• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Ani po týdnu a třech emailech na dvě různé adresy mi nikdo neodpověděl na mou otázku, kam můžu zboží poslat k reklamaci.

    Reakce obchodu Cinema-Shop.cz

    Adresu pro reklamaci máte v obchodních podmínkách a také ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, kterou jste dostal společně se zbožím. Je stejná s adresou prodejny. A i na mail jsme Vám odpovídali. Zkontrolujte si složku pro "komerční sdělení" nebo "nevyžádaná pošta".

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem si objednal a jel si jej vyzvednout. Na prodejně jsem čekal čtvrt hodiny(nikdo přede mnou nebyl), než se uráčili zpracovat objednávku. Po vyzvednutí mi večer přišla zpráva, je je zboží připraveno k odběru a čeká na mě.. mají v tom trochu bordel..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Prodej použitého a znečištěného zboží za plnou cenu.Žádné upozornění a ni sleva na zkušební kus.

    Po rozbalení sluchátek jsem byl nemile překvapený.
    Sluchátka byla evidentně použitá.
    Silikonové špunty špinavé od ušního mazu. Ten sajrajt byl i v sluchátkách. Nekompletní příslušenství. Chybí mi jeden silikonový špuntík od každé velikosti. V páru jsou jen ty nasazené na sluchátkách.

    Reakce obchodu Cinema-Shop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, ale do dnešního dne neevidujeme od Vás žádnou reklamaci nebo stížnost. Sluchátka jsme v obchodě neměli vystavená a ani nejsou vrácená od zákazníka. Prodali jsme vám je ve stavu v jakém přišla od výrobce a obsah originálního balení jsme nekontrolovali (bohužel). Přesto se i takové případy mohou stát a je třeba je reklamovat. Prosím, kontaktujte nás, jestliže máte zájem reklamaci řešit. Radek Jahn.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace ze strany spravce eshopu je priserna.
    • Arogantni pristup, neschopnost odpovedet na normalni dotaz bez urazky.

    Rozhodne nedoporucuji

    Reakce obchodu Cinema-Shop.cz

    Pane Munzare, jednoznačně se musím kolegy zastat. Objednal jste si sluchátka, ale popletl jste to. Zadal jste adresu dodání, ale popletl jste to. Místo aby vám poslal sluchátka, která byste vracel, komunikoval s vámi a vybrali jste jiná. Na to jste jej obvinil, že je mají jinde levněji. I to se ukázalo jako nesprávná informace. Komunikace byla z vaší strany vedena celou dobu útočně. Jestli se vám sluchátka nelíbí, prosím, vraťte je a využijte služeb jiného obchodu. Děkuji, Radek Jahn.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží bez udané dostupnosti. Ze strany obchodu nedošla žádná informace, na můj email neodpověděli a telefon neberou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží "skladem", ale přitom ho vůbec nemá