Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno a od té doby žádná zpráva.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklou situaci! Z naší strany jste obdržel SMS se sledovacím kódem a email, ve kterém je uvedeno, že balíček opustil naši prodejnu a byl předán kurýrovi. Bohužel došlo k tomu, že dopravce Vaši objednávku ztratil. Již jsme pro Vás zajistili náhradní bekovku, která byla ušita speciálně pro Vás. Zároveň jsem si ověřil, že jste si objednal další bekovku, která je již na cestě k Vám.

    S pozdravem,
    Vladimír
    Hlavní kloboučník Carlsbad Hat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji. V červnu jsem objednala dvě bekovky v akci 1+1 jako dárek. Předem jsem se telefonicky informovala, zda nebude problém s výměnou zboží, pokud nesedne velikost. Panem Vladimírem jsem byla ubezpečena, že ne. Jedna bekovka byla ok, druhou jsem prostřednictvím mailu žádala vyměnit. Pan Vladimír mi doporučil, abych vyplnila formulář - tak se stalo, bekovku jsem odeslala zpět. Asi měsíc se nic nedělo a když jsem začala pátrat po tom, proč mi vyměněná bekovka stále nedorazila, bylo mi sděleno, že byl případ uzavřen a že jsem do formuláře neuvedla, že chci výměnu... Omluvila jsem se s tím, že jsem požadovala výměnu přes e-mail, kde jsem uvedla přímo odkaz na jinou čepici, že jsem netušila, že to samé musím ještě vypisovat do formuláře... Bohužel... Pán se od té doby (další měsíc) už neozval... Toto nepovažuji za solidní jednání... S pozdravem a už nikdy více... Gabriela Frgálová

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Vážená paní Frgálová,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom objasnili některé body, které se týkají Vaší objednávky a následné výměny zboží.
    Objednávku jste udělala 25. 5. , po domluvě jsme byli ochotni, odeslat vám ji až 18 dní po jejím uskutečnění. V této žádosti jsme vám bez problému vyhověli a byla jste upozorněna že po takto dlouhé době nemusí už naše akce 1+1 platit.

    Poté jsme obdrželi vaši žádost o vrácení produktu. Ve formuláři jste vyplnila že chcete objednávku řešit jako vratku. Tu jsme ihned po obdržení produktu splnily a z naší strany bylo vše v pořádku.
    Velmi nás mrzí, vaše negativní zkušenost a vážíme si vaší zpětné vazby.

    S pozdravem Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovídá zobrazené bekovce to co jsem zakoupil je mlynářská čepice.
    Děkuji.....

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice si vážíme toho, že jste nás upozornil na situaci. Po dodatečné kontrole kamerového záznamu jsme zjistili, že jste obdržel přesně tu bekovku, kterou jste si objednal – bavlněnou driver cap za 499 Kč.

    Náš kolega Vás bude co nejdříve kontaktovat. Na naše náklady můžete bekovku vrátit a my Vám vrátíme peníze.

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyskočila na mě reklama na Facebooku "1+1 Fiebig", na googlu jsem se proklikal přímo na stránku http://www.carlsbadhat.cz/, kde byla ona soutěž rozepsaná včetně podmínek. Předpokládal jsem, že když je stránka aktivní, tak akce stále platí.
    Objednávám dvě čepice. Telefonát. "Akce již skončila a jednalo se jen o označené zboží", nikde nebylo uvedeno od kdy do kdy akce platí a už vůbec ne, že zboží musí být nějak speciálně označeno.
    Zrušení objednávky.
    Zbytečná ztráta času na obou stranách.

    Zřejmě v obchodě čekají na zákazníky, kteří řeknou "Tak mi ty čepice i tak pošlete."

    Ideální je nedělat žádné akce a prodávat za standardní cenu.
    S pozdravem,
    nespokojený zákazník.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    akce byla uvedena do vyprodání zásob a zároveň již název akce “1+1 Fiebig”
    napovídal, že se jedná pouze o produkty značky Fiebig, což bylo dále zdůrazněno
    i přímo v podmínkách akce. Ověřit stálé trvání akce bylo možné v nákupním
    košíku, kde se cena druhého produktu automaticky vynuluje a promítne se tak i
    na celkovém součtu ceny. S odesláním objednávky zároveň dochází automaticky k souhlasu s napsanou celkovou částkou. Přidáním komentáře nedojde k opětovnému aktualizovaním již skončené akce a v již odsouhlasené objednávce nelze upravovat cenu obzvláště po skončení akce a nesplnění jejich podmínek.

    Ve chvíli, kdy jsme zjistili, že vaše objednávka přišla na nesprávné zboží, po vypršení akce ihned jsme jednali podle podmínek a informovali vás o stavu vaší objednávky. Aktivní akce máme vždy uvedeny v bannerech na stránce a za reklamy na Facebooku a jiných platformách nejsme přímo zodpovědni, jelikož dochází k časově jinak vytíženému aktualizování. Tedy
    změnu akcí ovládáme my na našich webových stránkách, prokliky z jiných webů
    mizí až s jistým odstupem, což neovlivníme.

    Rozhodně jsme nepočítali s variantou “Tak mi čepici i tak pošlete” jelikož jsme vás hned při zjištěním o tomto problému informovali a byli jsme připraveni vaší objednávku zrušit, což jsme také učinili. Chápeme, že se člověk občas splete proto máme možnost komunikace.

    S již zmiňovanou akcí nebyl nalezen žádný problém. Váš požadavek a nedorozumění, které vedlo k vaší nespokojenosti bylo okamžitě napraveno a vyřešeno.

    Přejeme krásný víkend a mnoho poklidných nákupů.
    Tým Carlsbadhat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zvláštní cenová politika: v e-shopu jsem výrobek koupil za akční cenu 2399, po rozbalení balíku jsem si na cedulce přečetl cenu 1499.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    Děkuji za recenzi, popravdě ani nevím jak reagovat.

    Zakoupil jste v akci 1 plus 1 (levnější produkt zdarma), dvě bekovky. Jednu zimní za 2399,- a druhou letní za 1499,- (v rámci akci za 0 kč). Zaplatil jste 2399,-, takže ano na jedné z bekovek by měla byt cena 1499,-

    Hezký den
    Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bylo slíbeno zaslání faktury na email ale nic nepřišlo

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    Zkontrolujte si prosím spam, občas se stává, že email od nás skonči ve spamu.
    Kolegyně Vám zavolá a všechno vyřeší :) Z naši strany nevidím kde by mohla byt chyba, email máte správný, daňový doklad na částku 599,- byl odeslán.

    P.S. všechno vyřešeno :) Těšíme se vaši návštěvu.

    Hezký den
    Vladimír - hlavní kloboučník

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantní jednání a lživé informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Čepiče má úplně jinou barvu, nez na obrázku, je světlejší - je mě 80 let a těko budu nosit světle modrou čepici - vypadala šedomodrá.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Vážená paní Křapková,

    těší nás, že jste naší stálou zákaznicí. Jelikož jde o vaši třetí objednávku, jistě víte, že se snažíme držet kvalitu zboží i servisu na nejvyšší možné úrovni.

    Bohužel některé faktory ovlivnit nemůžeme. Vnímání barev je hodně subjektivní a velký vliv má i nastavení Vašeho monitoru/ telefonu. Dva různí lidé na dvou různých zařízeních tak pravděpodobně uvidí trochu jiný odstín/ barvu, i když fotka produktu je stále tatáž.

    I proto se snažíme mít co největší výběr a zaručujeme možnost vrácení nebo výměny zboží do 14i dnů - rozumíme tomu, že občas se prostě online nákup nepovede.

    Doufám, že kolegyně s Vámi vyřešila vše k Vaší spokojenosti a pokud vím, zboží i peníze už putují zpět.

    Díky za přízeň a snad bude příští nákup šťastnější :)

    S pozdravem
    Vladimir - hlavní kloboučník

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • problém s komunikací při vrácení zboží

    Objednal jsem si špatnou velikost. Zboží jsem vrátil ale prodejce nepřevzal a nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obrovské zklamání jak v přístupu prodavačů, tak v rychlosti dodání e-shopu… Čekáme téměř dva týdny a zboží nikde. Takže tento obchod už opravdu nikdy víc.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    při objednávání z e-shopu jste zvolila osobní odběr s možnosti zaplatit hotově nebo kartou na prodejně na pobočce v Praze. Osobní odběry rychleji řešit nelze (zboží se často připravuje i 200 km a více kusové objednávky jsou často na různých pobočkách ). Máme to v obchodních podmínkách, upozorňujeme na to při objednání, dostala jste od nás několik sms s upozorněním na tuto situaci a s kontakty, na které se nám můžete ozvat, pokud si přejete vaši objednávku řešit jinak. Stačilo zavolat a nechat ji poslat jako balíček.

    Osobní odběry budeme pravděpodobně po Novém roce rušit. Mrzí nás to, ale ani jasné obchodní podmínky, ani několik sms ke každé zásilce zjevně nestačí k tomu, aby nám zákazníci nepsali negativní hodnocení za něco, co jsme nikdy neslíbili a na co naopak důsledně upozorňujeme.

    S pozdravem,

    Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat Co.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda žádná
    • Bylo mi napsáno, že zboží není na skladě. Měla jsem dotaz, který jsem poslala e-mailem, dodnes mi nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    při objednávání z e-shopu jste zvolila osobní odběr s možnosti zaplatit hotově nebo kartou na prodejně na pobočce v Praze. Osobní odběry rychleji řešit nelze (zboží se často připravuje i 200 km a více kusové objednávky jsou často na různých pobočkách ). Máme to v obchodních podmínkách, upozorňujeme na to při objednání, dostala jste od nás několik sms s upozorněním na tuto situaci a s kontakty, na které se nám můžete ozvat, pokud si přejete vaši objednávku řešit jinak. Stačilo zavolat, napsat, použit on-line chat a nechat ji poslat jako balíček.

    Osobní odběry budeme pravděpodobně po Novém roce rušit. Mrzí nás to, ale ani jasné obchodní podmínky, ani několik sms ke každé zásilce zjevně nestačí k tomu, aby nám zákazníci nepsali negativní hodnocení za něco, co jsme nikdy neslíbili a na co naopak důsledně upozorňujeme.

    S pozdravem,

    Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat Co.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mi dosud nedorazilo, bylo předem zaplaceno

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za zpoždění, odesílal jsem všem osobně sms oznámení o zpoždění s omluvou, bohužel jsme nezvládli naval na Black Friday, objednávek bylo strašně moc! Ale jak tak koukám Váš balík už je na cestě a zítra bude u Vás!

    Doufám, až to otevřete tak změníte toto hodnocení, že to čekaní se vyplatilo :)

    Hezký den a ještě jednou se omlouvám!

    Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat Co.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doposud jste mě ani neinformovali, v jakem stavu objednávka je.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednaný letní slaměný klobouk v naprosto nevyhovující kvalitě. Zboží vracím. Jako nevýhodu považuji platbu poštovného i při vracení zboží.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    Popravdě ani nevím jak na tuto recenzi reagovat, jste první :)

    Pokud byl poškozený přepravou, stačí se nám ozvat a problém vyřešíme. Nebo přesně jak píšete zboží úplně vrátit. Co se tyče dopravy, zaleží na či straně je chyba, pokud je naší, radí za dopravu zaplatíme, stačí trošku komunikovat …

    Tento slaměný klobouk již druhem rokem patří mezi nejprodávanější klobouky s vynikající kvalitou odpovídající ceně 690 kč :) Má licencovanou ochranu proti UV záření a v teto cenové relaci nemá na trhu konkurenci.

    Jsem velice překvapený a věřím, že to společně dořešíme a budete další spokojený zákazník!

    Hezký den
    Vladimír - hlavní kloboučník Carlsbad Hat Co.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že mají skladem. Nic nepřišlo. Pak volají, že budou mít další týden v úterý. Je pátek a nic nepřišlo a ani žádná odezva.

    Reakce obchodu www.carlsbadhat.cz

    Dobrý den,

    Je mi to velice lito, mame 3 pobočky a občas sklad nestíhá synchronizaci provést do vteřiny přesně. Stalo se to i v případě Vaší objednávky, náhoda jak blbec.
    Ale vždy se snažíme problém vyřešit a upřímně všechno vysvětlit. Čekáme na naskladnění, které proběhne každým dnem.
    Rozumím Vašemu hodnocení a rozčilení, až produkt bude skladem, budu Vás osobně kontaktovat.

    Vladimir - hlavní kloboučník Carlsbad Hat Co.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.