• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kočka byla v nabídce i po zrušení objednávky obchodem....

    Nakujkpoval jsem poprvé a už nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • stále čekám na tel.odpověď
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem doprovodila žádostí o konkrétní variantu autíčka, protože na obrázku byla vyfotografovaná celá série a vnouček už některá autíčka má. Chtěla jsem potvrdit dostupnost zboží a až poté zaplatit. Jako odpověď mi přišel mail, že jsem dosud nezaplatila. Na telefonický dotaz mi bylo sděleno, že zboží jde z centrálního skladu, variantu nelze ověřit, mám zaplatit a buď mi přijde zvolená varianta, nebo mi vrátí peníze. Postup sice zvláštní, ale obratem jsem zaplatila. Přišel mi další mail, že jsem zaplatila. Od té doby nic, ani zpráva, ani autíčko, ani peníze. To bylo 8. 12., objednávka je ze 4. 12. a dnes je 21. 12. Jsem zvědavá, kdy a jak se obchod s objednávkou vypořádá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 12.12 jsem objednala rostoucí krystaly u kterých bylo napsáno že jsou skladem.Hned ten den mi přišlo -objednávka přijata 13.12 mi přišel mail že objednávka putuje do expedičního skladu a do 24 až 48 hod bude poslána. Tak jsem si myslela že do vánoc budu mít dárek pro děti .Když mi nic nepřišlo tak jsem napsala ,co se děje že jsem z objednávkou počítala a odpověd mně zklamala ,prý není rostoucí krystal tučnák na skladě ,jestly mně mají poslat objednávku bez této položky a to jsem se divila ,prý mi o tom psali.Nic jsem od nich nedostala,žádnou správu o tom že nemají jednu položku na skladě a kdybych jim nenapsala tak budu čekat dál a oni se ani neozvou.Komunikace hrozná a místo aby se omluvili svádí vinu na druhé A v sobotu 21.12 mi napíšou jestli mají objednávku bez té jedné položky poslat No logicky už by to do vánoc nedošlo tak jsem objednávku stornovala..A co je ještě zajímavé pořád mají na nabídce tučnáka skladem .Tak nevím ale byl to můj první a taky poslední nákup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr
    • velmi nekvalitní plyšák

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Dobrý den, je potřeba nám takové věci hlásit. Není problém zboží vyměnit. A hlavně pokud nám to nedáváte vědět, nemůže dojít k vyřazení takových problémových produktů ze sortimentu. Děkujeme za zpětnou vazbu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V mém případě zcela nedostatečná komunikace. Objednala jsem zboží, které bylo skladem, aby přišlo co nejdříve. Po dvou dnech mi přišlo info, že jednu ze tří položek nemají a že mám napsat, jak mají dál postupovat (potud v pořádku). Hned ten den jsem reagovala, ať mi pošlou ty zbylé dvě položky, které jsou na skladě. Od té doby ticho po pěšině (10 dní). Naštěstí jsem zboží neplatila předem.

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu, za většinu takových problémů mohou dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodání zboží trvalo dlouho

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Ano, přišlo déle než obvykle, jak jste o tom byla informována a s čímž jste souhlasila, protože jste zboží převzala. Děkujeme tedy za pozitivní zpětnou vazbu, že i za takových podmínek fungujeme na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    až po týdnu, kdy jsem se dotazoval na stav objednávky mi bylo zboží zasláno a zatím nedorazilo, přitom bylo napsáno, že dorazí do 24-48 hodin

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Dobrý den, musíte číst emaily, kde o termínech řádně informujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • tváří se jen jako zprostředkovatelé, nejsou prodejci (viz obchodní podmínky)
    • téměř nulové údaje o výrobku v obchodu

    objednal jsem pro dceru 24ks slizu. Druhý den mi napsal automat, že mají jen 22 kusů a že doba dodání je "neznámo". Zeptal jsem se, zda bude objednávka vyřízena, když snížím počet na 22ks. Další den mi pan Miroslav Beran poslal stručnou odpověď "Zjišťuji". Od té doby uplynul týden bez reakce. Předevčírem jsem požádal o zrušení objednávky, protože to měly být dárky na párty, která už proběhla. Jsem stále bez reakce.

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Děkujeme za pozitivní recenzi. Protože přebíráme stavy zásob automaticky, děláme vše proto, aby v případě nesrovnalostí zákazník získal co nejvíce informací a jak sám zákazník uvádí, hned jsme začali zajišťovat řešení. Bohužel netrpělivost zákazníka byla větší než rychlost naší reakce. Ještě jednou děkujeme za perfektní zpětnou vazbu, které si velmi vážíme.

    • Nedodání požadovaného zboží !!!!!!!!!

    20.12.2018 mi byla potvrzena objednávka a přijetí platby na objednané zboží.Do dnešního dne 30.12.2018 mi nebyla doručena žádná zpráva
    ( e- mail , SMS a pod.) o pohybu nebo datu doručení objednaného zuboží.

    Reakce obchodu ČasHraní.cz

    Děkujeme za zprávu. To je zcela logické, při objednávce, která je učiněna poslední svozový den před Vánoci. Můžeme Vám pouze doporučit, nenechávat příští rok nákupy na poslední chvíli. Dva měsíce před Vánoci my i dopravci žádáme zákazníky, aby objednávali včas. Krásný den přeje team Čashraní.cz. Příště to klapne určitě na jedničku .-)