Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chtěla jsem vyzkoušet vzorek parfému a k tomu jsem si koupila čaj, měl být skladem. Bylo mi voláno, že čaj dovozce nemá a bude za nějakou dobu. Dohodly jsme se, že počkám. Dovozce čaj měl na svých stránkách skladem (hmmm). Za pár dnů dorazila zpráva o zrušení objednávky. Když jsem do eshopu psala, proč mi zrušili objednávku, bylo mi tvrzeno, že je to omyl a že byla objednávka obnovena. Do dnešního dne nemám ani parfém, na který jsem se velmi těšila a pokud by vůně OK, tak by si u toho stejného eshopu koupila parfém ve větším balení. Čaj také nemám. Dovozce čaj má skladem pořád. Tak nevím, proč se eshop tak chová :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi jiný krém než jsem si objednala, vracet ho nebudu, nebudu ještě platit další poštovné, ale v tomto obchodě si již neobjednám.

    Nespokojenost.

    Reakce obchodu Chuť zdraví

    Dobrý den,
    děkujeme za váš názor.

    Proč jste nás , prosím, ihned nekontaktovala? Chybička se samozřejmě může vloudit, ale jistě bychom se nějak domluvily na výměně nebo kompenzaci.

    Navíc myslím, že jsme vám krém poslali správný, pouze jej dodavatel nyní dodává v jiném balení než dříve.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Lada Zástěrová
    Obchod Chuť zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
    • nevýhodné vrácení zboží

    Při vrácení zboží bylo odečteno dopravné, které bylo při objednávce uvedeno jako "zdarma".

    Reakce obchodu Chuť zdraví

    Dobrý den,

    děkujeme za váš názor.

    Na naši obhajobu bych ráda řekla, že každý zákazník jistě chápe, že dopravu musí dopravci někdo zaplatit. Od určité částky dáváme zákazníkovi jako bonus dopravu zdarma a platíme ji my. A věřte mi, že dopravu dotujeme a dopravci ve skutečnosti zaplatíme víc, než účtujeme zákazníkovi. Dopravu zdarma dáváme v případě uskutečnění obchodu. Tato objednávka ale nebyla dotažena do konce, zákazník zboží vrátil a tento obchod se tedy neuskutečnil. Když si pojedete koupit nějaké zboží do kamenného obchodu, tak vám také prodejce dopravu nezaplatí.

    Zde je výňatek z Obchodních podmínek týkající se vrácení zboží a dopravy zdarma.

    7) Vrácení zboží

    Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli, že zakoupené zboží nechcete, poskytujeme Vám nad rámec zákona (v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku) možnost zboží do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodů. ..... Poplatky za poštovné/balné se nevrací.

    Doprava zdarma

    U objednávek vyšších než 2 000,- Kč, platí dopravu prodávající ....


    Jistě chápete, že vycházíme zákazníkovi vstříc tím, že mu dáme lhůtu na vyzkoušení zboží, ale zákazník musí počítat s tím, že v případě vrácení zboží přijde o peníze za dopravu.

    Za obchod Chuť zdraví s pozdravem a přáním hezkého dne

    Lada Zástěrová

    • Dlhá doba na dodanie tovaru

    Reakce obchodu Chuť zdraví

    Těší mě, že že téměř 100% našich zákazníků je s našimi službami spokojeno. A velice mě mrzí, že balíček této paní nebyl doručen na Slovensko tak rychle, jak si představovala. Na naši obhajobu bych ráda reagovala na tuto recenzi takto:

    Je nutno brát v úvahu, že doručení z České republiky na Slovensko trvá déle. Objednávka byla vytvořena 11.5. Dle obchodních podmínek máme na vyřízení objednávky až 5 pracovních dnů. Objednávky však obvykle vyřizujeme ještě týž nebo následující pracovní den. Platba objednávky nám byla připsána na účet 12.5. odpoledne (i zde musí zákazník počítat s tím, že převod ze slovenské banky do české trvá déle). Hned následující pracovní den byla zásilka předána České poště, tzn., že Česká pošta přijala balík do přepravy 13.5. Dnes 18.5. je to tedy 3. pracovní den od podání (mezitím byl víkend). U výběru dopravy na Slovensko máme uvedeno doručení 3 - 5 pracovních dní. V Obchodních podmínkách je uvedena doba doručení dokonce do 7 pracovních dnů. Česká pošta předala balíček Slovenské poště v noci z 13. na 14.5. Ráda bych tímto poděkovala České poště za rychlost. Teď už je délka doručení pouze na Slovenské poště.

    Rychlost doručení bohužel nejsme schopni ovlivnit a tato doba je pro doručování na Slovensko naprosto běžná. Věřím, že bude balíček v následujících dnech doručen a i tato paní bude nakonec spokojena.

    Děkuji všem našim zákazníkům za jejich přízeň.

    S přátelským pozdravem

    Lada Zástěrová


    20.5. - doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava bez aviza,společnost volal při doručení

    zboží neodpovídá produktům stejné značky od jiné firmy
    nedůvěra

    Reakce obchodu Chuť zdraví

    Dobrý den, paní Kamilo,

    děkuji vám za váš příspěvek.

    Mohla byste mi, prosím, napsat, o jaké konkrétní zboží se jedná? Pod jménem Kamila v tento den žádnou objednávku neevidujeme. V čase vytvoření objednávky evidujeme pouze objednávku s jiným ženským jménem a ta byla stornována z důvodu nedostatku zboží na našem skladě i na skladě dodavatele.

    Co se týče avíza, z každé objednávky se nám kopíruje do systému přepravce telefonní číslo i e-mail zákazníka. Pokud jste zadala tyto údaje do objednávky správně, měla byste obdržet avízo SMS i e-mailem. Omlouváme se, pokud se tak nestalo, ale toto je záležitost přepravce a my nejsme schopni to ovlivnit. Zatím jsem se s tímto problémem nesetkala.

    Vůbec tedy nevím, co si o tomto hodnocení mám myslet.

    Abych mohla objednávku co nejlépe vyhodnotit a postarat se o zlepšení, potřebovala bych vědět, o jakou objednávku konkrétně se jedná.

    Odpověď mi můžete poslat také na e-mail [email protected].


    Za obchod Chuť zdraví s pozdravem

    Lada Zástěrová