• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po šesti dnech zboží nedorazilo, komunikace žádná.

    Reakce obchodu Charming.cz

    Dobrý den,
    níže uvádím e-mail, který jsem Vám odeslala spolu s print screenem obrazovky - jednalo se o Ananasový prášek, u kterého již v den, kdy jste objednávala bylo uvedeno "SKLADEM OD 15.11.2021". U produktů od Zdravého dne se údaje do mého e-shopu načítají přes API a tedy automaticky.
    Každopádně Vám děkuji za recenzi, je pro mne podnětná, jak e-shop ještě zpřehlednit.
    Hana Lacyková za Charming.cz

    From: Charming .cz <[email protected]>
    Sent: Tuesday, July 20, 2021 1:00
    To: Anezka xxxxxxx <[email protected]>
    Subject: Re: Nevyřízená objednávka

    Dobrý den, paní Kořánová,
    děkuji za Váš email. V eshopu již v den, kdy jste objednávala zboží, se zobrazovala informace, že bude skladem až 15.11.2021. Chápu, že může být malinko matoucí, že se jeví jako by byl skladem, ale eshop neumí mít vyprodaný produkt a současně umožnit zboží předobjednat. Toto je jediné technicky možné řešení.
    Až dodavatel naskladní, budu vás informovat.
    Děkuji
    Hana Lacyková

  • Zboží jsem objednala 8.2.2021 a doposud jsem zboží neobdržela - dnes je 17.2. ,doufám že je chyba u dorucovaci firmy.

    Reakce obchodu Charming.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi a opravdu došlo k velké prodlevě chybou lidského faktoru a sice mě. U objednávky byl zadán požadavek na platbu předem prostřednictvím služby Paypal, u které musím vytvořit podklady k platbě ručně. O objednávce jsem věděla, že má být uhrazena předem a tak jsem čekala na platbu. Bohužel až po pár dnech, kdy jsem chtěla platbu zaurgovat, jsem zjistila, že to celé vázne na mně. :(
    Omlouvám se a děkuji za pochopení.
    Hana Lacyková za Charming.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nabídka
    • pomalé doručení
    • neumí platbu kartou

    10 dní zcela bez komunikace mimo 1 automatickou zprávu po nákupu, nakonec po 12 dnech doručeno v pořádku. Jestli měla paní dovolenou, slušelo by se upozornit na webu nebo ve zprávě z e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na výdejním místě doposud zboží nebylo k vyzvednutí. Provozovatelka obchodu zrušila domluvu o vyzvednutí a šla domů a prý ať přijdu k ní.

    Reakce obchodu Charming.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne, že nejsem schopná vyhovět vašemu požadavku být v kanceláři ve 20h. Telefonovaly jsme spolu a vysvětlovala jsem Vám, že jsem samoživitelka a touto dobou připravuji děti ke spánku. Snažila jsem se domluvit na tom, abyste popojela jednu stanici metrem, že bych Vám i přišla naproti, i když bydlím jen 2 minuty od metra. Bohužel jste trvala na místě i čase, a sice že to musí být mezi 19 a 20h hodinou a výhradně v sídle eshopu. Mrzí mne, že se s Vámi nedá domluvit. S jinými zákazníky VŽDY najdeme společné řešení, které vyhovuje oběma stranám. Navíc jsem přesvědčená, že většina eshopů po 17h objednávky osobně nepředává. Já s tím problém nemám, pokud mi zákazník také vyjde vstříc.
    Psala jsem Vám email, na který jste nezareagovala, pouze udělila sem negativní hodnocení.
    Přeji pohodový den,
    Hana Lacyková za Charming.cz