Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáte zboží s povinností zaplatit, zaplatíte zboží na e-shopu a čekáte. No a oni ho prodají někomu jinému.

    Objednáte zboží s povinností zaplatit, zaplatíte zboží na e-shopu a čekáte. No a oni ho prodají někomu jinému.

    Reakce obchodu ChronoShop.cz

    Vážený pane Šubrte,
    dovolím si reagovat na Vaši recenzi. Když máme k dispozici jenom jeden kus zboží, což u bazarového zboží bývá pravidlem, prodáme ho tomu, kdo si jej objedná jako první. Hodinky jste si objednal ve chvíli, kdy již byly rezervovány pro jiného zákazníka, což bylo také na webu uvedeno. Snažil jsem se Vám to vysvětlit i telefonicky, ale asi neúspěšně. Nicméně jsme na základě Vaší zkušenosti upravili textaci na webu u bazarového zboží a bude to tak i pro další nakupující snad více srozumitelné, pokud dojde ke stejné situaci.
    Za Chronoshop
    Jakub Sivek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před téměř půl rokem jsem předobjednal a ihned zaplatil hodinky z limitované edice Seiko 5 Brian May (první den, kdy byla předobjednávka spuštěna). Obchod měl dobrá hodnocení, proto jsem nezvažoval ani jiné alternativy. Dnes, po téměř pěti měsících čekání a zadržování mých peněz obchodem mi zavolali, že na mě zboží nezbylo (ano, předobjednávky byly v době objednání dostupné, kapacita dostatečná) a pošlou mi peníze zpět - navíc s podivným vysvětlením, že potvrzení objednávky vlastně nebylo potvrzením, které by bylo závazné a mohl jsem to čekat. V den objednání jsem měl stovky jiných možností nákupu a jako celoživotní fanoušek skupiny Queen mohu jen hořce litovat, že jsem se rozhodl pro Chronoshop. Už nikdy více!

    Reakce obchodu ChronoShop.cz

    Vážený pane Koubku,
    je mi líto, že jsme Vám nebyli schopni hodinky dodat. Jak jsme Vás již telefonicky informovali, bylo to z důvodu, že jsme od distributora obdrželi méně než poloviční množství objednaných kusů. Nedostalo se na Vás bohužel stejně jako na mnoho dalších zákazníků. K tomu, co píšete ve Vaší recenzi, si dovolím reagovat následovně. Objednával jste 26 .1., prodej u nás byl spuštěn již 21. 1.. Ani některé objednávky přijaté 24. 1. jsme již nebyli schopni uspokojit. V této době jsme nemohli tušit, že se do ČR nedostane dostatečné množství kusů. Zhruba od 26. 1. jsme zákazníky raději informovali o tom, že je možné, že k této možnosti může dojít. Omlouvám se, pokud jste v tomto duchu nebyl informován. Také si dovolím upozornit, že jsme platbu předem při objednávce nepožadovali. Dále Vás mohu ujistit, že vzhledem k malému počtu kusů této limitované edice, který byl nakonec do ČR dodán, je situace prakticky stejná i u ostatních prodejců.
    Za Chronoshop
    Jakub Sivek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod je ve skutecnosti byt ve ctvrti s uzkymi ulicemi => priserne doprava
    • Nerad bych nekoho urazil, ale pan prodavac pusobil opravdu hodne zvlastne
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Většina sortimentu očividně není skladem

    Reakce obchodu ChronoShop.cz

    Sortiment řemenů je opravdu tak široký, že není reálné držet skladem všechny barevné a velikostní varianty. Dodací lhůty jsou dány především možnostmi na straně výrobců.