• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod vydava cinsky vyrobek za cesky.

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu, kdy jsem měli u vaku na lyže finské značky uvedeno, že je vyroben v ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • co je uvedeno na webu neodpovídá realitě , zboží na skladě uvedeno není pravda a zboží se opožďuje o více jak 10 dní bez jakékoliv informace , takže máte pocit , že zboží nedoručil přepravce , není kam zavolat o vysvětlení ...

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Dobrý den,

    rád bych uvedl na pravou míru správné informace k Vaši objednávce. Došlo k opoždění dodávky objednaného zboží za což se ještě jednou omlouváme a o důvodu opoždění (bylo na straně našeho dodavatele) a termínu dodání jsme Vás informovali emailem 16. 10. Zboží, které jste objednával jsme neměli označeno, že ho máme u nás skladem, ale u zboží bylo uvedeno předpokládané doručení 15. nebo 16. 10. Již jsem uváděl, že jsme Vás emailem 16. 10. informovali, že budeme expedovat v pátek 18. 10 s doručením v pondělí a také dnes, podle plánu, je balík na rozvozu.
    Co se týče kontaktů na nás, tak telefonní číslo a kontaktní email je uveden na každé stránce našeho webu úplně nahoře nebo stačilo odepsat na jakýkoli email, který jste od nás obdržel.

  • Zboží jsem převzala, zaplatila a při rozbalení bylo zjištěno závadně namontované vázání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Došlo, ve slíbeném termínu, ale poškozené (relativně hluboký zásek na svrchní straně). Lyže jsem vzal, protože jsem je potřeboval na víkend. Cenová kompenzace nebyla z mého pohledu dostatečná, ale OK. Další hrůza byla, když mi paní v obchodě sdělila, že pokud chci zaplatit kartou, tak si připočte 3% navíc. Při nákupu mne nikdo na nic takového neupozornil a to mne jako zákazníkovi fakt vadí.

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Dobrý den, na našem webu máme všude uvedeno, že na výdejním místě v Praze není možné platit kartou.
    Poškození lyže s největší pravděpodobností vzniklo dopravcem, ale jelikož jste spěchal, přistoupili jsme na slevu a vyšli vstříc byť za poškození nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem běžky uvedené na stránce eshopu jako model 2015/2016. Dorazily běžky modelový rok 2014/2015. Při telefonickém hovoru s majitelem eshopu, mě tento pán přesvědčoval o tom, že jsou běžky úplně stejné jako model 2015/2016. Beru to jako klamání zákazníků. Běžky jsem ale nevrátil, protože jsme odjížděli na dovolenou a už nebyl čas na pořízení jiných lyží. Takže máme rok staré běžky a novou zkušenost. Jedno ale vím naprosto přesně - v tomto obchodě už nic nekoupím.

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Dobrý den,

    je nám líto této zkušenosti, ale bohužel pan zákazník nedokázal pochopit, že lyže Sporten Perun Natural jsou naprosto totožené v nabídce již druhým rokem. Konkrétně tyto lyže nám byly den před dodání zákazníkovi dodány přímo ze skladu Sportenu.
    Rovněž zákazník nechtěl pochopit, že slovo Natural v názvu znamená, že design lyže je takový, že lyže má horní folii průhlednou a tudíž je krásně vidět vnitřní vrstvy lyže (laminát a dřevěné jádro). A tím pádem je každá běžka Perun Natural designově jedinečná, protože dřevěné jádro je složeno z několika kusů dřeva a dekor dřeva je vždy jedinečný.
    Zákazníkovi jsem doporučoval ať si má slova ověří přímo ve Sportenu, ale jestli to udělal to nevím. Každopádně je nám líto, že jsem zákazníkovi nedodali zboží podle jeho představ.

    Jan Holuša
    www.ceskelyze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U vázání Salomon chyběl montážní návod.
    • Zdůvodnění, že se jedná o odbornou práci, kterou provádí pouze skisevis, mě neuspokojilo.
    • Rottefella návod měla a připevnit vázání dokáže průměrně zdatný člověk......

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Bohužel Salomon opravdu žádnou papírovou montážní šablonu nedodává. Rottefella konkrétně ještě u starších modelů jako je uvedená T3 ještě ze setrvačnosti papírovou montážní šablonu nedodává. S tím, že češi jsou stále domácí kutilové ve světě nepočítají a tam lidé montáž svěří odbornému servisu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velmi špatně a neadekvátně zabalené zboží; díky tomu zboží částečně poškozeno
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem dětské lyžáky k vánocům a dorazily v ošuntělé a zničené krabici, což mi nepřijde normální. Majitel eshopu mi reagoval, že v této krabici boty obdržel od dodavatele... Bylo by vhodné upozornit dodavatele, že nové zboží se má dodávat v novém obalu a eshop by neměl takovou dodávku převzít.

    Kvůli dodání v poškozené a staré krabici jsem z obchodu zklamaná, i když, jak píše majitel, krabice má jen ochranou funkci zboží...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Klamlivá reklama v nabídce, na fotce jsou lyže zobrazené i s vázáním - což až u dodán jsem zjistil že vázaní není namontované. Mezitím, jsem dostal min. 3 maily, ani v jednom mi nebyla sdělena tato informace. Následně jsem se musel doprošovat jiným fa ať mi namontují vázání ikdyž jsem lyže koupil jinde, tím jsem musel obvolat několik fa, pak zajet několik km do servisu lyží, jeden den a za týden pak zpátky vyzvednout lyže = ztráta času a nervů.

    Vyhnout se obloukem

    Reakce obchodu České Lyže.cz

    Musím reagovat na slova zákazníka. Všichni zákazníci mají možnost si o montáž vázání zdarma požádat viz. informace na webu na každé stránce a navíc je toto začleněno do procesu objednávky. Každý kdo kdy kupoval dětské lyže, kde je potřeba navrtat a našroubovat vázání podle velikosti boty ví, že bez znalosti rozměru boty a dalších údajů k nastavení vypínacích sil není možné vázání namontovat. Pokud se nejedná o rentálové vázání, tak u dětských lyží není vázání nikdy namontované.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • nabídka zboží není aktualizovaná

    tento obchod nedoporučuji