Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení objednávky , ale velmi nevhodná přeprava díky balení, když zabalíte kýbl s víkem do papírové krabice bez pořádného vycpání, zafixování v balíku tak to nedopadne dobře. Ale i to nezamezí aby přepravce balík neotočil natož s tím neházel.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dopravu

    Reakce obchodu CHYTRÉ STAVEBNÍ MATERIÁLY

    Pan Křivsky si dané zboží objednal v sobotu 29.10.2016.
    Hned v pondělí 31.10.2016 8:12 jsme zákazníkovi odeslali potvrzení a zboží odešlo ještě ten den přepravcem Geis.
    Druhý den 1.11.2016 byla zásilka zákazníkovi doručována, ale bohužel neúspěšně s tím, že dopravce Geis uvedl, že se jednalo o špatnou adresu.
    Navíc si pan Křivský objednal doručení na FIREMNÍ adresu (je o něco levnější), u které dopravce nemusí předem volat a koordinovat předání - předpokládá se stálá přítomnost na dané adrese v běžných pracovních hodinách.
    Zásilka byla panu Křivskému doručena 3.11.2016.

    My jako dodavatel jsme se o celé kauze dozvěděli až z tohoto negativního hodnocení - nikdo nás do té doby nekontaktoval s informací, že by byl jakýkoliv problém s doručením. Takže sníženou známku za kvalitu komunikace moc nechápeme.
    Pokud se dozvíme o jakémkoliv problému, okamžitě se snažíme najít nejrychlejší a nejlepší možné řešení.
    Vzniklé problémy a komplikace zákazníka nás velmi mrzí a omlouváme se za ně.