Přihlásit se a přidat příspěvek
  • K mé negativní recenzi na tento obchod bych zde ještě ráda uvedla to, že kdyby obchod komunikoval se zákazníky stejně rychle jako reaguje na negativní recenze umístěné na tomto serveru, určitě by těchto negativních recenzí měl méně. Můj hlavní problém (jak se mi snaží v odpovědi podsunout) nebyl, že zboží uvedené skladem bylo již vyprodáno (ač to ke spokojenosti nepřidá - ale to se opravdu stát může, nicméně od obchodu očekávám okamžitou zprávu a návrh řešení), ale že mě o tom nikdo neinformoval, a že na moje zprávy reagovali až po několika urgencích a s velkými prodlevami.

  • Komunikace mailem opravdu bídná. Reklamoval jsem zboží (navíc pošta měla pravděpodobně problém s doručením, ale to je samozřejmě problém pošty, ne obchodu) tak jsem ani nevěděl, zda balík byl doručen. Dle obchodních podmínek mají po přijetí zboží informovat, nenapsali nic, tak jsem měsíc ani nevěděl, jestli pošta balík ztratil nebo doručila. Po měsíci jsem jim začal psát jeden mail za druhým, za další týden odpověděli, za další týden peníze vrátili. Dle obchodních podmínek má člověk při uznané reklamaci právo na úhradu poštovného. To jsem z nich lámal další měsíc, na maily nereagují, po měsíci mailování se mi to z nich podařilo dostat. Než jsem reklamaci uzavřel do úplného konce, trvalo to 10 týdnů. Děs a hrůza tahle komunikace.

  • Spolehlivost a komunikace se zákazníky je téměř na nulové úrovni. Po potvrzení objednávky jsem žádný další avizovaný email o průběhu vyřizování neobdržel. Na email můj email. dotaz mi žádná odpověď nepřišla. Určité reakce se mi dostalo až v zákaznickém online chatu, kde mi bylo řečeno, že zboží dostanu do pátku. Nicméně, nic mi doručeno nebylo. Tento e-shop bych rozhodně nikomu nedoporučil.

  • vybral jsem produkt který měli udajně skladem. Abych ho měl rychle, chtěl jsem si ho vyzvednout osobně kdekoliv. Po zavolání mi bylo řečeno že doba dodání je 3 dny. Když uvádíte že je to skladem proč skladem není?

  • Ať už ty komentáře za centrumsportu píše kdokoliv, ať se probůh naučí psát normálně česky. Podle znalostí pravopisu, které tu dotyčný/á předvádí, nemá snad dokončenou ani základní školu.

  • Zajimalo by mne proc se na chlubite tim, ze je mozno nakupovat bez registrace. Pri potvrzeni objednavky zadava zakaznik osobni udaje. Nasledne zakaznik dostane klubovou kartu. Pri druhem nakupu zada zakaznik cislo karty, vybere zbozi jde objednat a ... opet zadava veskere osobni udaje. To je vskutku komfort pro pravidelne zakazniky, zvlast kdyz si na kazdy strance cte pet duvodu proc byt Vasim zakaznikem a prvnim je "Nakup bez registrace" - radeji se jednou zaregistruji nez abych pokazde zadaval osobni udaje! Na komplet recenzi nemam dostatek info, realizuji teprve druhy nakup, ale dodani prvniho bez problemu.

  • Kabanovna:

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za potíže, které máte s reklamací u nás zakoupeného zboží. Jelikož však nejsme výrobci Vámi uvedené bundy "za 3tisíce", jsme povinni Vaše reklamované zboží u nás zaslat k posouzení výrobci a dodavateli avizovaného zboží, na které má ze zákona 1 měsíc a v případě reklamace většího rozsahu měsíce 2, což nedokážeme ovlivnit. Pokud došlo k opravě zboží či výměně od našeho dodavatele (výrobce), nedílnou součástí je samozřejmě reklamační protokol a průvodní dopis k opravě či výměně zboží, který Vám rádi doložíme. Pokud jste však obdržela jinou velikost reklamovaného zboží jak uvádíte, je pravděpodobné, že došlo k záměně zásilky, která samozřejmě reklamční protokol neobsahovala.
    Prosíme Vás, kontaktujte nás (veškeré kontakty včetně vedení eshopu najdte v Kontaktech) a Vaší záležitost samozřejmě obratem napravíme.

    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    S pozdravem,
    centrumsportu.cz

  • Bohužel nemůžu přidat recenzi, tak se vyjádřím tímto způsobem.Zákazník nedoporučuje obchod svým známým!! Reklamovala jsem zde bundu za 3tisíce, která se mi začala rozpadat po necelém roce.Samotná reklamace proběhla do jednoho měsíce, ale nezaslali mi potvrzení, natož nějáké vyjádření, i když jsem v reklamační protokolu přímo uvedla, že požaduji vyjádření o provedené reklamaci.Místo vel. M mi zaslali vel. S.Pokud požadujete něco jiného než koupit zboží,tak se nedočkáte!!Lituji nákupu u této firmy, příště si budu dávat větší pozor.