Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost dopravy pouze službou DPD - nelze se domluvit na čase převzetí předem, následně jsem kufr přesměrovala na výdejní místo PickUp kousek od domu a světe div se, když je to kufr je to nadrozměrná zásilka a nechtějí ho v PickUp vzít, tzn. kufr služba DPD vyhodí na depo kam si za město, tzn. že se projedete autem do míst, kam už pomalu nevede silnice......fakt nerozumím nepropojenosti e-shopu s vícero dopravci, kteří umí počítat s velikostí zásilky......

    Kufr je krásný - jen si ho musíte objednat jen v době, kdy budete na 100% doma, jinak jedete na pěkný výlet, který fakt nechcete!

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Dobrý den paní Vyvážilová,
    velmi nás mrzí vaše negativní recenze.
    Měli jsme za to, že hodnocení na Heuréce je hodnocení e-shopů, nikoli jejich přepravců, ale bohužel jak je vidět ne každý jsme stejného názoru.

    DPD je jedna z předních přepravních společností, kterou využívá velké množství e-shopů. DPD zasílá hodinové okno s doručením a není u něj problém si změnit jak datum tak čas. Nemusíte si nechat zasílat na výdejní místo, které někdy z kapacitních důvodů může zásilku odmítnout.

    Dokážeme samozřejmě pochopit, že při tomto velkém nasazení může u přepravce dojít k dílčímu pochybení jejich kurýrů. Jakékoli vzniklé problémy se dají ihned vyřešit, když o nich víme. Nechápeme váš přístup, o ničem nás neinformovat, abychom mohli okamžitě reagovat a sjednat nápravu a místo toho čekat 8 dnů a napsat o vaší zkušenosti na Heuréku a dát nám „nedoporučuji obchod“. Navíc většina našich zákazníků je zvyklá, že zboží doručujeme co nejdříve.
    Byl vám zaslán email z našeho e-shopu, že vám byla zásilka odeslána. Byl vám zaslán email od DPD, že vám bude zásilka doručena. Byla vám zaslána SMS, kdy vám bude zásilka doručena. I přesto jste byla překvapena doručením zásilky?

    I přes vaše doporučení, nerozšíříme nabídku přepravních společností, protože by to mělo negativní vliv na cenu přepravy pro naše zákazníky.

    Jsem velmi rád, že se vám alespoň kufr líbil.

    František Ryba - CestovniZavazadla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní zboží- cena neodpovídá kvalitě

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Vážená paní Bartošová,
    Děkujeme za Vaši recenzi ačkoli ji moc nerozumíme. Kufr, který byl zařazen do výprodeje 2.jakosti, jste si koupila před více jak měsícem za velmi výhodnou cenu. Od té doby jste nás vůbec nekontaktovala, že máte s kufrem jakýkoli problém. Pokud máte s kufrem nějaké komplikace kontaktujte nás na [email protected] a rádi Vám pomůžeme. Pokud se Vám zboží zdálo nekvalitní, můžete nám vždy zboží vrátit v zákonné 14 denní lhůtě.
    S pozdravem
    František Ryba - CestovníZavazadla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Komunikace s obchodem velmi dobrá, rychlost dodání na jedničku, ale kvalita zboží nulová. Zvažuji reklamaci, první odjezd s taškou na dovolenou a taška se trhá :-( Zboží je nekvalitní, asi jsem od tašky za 1.850,- Kč čekala moc......třeba, aby vydržela ....

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi i když negativní.
    Pokud jste byla s námi jako s obchodem spokojená, moc nerozumím tomu proč náš obchod tedy nedoporučujete.
    Vaše komplikace s taškou na kolečkách nás samozřejmě velmi mrzí a máte plné právo nám zboží reklamovat. Těchto tašek se doposud prodalo více jak 200 kusů a doposud nebyl žádný problém. Samozřejmě toto nevylučuje případný vadný kus, kterým mohl být ten Váš.
    Jako firma dodáváme na trh cestovní zavazadla více jak 22 let a pokud bychom dodávali, jak uvádíte, nekvalitní zboží, asi bychom již na trhu neexistovali.

    František Ryba - CestovníZavazadla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment
    • nepřehledné webové stránky

    Hlídejte si nosnost kufru. Asi bude problém s případnou reklamací, protože uváděná nosnost je silně poddimenzována.

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Váš názor i když negativní.
    Bohužel se musíme ohradit proti času do kdy bylo zboží připraveno. Objednávku jste učinil 18:21 a druhý den v 9 jste si zásilku vyzvedl. Byla připravena od 7:00. Kufr Vám byl vyměněn dle požadavku a vše včetně nosnosti Vám bylo vysvětleno.
    Námi udávaná nosnost je pouze doporučená.
    Z tohoto důvodu nechápeme Vaše hodnocení, neboť jste si kufr u nás vyzkoušel a plně se sním seznámil. Pokud Vám z naší strany bylo cokoli zatajeno, mohl jste kufr bez udání důvodu vrátit.
    S pozdravem CestovniZavazadla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo se ani neozval. Obchod zřejmě nefunguje.

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Dobrý den,
    nechápeme Vaši negativní reakci. Vybral jste si způsob platby převodem a dne 11.2.2013 v 9:12 hodin Vám byla na email zaslána zálohová faktura, kterou jste do dnešního dne neuhradil. Z tohoto důvodu Vám nemohlo být zboží zasláno. V případě nejasností nás můžete kontaktovat.
    František Ryba - CestovníZavazadla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dodavatel o přejímce zboží nedá žádný doklad,takže ani později nevím kdy zboží jsem převzal.

    Reakce obchodu CestovníZavazadla.cz

    Nechápeme Váši reakci. K veškerému zboží přikládáme daňový doklad. Pokud se nejakým nedopatřením doklad vytratil, můžete nás kontaktovat a my Vám okamžitě zašleme kopii. Vše je pouze o komunikaci.