Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- v první chvíli obrovská ochota zodpovědět na mé dotazy a vyzkoušet, která lahev pro mě bude vhodná
po dokončené objednávce se ukázalo, že lahev nemá kovové brčko, jak jsem chtěla, bylo slíbeno, že se pokusí sehnat, ale následně tři týdny bez odpovědi, přestože jsem se ještě dvakrát připomínala.
-
Nedoporučuje obchod
10.7.2022 zakoupeno zboží, 4.8.2022 stále zboží nedorazilo a na mail mi nikdo neodpovídá.
-
Nedoporučuje obchod
Balík dorazil, ale s chybným zbožím. Na první email reagovali téměř hned. Poté, co jsem napsala, že chci chybně zaslané zboží vrátit a vrátit také peníze, tak přestali komunikovat. Za mě obrovské zklamání a tady už znovu rozhodně neobjednám
Reakce obchodu Chytrá Opička
Dobry den, koukam na nasi komunikaci a nikdo s vami komunikovat neprestal. Museli jsme zalozit reklamacni pripad do systemu, na vyrizeni reklamace mame ze zakona 14 dnu, vasi reklamaci jsme zacali hned vyrizovat, odpoved prisla hned, my jsme vam poslali heslo na Zasilkovnu po 24 hodinach , ano mohlo to byt rychlejsi, cekame na dodani zboží od vas a pak vam hned vratime penize. Hezky den Lucie
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání
-
Nedoporučuje obchod
Naprosto špatný popis hračky autobus - doteď nechápu, jak mají zvířátka vystřelovat a jak si s tím má poradit dítě? A první zvířátko ani pružinu nemá!!! S druhou hračkou - vkládací zvířátka dle tvarů jsem spokojená.
Reakce obchodu Chytrá Opička
Dobrý den, to nás moc mrzí, autobus můžete určitě vrátit nebo reklamovat, pokud s ním nejste spokojená. Bohužel od vás žádnou zprávu nemáme.
Rádi Vám natočíme video, jak autobus funguje, mám ho doma pro syna a u nás má úspěch.
Hezký den
Lucka z Chytré opičky:-) -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr krásných hraček
Balení puzzlí bylo rozbalené,3D brýle měly na obou sklech otisky prstů. U druhých puzzlí je sem tam dílek s odloupnutým kouskem obrázku.
Reakce obchodu Chytrá Opička
Dobrý den, vaše zkušenost nás mrzí, ale nemáme bohužel od vás žádnou zprávu, pokud zboží bylo vadné, rádi vám ho vyměnime nebo vrátíme peníze.
Otisky prstu na brýlích nás mrzí, ale puzzle posíláme od výrobce originálně zabalené a přelepené ochrannou páskou nebo fólií, použité zboží rozhodně zákazníkům neposíláme.
Pro vrácení nebo výměnu nás prosím kontaktujete. Hezký den Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel krabička, ve které byla přímo skládačka byla ze spodu proražená, výrobek byl tedy poslán už poškozený. :-(
Reakce obchodu Chytrá Opička
Dobrý den, moc mě to mrzí. Krabičku vám pošleme dle domluvy novou. Bohužel se toto občas může stát, i když to vypadá, že zboží šlo už poškozené od nás. Tím, že je to puzzle přímo naší výroby, které jsme čerstvě kompletovali, prošlo u nás dvojí kontrolou.
Škoda, že jste nám nedal vědět na email, kde by jsme situaci vyřešili a hned nám udělil špatné hodnocení.
Hezký den
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Jednou větou: objednala jsem dvě hry, zaplatila dvě hry a dostala jednu za cenu dvou.
Reakce obchodu Chytrá Opička
Dobrý den, moc nás mrzí, co se stalo. Koukala jsem na kamerový záznam z balení a opravdu pexeso nebylo v zásilce. Slečna, co zásilku balila, vše správně připravila, ale bohužel pexeso nakonec do zásilky nepřidala.
Pexeso vám v pondělí hned pošleme i s dárečkem jako omluvu.
Škoda, že jste nám nedala vědět hned do emailu a vyřešila to špatnou recenzí na heurece, která nás mrzí. Bohužel ani my nejsme neomylní a občas se nám to může stát.
Moc děkujeme za pochopení a omlouváme se za chybu
Lucka z Chytré Opičky
Update: Paní jsme poslali pexeso, které v zásilce chybělo a dárek navíc. Doufáme, že byla spokojená, nedostali jsme žádnou zprávu. Ještě jednou se omlouváme za chybu.