Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    V objednávce je jig hlava: ICE fish Jig SEA GURU velikost: 10/0, balení: 2 ks, váha jigu: 80 g.
    Na webu uvedeno že jsou skladem. Nebyly. OK může se stát, chápu. Platba byla provedena předem kartou. Pán volal ať pošlu č.ú., že se omlouvá a vrátí přeplatek. Číslo účtu jsem poslal obratem peníze po týdnu stále nepřišly.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,
    poté, co jsme si vyjasnili, že jste reagoval na technický email (automat, nelze na něj reagovat), Vám byly peníze vráceny následující den.
    S pozdravem,
    M. Poupa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vidličky jsou ošusové, při rozbalení balíku se jedna rozpadla protože to má hliníkový nýtky a asi to moc nevydrží.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,
    tohle se přeci dalo jednoduše vyřešit jediným telefonátem a už jste mohl mít doma novou vidličku - poslali bychom Vám ji obratem.
    Namátkově jsem zkontroloval obsah krabice a žádné "ošusování" jsem nezaznamenal - není to tedy problém celé várky, ale spíš problém "pátečního" kusu, což neumíme ovlivnit . Bohužel není v silách našich zaměstnanců detailně zkoumat každý v igelitu zabalený kus zvlášť.

    S pozdravem,

    Miroslav Poupa
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalé

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,
    objednávka z pátečního večera byla připravena na výdejním místě od úterý (v pondělí je zavřeno). Bohužel nám kvůli výpadku systému neodešly informativní maily o připravenosti objednávky k vyzvednutí, za což se omlouváme.

    S pozdravem,

    M. Poupa
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod má na svých stránkách napsáno otvírací doba do 17⁰⁰ a když jsem tam v 17⁴⁵ přijel zjistil jsem že mají otevřeno pouze do 16³⁰ což mě tedy dost naštvalo a nechápu proč si otvírací dobu na svých stránkách neopravi ....

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,
    úplně netuším, o čem je řeč.
    I kdybychom měli otevřeno do 17:00, tak v 17:45, kdy píšete, že jste dorazil, by už bylo tak jako tak zavřeno.
    Fakta:
    1) na stránkách eshopu je uvedena jak v liště "jak nakupovat" https://www.catchman.cz/jak-nakupovat/ , tak v kontaktech: https://www.catchman.cz/kontakty/ otevírací doba výdejního místa do 16:30.
    2) při expedici objednávky z našeho skladu na výdejní místo jste obdržel email s následujícím textem: " Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí na výdejním místě následující pracovní den.
    Zboží si lze vyzvednout Na Maninách 46, Praha 7 - Holešovice (ÚT - PÁ 9 - 16:30 hod). "

    S pozdravem,

    M. Poupa - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • na zboží se extrémě hlouho čeká
    • neodpovídají na emaily

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Vážený pane,
    díky změně ve vaší objednávce (uvedl jste špatnou adresu), došlo k chybnému označení změny "stavu objednávky", nedošlo ke spárování platby s objednávku a zboží skutečně neodešlo. Za to se omlouváme a zároveň děkujeme za odhalení chyby v našem softwaru.
    Nesouhlasím však s tím, že neodpovídáme na maily. Uvádím chronologicky, jak šly věci za sebou:
    2.1.23 - zadání objednávky a po jejím ukončení žádost o změnu adresy
    3.1.23 - adresa změněna, byl jste informován
    11.1.23 ráno problém odhalen a odpoledne předán balíček dopravci
    11.1.23 v 19:54 píšete, kdy dodáme zboží a zároveň píšete negativní recenzi. To není zrovna fér.
    12.1.23 - telefonát od nás a ujištění, že Vám balíček dorazil

    S pozdravem,

    M. Poupa
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • uvedená částka byla jiná než měla být proto jsem to musel vracet a čekat na předělani
    • obchod moch dát kompenzaci

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Vážený pane K...i,
    ano, udělali jsme administrativní chybu (neodečtený slevový kupón) a za tu jsme se Vám i omluvili. Balíček jsme Vám stihli doručit, vč. víkendu a Vaší reklamace dne 6.10., tedy za 6 dní od původního zadání objednávky.
    S pozdravem,
    M. Poupa - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo zatuchlé, poškrábané, na email žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Odešlou co mají bez ohledu na vzhled a úplnost zboží

    Jeden produkt přišel poškozený (odřená a poškrábaná krabička na návazce s utržený logem výrobce). Než to pracně reklamovat, raději příště objednám jinde!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pravděpodobně špatná kontrola expedovaného zboží, jen doufám,že nebylo prodáno úmyslně-VIDITELNĚ-poškozené zboží.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci.
    Úmyslně to samozřejmě nebylo - bohužel se ale zmetek najít může. Omlouváme se.
    Proč jste nás ale nekontaktoval kvůli reklamaci? Prosím, pokud je opravdu zboží vadné, napište nám, pošlete fotky a danou věc můžeme řešit.

    Díky moc a přeji hezký den,
    Tým Catchman

    • Plesnivé Fat boy, kukuřice 7 měsícu projíta lhůta

    Posílají plesnivé zbož Fat Boy .Kukuřice projíta 7 měsícu.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    kolegové si Váš případ vybavují. Komunikovali s vámi vícekrát a za prošlou kukuřici vrátili peníze. Omlouváme se, bohužel se stalo a nebyl to samozřejmě úmysl, viz okamžitý dobropis.
    Plesnivý Fat Boy však v komunikaci zmíněn nebyl.

    Přejeme hezké zážitky u vody a omlouváme se za případnou chybu,
    Tým Catchman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží jsem do čtyř dnů vrátila, pro malou kvalitu. Je to tři týdny a dodnes mi nebyly vráceny peníze!!

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za referenci.
    Ano, bohužel kolegové pravděpodobně napsali špatně číslo účtu a peníze jsme tedy neposlali správně. Díky této reakci jsme věc prověřili a ihned vyřešili. Omlouvám se.

    Bohužel nebýt této reference, informaci, že Vám peníze nedošli nevíme. Dobropis byl vstaven obratem, věc řešena obratem také - nebylo to tedy tak, že bychom nechtěli věc řešit - nastala zde lidská chyba z naší strany. Občas stačí napsat mail jak to vypadá a my hned reagujeme. Bez komunikace ale nemáme jak reagovat. Nebojte se tedy prosím komunikovat - vyřešíme tím skoro vše.

    Ad zboží - kvalita je v pořádku, Vám vrácené zboží má již svého majitele, který je s ním spokojen (jednalo se o chybu v manipulaci).

    Přejeme hezký den!
    Tým Catchman

    PS: Prosíme všechny zákazníky - komunikujte - pak můžeme případné dotazy/reklamace/nejasnosti řešit zpravidla k Vaší spokojenosti - bez komunikace nemůžeme nic (protože to jednoduše nevíme).

    • Poslána reklamace do dnes žádná odpověd.

    Byla zaslána reklamace, a do dnes žádná odpověd .

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti spojené s reklamací.
    Chyba se stala u nás, mrzí nás to a upravíme procesy tak, abychom jí příště mohli předejít.
    Dle údajů co mám s Vámi kolegové reklamaci již vyřešili.

    Hezký den,
    Tým Catchman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní ohnuté a tupé háčky,nesprávná velikost obědnaných gumových nástrah. při otázce proč vám přišlo zboží v takové nekvalitě je byl to výprodej.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den, Miki,

    děkujeme za reakci.
    Ano, můžeme potvrdit, že jste nám psal, že nejste spokojen s objednávkou. My vám vzápětí zareagovali (vše proběhlo na Facebooku), že se máte obrátit na email, jakožto oficiální způsob komunikace, což jste neudělal.
    I přesto, že komunikace pokračovala pouze na FB jsme Vám psali, že pokud nesouhlasíte s kvalitou tak ho můžete vrátit bez udání důvodu. Jako vše na slušných eshopech.

    Dokonce jsme Vás tedy nabádali, ať to vrátíte, když s tím nejste spokojen. Bohužel, reklamace žádná, jen negativní reference na výprodejové zboží, na které si ostatní nestěžují.
    Výprodej u nás není o matení zákazníků, ale opravdu o reálných slevách, jelikož vyprodáváme zboží, které zbylo, nebo nemá například takovou kvalitu. Nebo je zcela v pořádku, ale má pomíchané barvy, velikosti atd atd.. prostě opravdová výprodej, nikoliv tvorba umělých slev.

    PS: Pozdravujeme vaše kamarády od konkurence a doufáme, že se konkurenci daří :)

    Lovu zdar!
    Tým Catchman

  • Zboží nemohu hodnotit, objednávka z listopau mi nebyla dosud doručena, Geis mi avizoval 2 termíny - toto pondělí a posléze úterý, ale zásilka nedorazila ani jeden den. Pokud toto bude přetrvávat , budu nucena objednávku zrušit.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci.
    Provedli jsme kontrolu a balík byl dodán a přebrán 3.12.
    Zároveň dopravce Geis nemáme ve svém portfoliu.

    Pravděpodobně jste si tedy spletla eshop při svém hodnocení.

    Mimochodem rád bych také upozornil, že dopravce eshopy neovlivní - pokud vám u objednávky od konkurence dopravce něco nedodal, tak za to zpravidla eshop nemůže, ale může za to dopravce.

    Díky, krásné svátky!

    Tým Catchman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hned po rozbalení prutu,sem zlomil špičku hned v prvních 20 cm od špičky,nato se reklamace nevztahuje.smůla

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    bohužel nechápeme negativní recenzi.
    Dle Vašeho popisu výše jste prut rozbalil, sám zlomil špičku a následně si přečetl v návodu, že se na toto nevztahuje reklamace.
    Nekontaktoval jste nás, reklamaci ani nepodal, jen jste napsal negativní recenzi.

    V konečném důsledku tedy hodnotíte známkou 10% kvalitu svého jednání a nikoliv nás, jakožto eshopu? My to totiž nechápeme - sám se "nabonzujete", že jste si špičku zlomil sám. Jaký to má tedy přínos pro ostatní zákazníky Catchman.cz?

    Nicméně děkujeme za Váš příspěvek a přejeme prima den,

    Tým Catchman

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jeden z protuktů byl (lis na krmení ve velikosti 60mm) byl výrobní zmetek. Plast se na povrchu loupe a je jak na vnitřní, tak na vnější straně poměrně dost poškozen. Tohle by se nemělo vůbec dostat na pult!!! Je škoda, že prodejce nekontroluje zboží před odesláním zákazníkovi a jen hloupě vše hází do krabice. Na funkci to asi nebude mít vliv, ale už bych si tento produkt nezakoupil. Ostatní zboží bylo v pořádku, ale nevím, zda to nebyla jen náhoda. Příští nákup si rozmyslím.

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.
    Bohužel nerozumíme proč jste vadu zboží nikterak neřešil - máte nárok zboží ve lhůtě vrátit, případně následně reklamovat.

    Nelze vše rozbalovat, zkoušet a testovat - poté bychom prodávali "rozbalené" zboží a nikoliv nové v originálním obalu. To, že se objeví "zmetek" je bohužel možné a proto máte Vy, jako zákazník možnost takovou věc obratem vracet nebo využít reklamací, viz VOP.

    Hezký den,
    Catchman team

  • Ani se neozvali nedoporucuji jen poslali zpravu dekujeme za objednavku a ze je doprava zdarma a pak jiz zadna komunikace, jiz nikdy vice tento obchod

    Reakce obchodu Catchman.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci.
    Vaši objednávku jsme ještě daný den zpracovali a předali přepravci.

    Bohužel přepravce nám jí 9.8. vrátil jako nedoručenou z důvodu nejasných identifikačních údajů.

    Toto je samozřejmě naše vina a moc se za ni omlouváme.
    Jsme lidé, nejsme bezchybní.

    Přejeme krásný den a mnoho úlovků,
    Catchman team