vyšli vstříc, doručili jsme reprosoustavy do druhého dne, mnohokrát jsme s vámi volali. Přesto komunikaci hodnotíte 0,5 a snažíte se uškodit. Jestliže jste nespokojený, reprosoustavy nám vraťte, přijedeme si pro ně. Za ty peníze si je koupí mnoho lidí. Objednávku hrotů pro vás jsem pozastavil a už je pro vás neseženu. Výrobce jsem požádal o součinnost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi by bylo OK, komunikace spatna

    Nejlepsi cena na trhu. Odeslal jsem otazku (pres chatovaci okno na jejich webu), jestli mi budou sluchatka fungovat se stolnim pocitacem (i na Skype hovory). Odpoved nedorazila. Zbozi ano. Sennheiser je dobra znacka. Jen musim dokoupit BT adapter. Panu prodejci jsem telefonoval, v prubehu hovoru zavesil. To se mi nikdy nikde nestalo. Vsechno je holt nekdy poprve :-). Jiste, muzu vratit zbozi zpet do 14 dnu, ale ja potrebuji sluchatka, ne penize zpet.

    Reakce obchodu CinemaShop

    Odpověď jste dostal od různých pracovníků několikrát jak na telefonu, tak na chatu. Opakovat podesáté to samé v mnoho minut trvajících zbytečných a neustále se cyklících hovorech nedává žádný smysl. Dále jsou technické parametry popsány v popisu výrobku. Přenos mezi počítačem nebo telefonem probíhá přes Bluetooth. Na otázku, zda to bude fungovat na vašem počítači, když neumíte popsat jeho výbavu, neumí odpovědět nikdo.