• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají věci “skladem” a pak přijde mail, že budou až v srpnu.
  • Nechápu, že po mně někdo chce hodnocení obchodu a zakoupeného produktu, když od data objednání 13.5.2020 je zboží stále ve fázi přípravy objednávky. Kdybych tušila, že to bude trvat tak dlouho, zcela jistě bych neučinila osudovou chybu a nezaplatila produkt předem.

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    covid-19

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem do sedmi dnu dnes 15 dnu a nic ani žádná komunikace.Telefony nikdo nezvedá,Takové obchody zavírat ,akorát moje ztráta času.

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    covid-19

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Čekám už 10 dno a nic nedorazilo

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    covid-19

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, mělo být skladem do týdne... komunikace žádná, nelze se dovolat ani na jedno uvedené číslo.

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    covid-19

  • Zboží nabízeno že je skladem k okamžitému dodání, zaplaceno a schváleno, 14 dní a nikdo se ani neozve

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    covid-19

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Dlouhé trvání objednávky
    • Špatná komunikace
    • Reklamace zboží neumožňují

    Rozhodně tento obchod NEDOPORUČUJEME. Objednaná zářivka dorazila poškozená(prasklý kryt) , nikoliv však vinou dopravce, balík nevykazoval žádné známky poškození. Po dlouhém volání a urgovaní, poslali nový kryt zářivky, ovšem ten dorazil stejně poškozený jako předtím. Nepříjemný pán nám sdělil po telefonu, že máme poslat zářivku na vlastní náklady zpět a to stejným dopravcem. Upozorňuji, že takto velký balík vychází u ČP na 349kč. Hodnota zboží byla 399+pošta. Takže výsměch od tohoto E-shopu. Zářivka letěla do odpadu. Zbytečně vyhozené peníze!!!!!!!

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    Dobrý den,
    zboží jsme před odesláním zkontrolovali, zářivka i kryt byl v pořádku. Nový kryt zářivky jsme v rámci reklamace zaslali do 3dnů od doručení původní zásilky opět zkontrolovaný a perfektně zabalený, což nám potvrdil i zákazník. Prý opět prasklý, zákazník nezaslal ani foto a dožadoval se dalšího krytu. Byl mu vysvětlen postup reklamace poškozeného zboží přepravou. Sepsání reklamačního protokolu o škodě u České pošty a zaslání k nám elektronicky emailem, s tím že si s Českou poštou následně vyřešíme reklamaci. Toto zákazník arogantně odmítl. Nabídli jsme mu at tedy zašle zboží zpět a vyreklamujeme zboží u nás na České poště. Zásilka měla velikost cca 120cm, obyč.balíkem lze poslat kolem 120-150Kč - rovněž zákazníkem odmítnuto a telefon zavěsil.

    S pozdravem
    Radek (RT)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    psal jsem ani nenapsali co je s moji objednávkou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po nekolika tydnech cekani mi poslali email, ze vyrobek se uz nevyrabi! To mohli napsat rovnou a ne po takove dobe!!!! Hodne frustrujici!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotaz na zboží , které nebylo doručeno ...

  • položky, které mají v eshopu skladem vůbec nemají

  • Zatím naprosto nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nemám představu zda byla zásilka odeslána či co se děje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neinformuje o stavu vyřízení objednávky.Poslední zpráva je, že došla platba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co hodnotit, když zboží nedorazilo...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic.
    • Nabízejí zboží které nemají.

    První nákup u této firmy mě po dlouhé době znechutil nákup po internetu. Po vybrání zboží ( naskladnění do 5 dnů) jsem ho objednal a čekal jsem, po 12 dnech jsem nevydržel a volal jsem. Zhruba po 10minutách volání mi bylo řečeno že se na to podívají. Odpověď byla až za 3 hodiny s tím, že je vše vyprodané, výrobce bude mít až příští rok. Pokud bych nezavolal tak stále ještě čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi nedorazilo, tel. kontakt neexistuje, dotaz přes formulař, v jakem stavu je objednavka - bez odpovedi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V dobe, kdy jsem zbozi objednaval, svitilo u nej SKLADEM.
    • Po objednavce uz tam sviti dva tydny SKLADEM DO 5 DNU, ale mne stale nic nedorazilo. U objednavky sviti VYSTAVIT FAKTURU.
    • Delate si ze mne srandu ?

    V dobe, kdy jsem zbozi objednaval, svitilo u nej SKLADEM.
    Po objednavce uz tam sviti dva tydny SKLADEM DO 5 DNU, ale mne stale nic nedorazilo. U objednavky sviti VYSTAVIT FAKTURU.
    Delate si ze mne srandu ?

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    Dobrý den,
    pro upřesnění se jedná o náhradní díl ke svítidlu, respektive náhradní sklo. Tato skla se bohužel vyprodala i u dodavatele. Termín dostupnosti jsme u produktu upravili, K naskladnění dojde třetí týden v říjnu, poté bude objednávka obratem vyřízena. Omlouváme se za zdržení.
    S pozdravem
    Petr, Centrumsvitidel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a obchod mi ani nenapsal e-mail kdy bude doručeno, nebo proč zatím nebylo doručeno. Absolutní nezájem. V žádném případě nedoporučuji. Vůbec nevím na čem jsem.

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    Dobrý den,
    objednané náhradní sklo na svítidlo bohužel dodavatel neměl již k dispozici, tím došlo ke zdržení vyřízení objednávky. Byla nabídnuta alternativa ve stejné ceně, která byla následně zákazníkem odsouhlasena. Zboží bylo následně objednáno a dodáno. Omlouváme se za zpoždění objednávky.

    S pozdravem
    Petr, Centrumsvitidel.cz

    • Před 11 dny jsem si objednala zboží a i když mají u zboží napsáno "skladem ihned k odeslání", zboží nedorazilo
    • Dodavatel vůbec nekomunikuje

    Nedoporučuji!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu CENTRUMSVITIDEL.CZ

    Dobrý den,
    jeden produkt z objednávky byl skladem, druhý byl bohužel vyprodaný a už se ho nepodařilo sehnat. Byla nabídnuta alternativa a po odsouhlasení zákazníkem byla objednávka expedována 13.den od objednání.

    S pozdravem
    Petr, Centrumsvitidel.cz