-
- hodně měn
- rychlost
- žádné
super
-
- Jednoduchost,rychlost...
- Málo měn
Děkuji za rychlé doručení obědnávek
-
Doporučuje obchod
Je to spolehlivy nakup.Dekuji.
-
- Jednoduchost
- Přehlednost
- Rychlost
- Množství měn
- Neberou karty
Bezva zprostředkování nákupu, rychle mám u sebe v peněžence, dokonce u prvního nákupu s vytvořením peněženky ještě předtím, než jsem zaplatil. Podobný eshop u nás není. Spokojenost, doporučuji.
-
- rychlost
- komunikace
- férovost
Nakoupil jsem měnu Ripple, bohužel mi byla měna ukradena. Eshop se zachoval férově, a měnu mi nahradil. I když jsem na ní trochu déle čekal.
Další objednávky proběhly v pohodě.
Čekám na další měny. -
- - Rychlost
- - Poctivost
- - Férovost
- - Už dlouho čekáme na Iotu - kdy bude?
S manželem jsme investovali v době před hackerským útokem i po něm. S chladnou hlavou, ale i chvěním v břiše, jsme sledovali situaci na přelomu roku. Neuvěřitelně nás překvapili tím, jak se k celé věci postavili, že se zavázalli všechny ztráty kompenzovat, evidentně to myslí fér a vážně. Komunikace první dny vázla, některé účty zůstaly nenapadeny, některé máme již nahrazené, na některé ještě čekáme, teď už skoro bez chvění v břiše. Od půlky ledna dál nakupujeme do vlastních peněženek a jsme překvapeni návratem k rychlosti. MOc vám fandíme a děkujeme, váš přístup se jen tak nevidí! Těšíme se na další měny.. Držte se, snad to vše ustojíte, bylo by škoda o vás přijít! M.M.
-
- Přehlednost
- Rychlost
Přehledná objednávka. Měnu jsem chtěla do vlastní peněženky. Po zaplacení jsem hned ripple dostala.
-
Doporučuje obchod
- jednoduché, rychlé
- vyšší cena
-
- Nic
- velmi špatná komunikace, nedoporučuji nikomu. měl by se firmou zabývat finanční úřad, čoi a další ! Mám vztek !
Po objednání kryptoměny následuje okamžitý mail zaplatíte a pak už nic komunikace nula- Kryptoměna fuč peníze fuč nervy v prd.li !
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den, pane Naštvaný,
rádi bychom Váš problém vyřešili, bez jména nebo čísla objednávky to však nejde. V našem systému neevidujeme v období od 18. ledna do dneška žádný nevyřízený e-mail, nevíme proto, v čem je přesně problém.
Když se nám ozvete na adresu [email protected], nebo přes kontaktní formulář na našem webu, do 1 pracovního dne by se Vám vždy měl někdo ozvat. Můžete rovněž použít telefonní linku, uvedenou na webu, v provozu je každý pracovní den od 9 do 17 hodin.
Děkuji -
- Nedoporučuji! Prvně mi bylo oznámeno, že kryptoměna nedošla z důvodu útoku hackrů, poté mi údajně poslali novou a ta byla nefunkční. Nyní se 14 dní neozývají (psal jsem jim cca 5 emailů). Řeším přes ČOI. Koukám, že nejsem první ani poslední.
Neobchodovat s touto "firmou"!
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den, Luke,
zřejmě se jedná o nedorozumění - v informaci o tom, že došlo ke krádeži, jejíž následky bere ccShop na svá bedra a klientům uhradí VŠECHNY zcizené měny na vlastní náklady, byly uvedeny i termíny, kdy budeme jednotlivým postiženým klientům znovu aktivovat jejich peněženky. Odkaz, který jste dostal, tedy zafunguje až v okamžiku, kdy do uvedené peněženky bude převedena měna. Uvedli jsme rovněž, že toho nejsme schopni hned, a proto dostal každý klient svůj přibližný termín náhrady škody.
Počátkem roku se nám začaly ozývat stovky zákazníků, které postihl incident z konce roku - z toho důvodu jsme měli problémy s komunikací, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované a nebyli jsme na takový nápor připraveni.
V těchto dnech je již situace stabilizovaná a na běžné podněty okolo chodu e-shopu reagujeme ve standardních lhůtách. Vyplácení však urychlit nedokážeme. -
- Koupil jsem v sobotu 6.1. a hned v pondělí večer v peněžence peníze. Dosud tam vše je, tak snad to tam vydrží. Zatím maximální spokojenost. Jak jde teď všechno dolů, pravděpodobně využiju znovu služeb obchodu.
Na facebooku je vyjádření k tomu, co se stalo. Vypadá to, že se už všechno dává do kupy. Tak snad ok a už se to nebude opakovat.
-
- Měnu jsem dostal až po týdnu, ale nestáhl jsem si ji hned do peněženky na mobilu, což byla má chyba. Po dvou dnech měna z peněženky, kterou mě vytvořil ccshop zmizela. Tvrdili, že měnu nahradí, ale od 31.12 nekomunikují
Daleko lepší je nakoupit bitcoin v bitcomatu, je to hned, a za lepší kurz. Tady to vypadá, že už nic zpět nedostanu
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den, Jane. Koncem roku došlo útok hackera, který okradl některé naše zákazníky. Jednalo se o malé procento peněženek, jejichž soukromé klíče nebyly dosud z našeho systému smazané.
Naše firma se k tomuto incidentu staví čelem a z vlastních prostředků kompenzuje našim klientům všechny odcizené kryptoměny až do úplného vyrovnání. Podrobnosti o celé záležitosti naleznete na našich stránkách:
https://www.ccshop.cz/aktuality
Přestože šlo o relativně malé procento peněženek, reálně se jedná o stovky zákazníků - z toho důvodu se mohlo v prvních dnech po incidentu jevit, že nekomunikujeme, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované.
Jsme připraveni reagovat na Vaše podněty, pouze Vás žádáme o trpělivost, vyplácení a dořešení všech individuálních požadavků zabere týdny.
Děkujeme za podporu -
- nic
- Peníze pryč, ale kryptoměna nikde!
- Žádná snaha vyřešit problém, pouze neustále chlácholení na facebooku, že problém řeší.
Nedoporučuji zasílat ani korunu - nic nedostanete. Všem poškozeným doporučuji celou věc oznámit Policii ČR.
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den. Koncem roku došlo k útoku hackera na náš e-shop, který okradl některé naše zákazníky. Jednalo se o malé procento peněženek, jejichž soukromé klíče nebyly dosud z našeho systému smazané.
Naše firma se k tomuto incidentu staví čelem a z vlastních prostředků kompenzuje našim klientům všechny odcizené kryptoměny až do úplného vyrovnání. Podrobnosti o celé záležitosti naleznete na našich stránkách:
https://www.ccshop.cz/aktuality
Přestože šlo o relativně malé procento peněženek, reálně se jedná o stovky zákazníků - z toho důvodu jsme měli v prvních dnech po incidentu problémy s komunikací, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované.
Jsme připraveni reagovat na Vaše podněty, pouze Vás žádáme o trpělivost, vyplácení a dořešení všech individuálních požadavků zabere týdny.
Děkujeme za podporu -
- Jednoduchý nákup
- Ceny vyšší,než na klasických burzách.
Po nákupu nechtějí komunikovat !!! Možný podvod ?
Zásadně nedoporučuji.Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den. Koncem roku došlo k útoku hackera na náš e-shop, který okradl některé naše zákazníky. Jednalo se o malé procento peněženek, jejichž soukromé klíče nebyly dosud z našeho systému smazané.
Naše firma se k tomuto incidentu staví čelem a z vlastních prostředků kompenzuje našim klientům všechny odcizené kryptoměny až do úplného vyrovnání. Podrobnosti o celé záležitosti naleznete na našich stránkách:
https://www.ccshop.cz/aktuality
Přestože šlo o relativně malé procento peněženek, reálně se jedná o stovky zákazníků - z toho důvodu jsme měli v prvních dnech po incidentu problémy s komunikací, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované.
V těchto dnech je již situace stabilizovaná a na běžné podněty okolo chodu e-shopu reagujeme ve standardních lhůtách.
Děkujeme za pochopení -
- Nedoporučuji nakupovat
Nákup proběhl 22.12.2017 za cca 25.000,- a do dnešního dne nemám BTC. Nekomunikují a nereagují.
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den, ze dne 22.12. neevidujeme žádný nákup BTC v částce okolo 25.000,- Kč. Můžete prosím upřesnit Váš variabilní symbol? Rádi s Vámi Váš problém probereme.
Děkuji -
- Nekomunikují.
- Žádné reakce ani na email, vůbec nezvedají telefon.
Nákup proběhl 28.12.2017,od té doby ticho po pěšině.
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den. Koncem roku došlo k útoku hackera na náš e-shop, který okradl některé naše zákazníky. Jednalo se o malé procento peněženek, jejichž soukromé klíče nebyly dosud z našeho systému smazané.
Naše firma se k tomuto incidentu staví čelem a z vlastních prostředků kompenzuje našim klientům všechny odcizené kryptoměny až do úplného vyrovnání. Podrobnosti o celé záležitosti naleznete na našich stránkách:
https://www.ccshop.cz/aktuality
Přestože šlo o relativně malé procento peněženek, reálně se jedná o stovky zákazníků - z toho důvodu jsme měli v prvních dnech po incidentu problémy s komunikací, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované. Telefon zvedáme v podstatě non-stop, když se nemůžete dovolat, znamená to, že hovoříme s někým, kdo se dovolal před Vámi. Zatím nedisponujeme profesionálním call centrem, kde byste se z telefonu dozvěděl, že jste v pořadí.
V těchto dnech se již situace uklidnila a dovolat se by mělo být bez problémů možné - zkuste to prosím znovu, případně se ozvěte přes formulář na webu, běžná podpora reaguje v pracovních dnech již ve standardních lhůtách.
K vyplácení klientů s postiženými objednávkami z konce roku dochází postupně dle harmonogramu, který jsme všem dotčeným zasílali e-mailem.
Děkujeme za pochopení -
Bohužel také stále čekám na své vložené prostředky, ale na mé dotazy nereagují.
Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den, Jirko. Počátkem roku se nám začaly ozývat stovky zákazníků, které postihl incident z konce roku - z toho důvodu jsme měli problémy s komunikací, protože komunikovat se stovkami klientů nárazově je velice komplikované a nebyli jsme na takový nápor připraveni.
V těchto dnech se již situace uklidnila a na běžné dotazy reagujeme ve standardních lhůtách. Pokud jde o vyplácení peněženek z konce roku, tam je třeba trpělivost, vyplácení probíhá dle harmonogramu, který jsme všem dotčeným rozesílali e-mailem a celý proces bude trvat několik týdnů.
Děkujeme za pochopení -
- super!
Doporucuji
-
- rychlý nákup
- Bohužel dle jejich slov byli napadení. Ztratil jsem veškeré prostředky. Po prvotních slibech, že vše nahradí, již pátý den nekomunikují
Připojíte se někdo k hromadné žalobě?
edit 2018.01.09: přece jen něco dělají. Ke dnešku zrušili diskusi na svých stránkách. Proč asi?Reakce obchodu ccShop.cz
Dobrý den,
diskuse nebyla zrušena, naopak byla z podsekce pod kontakty přesunuta na samostatnou stránku. Nyní ji najdete v sekci "Aktuality".
První lednový týden jsme byli zavaleni stovkami e-mailů od postižených klientů, díky čemuž jsme nestíhali odpovídat. Nyní je již situace stabilizovaná a standardně se všemi komunikujeme.
Každý zákazník od nás dostal dopis s vysvětlením a s plánem, jak situaci vyřešit. Spokojenost našich zákazníků vždy byla a stále je naší prioritou, i přes velmi těžkou situaci, do které jsme se cizím zaviněním dostali. Svých klientů si vážíme a pokusíme se situaci řešit tak, aby byli i nadále spokojeni. -
- CCshop se postavil čelem vykradeným účtům a postupně všem klientům nahrazují ztráty. Zdá se, že ze začátku byly opravdu problémy s lidmi na vyřízení všech vykradených peněženek, protože teď to jede celkem rychle
- Velice si vážím tohoto přístupu a děkuji.
- Možná trochu vyšší marže za nákup. Ale to vlastně daň za to, že je vše v češtině.
Jste skvělí a fandím vám! Pevně věřím, že to ustojíte a e-shop bude pokračovat dál