Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje příslušenství které nemají skladem, odpověd neurčitá, teprve po dotazu upřesněno - dodací lhůta nejméně tři neděle. Objednáno u jiného eshopu - dodáno za tři dny.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží, které jste si objednala není skladem, na internetu máme veškeré zboží i to, které není momentálně skladem, proto ta informace o časovém rozmezí, zboží je objednáno z Itálie od výrobce, proto je čekací lhůta delší. Dotaz jste e-mailovou formou psala v pátek, následující pondělí Vám bylo zodpovězeno a na to jste reagovala, že objednávku chcete stornovat. Zboží se ihned objednává, aby bylo skladem co nejdříve. Pak záleží na zákazníkovi, jestli je ochoten na zboží počkat nebo ne.

    Cesk.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemám co hodnoti jelikož jsem objednané zboží ještě nedostal.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je z 2.2. zboží není momentálně skladem, je objednáno u dodavatele v Itálii. Doba dodání je kolem 3 týdnů. U Vaší objednávky to vychází na konec února.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedeno skladem, skladem nebylo, údajně se objednává z Itálie ale termín doručení nejsou schopni říct, někdy během ledna je velice neurčitý termín, zboží jsem objednával tady i hned platil abych ho měl hned, bohužel je to již 14 dnů od objednávky a nemám ani zboží, ani peníze...

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,

    zboží, které jste ji objednal standartně nedržíme skladem, je na objednávku u dodavatele v Itálii. Vaše objednávka byla zpracována a expedována ihned po naskladnění, což bylo po 14 dnech od objednání.
    Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale nedokážeme ovlivnit dobu dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo na stránkách Cesk skladem, objednal jsem , zaplatil ale zboží nedorazilo. Na email s dotazem zatím nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava, kterou si najímají vám složí objednané zboží na chodník a i když je vzdálený 50m od zásobovacího vchodu a doručení na místo adresy je nezajímá a dle obchodních podmínek není jejích povinnosti. Pro 50kg holku pak tahat 20kg sirupy opravdu nic moc.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte špatnou zkušenost s řidičem. Zatím si žádný zákazník na přepravce nestěžoval.
    Zboží vážilo 120 kg a bylo na paletě. Netuším, zda měl možnost dopravit až ke dveřím nebo ne. Zda ho slečna požádala, aby jí pomohl nebo ne.
    Věříme, že příště bude Vaše zkušenost s přepravcem lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je mě moc líto, ale tento obchod nemohu doporučit. Objednala jsem si náhr.díly pro sekáček Kenwood Ch 580/, přes int.objednávku.
    A to na dobírku, protože zatím je produkt nedostupný. Skutečně mě překvapila reakce pracovnice , proč jsem náhr.díl už nezaplatila bank.převodem? Nerozumím, proč mám něco platit když žádné zboží nemám? A tak jsem zvolila fin.nákladnější dodání, a to na dobírku, při převzetí.Zatím se nic neděje, žádná reakce, jestli zboží bude a nebo ne.
    Doufám, že se i dočkám.
    Přeji hezké dny
    Kopecká

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    o tom, že zboží není skladem a že bude dostupné za cca 2 týdny, protože objednáváme u dodavatele v IT, jste byla informována ještě před vytvořením Vaší objednávky, protože jste zboží předem poptávala přes poptávkový formulář.
    Že chcete platit předem na účet jste si sama zvolila v košíku při dokončování objednávky na našem e-shopu.
    Automatickým emailem jste byla informována o tom, že máte objednávku uhradit do 5 dnů, jinak bude stornována.
    Pokud byste si v košíku zvolila platbu na dobírku, nebyl by problém.
    Volala jste a chtěla jste objednávku změnit, abyste platila na dobírku, což problém nebyl a změnila jsem. Za dobírečné se platí, takže proto je doručení na dobírku dražší.
    Doufám, že jsme dostatečně vysvětlili.
    S pozdravem
    CESK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem dvě věci jako dárek. Jedna je skladem, druhá má dodání do tři dnů. Termín nebyl dodržen, takže dárek předám dodatečně, což mě mrzí.
    Dále mi přišlo hodnocení na třetí produkt, který není součástí objednávky… zvláštní

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za dodání produktu později. Bohužel nám dodavatel dodal později, než je běžné.
    Ohledně hodnocení produktu, který jste si u nás nezakoupil... Občas se stane Heurece, není naše chyba. Řešíme s Heurekou, proč se děje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Předražené zboží
    • Drahá doprava

    Když jsem začal toto zboží kupovat, tak bylo cca za 650 Kč každým rokem toto zboží jde o cca 200 Kč nahoru nyní cca za téměř tisíc Kč. Ke všemu si napočítal obchod ptrdtazenou dopravu. Mrzí mě, že jsem musel zrušit tuto objednávku.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    od roku 2014 do 2021 jsme cenu sirupových koncentrátů drželi.
    Bohužel v roce 2021 a také v roce 2022 pořizovací a výrobní náklady vzrostly, tak jako snad u všeho v dnešní době a my jsme již byli nuceni promítnout do prodejní ceny.
    Doprava za 150,- Kč je běžná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční nabízené platební metody, při nestrhnuté platbě jejich vinou obtěžují telefonáty, jestli platba bude uhrazena, že se to dá přece normálně naťukat. Dá, v tom případě doporučuji nenabízet platbu QR kódy nebo převodem...

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    vytvořila jste u nás 4 objednávky na stejné zboží. Jedna z nich platba kartou online a tři z nich předem na účet.
    Ani jedna nebyla uhrazena, tak jsem Vás telefonicky po týdnu kontaktovala, abych zjistila kde je chyba a jak Vám mohu pomoci.
    Na odpověď, že Vám nejde načíst QR kód jsem Vám odpověděla, že na naší straně chyba není, sama jsem načíst zkoušela. Proto jsem Vám řekla, že si můžete platbu naťukat i ručně. Vaše odpověď, že tedy možná zaplatíte...
    Myslím si, že jsme udělali vše pro to, aby byla objednávka uskutečněna, ale bohužel s Vámi nebyla řeč. Takže jsme špatné hodnocení očekávali.
    Děkujeme za Vaši recenzi a i nadále budeme platbu kartou a předem na účet nabízet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena byla o několik set dražší než v objednávce.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí, že jste s námi nebyla spojená.
    Zboží nebylo skladem a bylo na objednání u dodavatele.
    Dodavatel nám bohužel změnil nákup, o kterém jsem Vás obratem po vytvoření Vaší objednávky informovala, abyste se mohla zařídit a případně objednat jinde. Cenu jste neakceptovala, což je v pořádku a objednávka byla z Vaší strany stornována. Konvice za 2150,- Kč byla dražší o 200,-.
    Třeba bude ještě možnost si u Vás reputaci napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, byla mě zaslána ùpně jiná hadička,navíc se nemohou dovolat, mob.vyzvání ale hovor není přijat

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    u nás jste si objednala hadičku do mlékovky s platbou kartou online. Platba se nezdařila a my jsme Vás tím pádem kontaktovali s dotazem, zda zaplatíte předem na účet. Řečeno nám bylo, že si přejete objednávku stronovat, protože manžel již sehnal jinde. Nejspíš jste si tedy spletla firmu, která Vám dodala špatnou hadičku. My to nebyli.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Post-mixové limonády nakupujeme pravidelně
    • Příznivá cena
    • Malinovka je super!
    • Pomeranč nějak nefunguje, prvních pár limonád má barvu O.K., potom jen matná, jakoby šedivá.
    • Neskutečně drahé doručení. Při objednávce je uvedeno: cena dopravy bude kalkulována individuálně.
    • Nikdo s námi individuální kalkulaci nedohodl. Až při doručení jsme se dozvěděli, že za dopravu zaplatíme přes 2.000,-Kč. To jsme si pro zboží mohli zajet a stálo by nást to polovinu. Dříve nás vždy někdo z CESKu kontaktoval pro vzájemnou dohodu.

    Postmixové limonády za férovou cenu, malinovka je velmi oblíbená, pomeranč raději nebrat.
    Raději osobní odběr, doprava je drahá a nevíte předem kolik za dopravu zaplatíte.
    Dříve bývala komunikace lepší.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
    Cenu přepravy jsme společně vyřešili ke spokojenosti obou stran - za tuto chybu se Vám znovu velice omlouváme.
    "Vadný sirup" jsme zaznamenali zatím jen u Vás, ale předali jsme stížnost do výroby.
    Věříme, že již bude vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednání a zaplacení žádná informace o dodání.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše objednávka nebyla odeslána, protože do dnešního dne nebyla uhrazena.
    Zvolena byla platba kartou online, ale tato platba neproběhla.
    Dodatečně byl odeslán email s žádostí o platbu předem na účet. Ta zatím také neproběhla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerované skladem není na skladě

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, selhal přenos dat. Stalo se nám u více objednávek.
    Zboží je pro Vás připravené. Ale pokud trváte na zrušení objednávky, akceptujeme.
    Mohli bychom Vám zboží zaslat s dopravou zdarma.
    Moc nás to mrzí. Problém řešíme, aby se již nestalo.
    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ještě nedorazilo, proto nemůžeme ohodnotit obchod. Jsme ale velice nespokojeni s dopravcem (DPD). S dopravcem není ani možné komunikovat.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše objednávka ze dne 9.7.2021 byla námi vyřízena a expedována ihned v pondělí 12.7.2021.
    Od přepravce máme informaci, že jste si balík nechal přesměrovat na jiné jméno i adresu, tím došlo ke zdržení.
    Číslo zásilky Vám bylo doručeno emailem a můžete si zavolat přímo na operátora DPD a zjistit stav zásilky.
    Dnes jsme přepravce kontaktovali a operátorka zjistí na doručovacím depu, v čem je problém.
    Následně Vás budeme kontaktovat.
    Omlouváme se za vzniklé poníže, za které nemůže náš obchod, nýbrž přepravce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem zaplatil a od té doby ticho po pěšině.

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den, velice se omlouváme.
    Platba se nám v systému nespárovala s objednávkou a tedy se jevilo jako neuhrazené.
    Kolegyně dnes zkontrolovala a zboží dnes odesíláme.
    Pracujeme na tom, aby se již nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po zhruba pěti dnech kdy bylo zboží zaplaceno, jsem musel urgovat poslání mé zásilky na určenou adresu.

    Zdravím

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Co všecno v obchodě mají, nebo nemají netuším. Já potřeboval pouze náhradní páku k pressovači.
    Byl to první a zcela jistě poslední nákup a přesto mne obchod zahlcuje irelevantními maily. To i přes to, že jsem se zasíláním newsletteeů nesouhlasil.

    Výsledek tedy je, že jsem krom objednávky ještě musel nastavit spamový filtr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikoval neposlal podklady k platbě

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den, podklady k platbě chodí v automatickém emailu. Vaše objednávka je tedy stále aktivní a po její úhradě Vám může být zboží zasláno. Pokud nastala nějaké chyba v automatické odpovědi, velice se omlouváme a podklady k platbě zašleme znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že zboží neměli skladem, na webu měli uvedeno, že skladem je. Po 3 dnech od objednání se laskavě uráčili mi tuto novinku oznámit. Klasická oblbovačka zákazníků. Ze strany prodejce následovalo standardní bla bla bla. Objednávku jsem zrušil a k mému úžasu, přesně po měsíci od zrušení, zboží přesto dorazilo. Mezitím jsem ho samozřejmě koupil u jiného prodejce. A nastávají další zbytečné starosti navíc. Tento obchod rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu CESK, s.r.o.

    Dobrý den, velice se omlouváme, že jsme Vám nemohli vyhovět. Občas se stane, že u určitého zboží máme pouze omezené množství skladem a pokud se přes víkend na toto zboží nahromadí více objednávek, nemůžeme ihned expedovat všem zákazníkům. Skladová dostupnost se změní až po ručním vyskladnění zaměstnancem po příchodu do práce, tedy v pondělí.
    Zboží se však vždy znovu objedná u dodavatele.