Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po pěti dnech od objednávky zboží , které bylo skladem, jsem musela kontaktovat obchod, že mi stále nic nedorazilo. Po urgenci mi najednou přišel mail, že bylo odesláno. Uběhly další dva dny a zboží stále nemám, přestože obchod na stránkách píše, že zboží doručí druhý max. třetí den od objednání, pokud je na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá dodací doba zboží, které se tvářilo skladem

    Po stornování objednávky následoval telefonát, že najedou mají zboží skladem a mohou poslat. Na předchozí dotaz, kdy budou posílat mi bylo pouze sděleno, že o odeslání budu informován.
    Za mě prostě takto ne!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží přišlo poničené.zabalili do krabice,kam se nevešlo,a tak nezavřeli,udělali kopeček a přetáhli fólií. Co na to říci. Doručili horu,která kapala a všechny dózy rozbité.Rozčilovat se určitě nebudu,byla jsem jen smutná. A SKLADNÍKA bych okamžitě vyhodila.

    Reakce obchodu ČESKÝ BAZÉN

    Michaelo,

    pokud Vám dopravce doručil balík, který byl poškozený, neměla jste ho vůbec přebírat a ihned jste nám měla zavolat. Celou situaci bychom prošetřili a obratem Vám poslali vše nové.

    Nyní je již příliš pozdě domáhat se u dopravce náhrady škody, kterou zřejmě způsobil nešetrným zacházením.

    Náš skladník je mimořádně šikovný a schopný člověk, který odvádí svoji práci velmi dobře, což nás těší. V žádném případě ho nebudeme vyhazovat, jak byste to chtěla.

    S přáním hezkého dne

    Daniel Jareš
    e-shop Český bazén

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, ochota, komunikace.
    • Pošlou vám něco úplně jiného, než si objednáte.

    Bohužel nemůžu doporučit.
    Objednal jsem ,,Zalévací hmotu pro kabelové propojovací krabice, 600g" , a přišla mi ,,Pasta PLASTIC-FERMIT bílá, 250g" pro vodoinstalatéry.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I přes to, že deklarovali, že májí zboží skladem nebylo dodáno.
    • Informaci emailem, že zboží nebude doručeno, bez jakékoliuv další komunikace s možností nalézt řešení považuji ze nedostatečnou.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • místo tablet jsem dostal granulát

    Na info o záměně zboží nikdo nereagoval :-(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vystavuje zboží, které nemá.

    Reakce obchodu ČESKÝ BAZÉN

    Dobrý den,
    objednal jste si filtraci, která byla vedena že není skladem, po telefonické domluvě jste souhlasil s tím, že si počkáte, až bude, upozorňoval jsem Vás na to, že jí nemá ani dodavatel a minimálně měsíc a půl ještě nebude, nabízel jsem Vám buď storno objednávky, jiný podobný produkt, nebo počkat. Rozhodl jste se že chcete počkat. Nevím, proč nás takto hodnotíte a ještě mi poté sprostě nadáváte do telefonu, když se Vás na to chci naprosto slušně zeptat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledné webové stránky.
    • Sliby chyby.

    Za cca 5 let spokojených nákupů přes internet uděluji první negativ. Má nespokojenost pramení z neúplné dodávky zboží, která byla reklamována, s vysvětlením že bude ještě dodáno. Ano, může se stát. :) Po týdnu nic nepřichází. :/ Znovu se dotazuji na shop. A znovu utvrzení, že chybějící díl bude dodán. :) Po týdnu nic.:( = Dál řešit nebudu. Pro mě ponauční = Shopů s vybavením pro bazény dostatek, tento už ne. Škoda, vše vypadalo tak ideálně.

    Reakce obchodu ČESKÝ BAZÉN

    Dobrý den,

    chybějící díl jsme zasílali skrze českou poštu ihned po upozornění že v balení chyběl. Díl chyběl vinou balení již od dodavatele, samozřejmě jsme se omluvili a obratem chybějící díl zaslali. Při snaze kontaktování zákazníka telefonicky na číslo uvedené v objednávce se ani jeden z našich operátorů nedokázal zákazníkovi dovolat.