• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze zásilkovnu
    • nelze na dobírku

    Reakce obchodu České granáty

    Dobrý den, pravděpodobně Vám vadilo, že u Zásilkovny nenabízíme dobírku (objednávka byla učiněna na Zásilkovnu a platba kartou, která nebyla zrealizována). Zásilkovnu nabízíme bez dobírky, ta je ale možná u dodání Českou poštou. Zavedení dobírky u Zásilkovny zatím nezvažujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předem zaplacené zboží nedorazilo ani po deseti dnech a obchod na dotaz, kde to vázne, nereaguje. Budu znova urgovat, ale fakt mě to nebaví a příště si moc rozmyslím, jestli u nich ještě něco koupím. E- shopů s českými granáty je docela dost.

    Reakce obchodu České granáty

    Dobrý den, žádné dotazy na nedoručené zboží od Vás nemáme. Neevidujeme ani žádnou nedoručenou zásilku. Dle ID vaší objednávky byla zásilka doručena 15. ledna.
    Protože si zakládáme na rychlém doručení zboží a na vstřícném jednání se zákazníkem, prosíme, zavolejte nám, ať můžeme zjistit kde je chyba.
    Edit: Zákazník zaslal e-mail, kde mimo jiné píše: "musím se Vám omluvit a požádat Vás, abyste smazali moje negativní hodnocení Vaší firmy. Zboží od Vás dorazilo na Slovensko během tří dnů a úplně v pořádku, za což velmi děkuji. Došlo k omylu, protože jsem si objednala šperky i u firmy s podobně znějícím jménem jako je Vaše a firmy jsem zaměnila. Přijměte prosím mou omluvu a můj negativní příspěvek smažte, opravdu nepatřil Vám."

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zbozi nezodpoveda fotkam a na prvni pohled je jako padelek

    Reakce obchodu České granáty

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste s naším zbožím nespokojená.
    Fotografie se snažíme udělat co nejvěrnější a navíc je u každého šperku i jeho reálné video. Pokud však Vaše představa byla jiná, pošlete šperk zpět na naší adresu a my Vám samozřejmě vrátíme peníze.
    Na závěr bych Vás rád ubezpečil, že se v žádném případě nejedná o padělek. Vaše náušnice jsou vyrobeny Granátem Turnov a obsahují české granáty. To je stvrzeno puncovní značkou a také certifikátem, který byl přiložen.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nedorazilo-
    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu České granáty

    Zboží zákazníkovi opravdu nedorazilo, kdy na vině byl dopravce, kterému se balík na deset dní ztratil. Zákazníkovi byla nabídnuta sleva na další nákup, samozřejmě s omluvou a vysvětlením situace. Chápeme však, že toto zákazníka nemusí zajímat a je právem nespokojen s obchodem. Jak jsme však napsali i zákazníkovi: ručit můžeme, bohužel, jen za naše služby. I když je to jediný nedodaný balík za dobu čtyř let, přesto budeme hledat cestu k nápravě.