Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    ještě nic nedošlo a už chcete hodnocení?

    Reakce obchodu Cenexa

    Bohužel každému zákazníkovi nedokážeme vyhovět, přestože se o to snažíme skoro pokaždé. V tomto případě jsme zboží expedovali v nejbližším možném termínu (2. prac. den, mezitím byl víkend). Kurýrní služby taky nedokážeme ovlivnit, dle informací přepravce si zákazník sám přeložil termín doručení na pozdější datum. Pokud došlo k nějakému opoždění zásilky něčí chybou, tak se omlouváme. Přeji hezký den cenexa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi bylo uvadeno ze je na skladu. pozdej se obchod ozval ze dodani je 2-3tydny

    Reakce obchodu Cenexa

    Zboží jsme měli bohužel opravdu momentálně vyprodáno, o této skutečnosti jsme se pokoušeli telefonicky informovat zákazníka ihned po vytvoření objednávky, bohužel ani po několikátém pokusu, se nám nepodařilo se zákazníkem spojit. Na emailovou komunikaci zákazník zareagoval až po delší době, z tohoto důvodu došlo k delší dodací lhůtě, za což se velmi omlouváme.
    Děkuji Šrubař obchod cenexa.cz