• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Težko cokoliv hodnotit. Co jsem chtěl, jsem nedostal, prý chyba v dodávce. Peníze vrátili. Jeví se tak, že jsem si spíš objednal problémy. Vánoce vyjdou vniveč.

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Zákazník u nás provedl objednávku asi 3 hodiny před plánovanou 4 týdenní vánoční dovolenou našeho e-shopu a shodou blbých náhod měl podobné jméno jako jiný zákazník. Omylem se přehodily štítky a problém byl na světě. Peníze za zboží byly vráceny. První zákazník se tomu zasmál se slovy, že chybovat je lidské a ochotně si nechal zaslat správné zboží, druhý ale již tak velké pochopení neměl a udělil tento negativ, ikdyž se mu peníze vrátily, na což má samozřejmě právo. Chápeme to. Chceme také připomenout, že náš e-shop vynakládá velké úsilí, aby všichni zákazníci byli maximálně spokojeni. Za rok 2023 jsme odbavili přes 5000 emailů, 800 telefonických dotazů a přes 1100 objednávek. Přesto jsme obdrželi pouze 43 komentářů. Spokojení zákazníci většinou nemájí důvod psát komentáře. To je bohužel letitá praxe. Máme jich ale drtivou většinu. CardLand.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doručené zboží nefunguje.

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den. Dodaný USB modem na SIM kartu je nutné napřed nakonfigurovat přes webowý peohlížeč a je potřeba do něj vkládat SIM s deaktivovaným PINem. Bez těchto úkonů Vám modem fungovat nebude. Rádi Vám poradíme, pokud si nebudete vědět s něčím rady. CardLand.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • USB internet NENI jak uvadite, napr. pro Vodafone, nebot je vyhradne pro O2, kam se jako uzivatel Vodafonu registrovat nemohu

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den! U vámi zakoupeného produktu myslím velmi pěkně a podrobně uvádíme rychlý postup, jak zprovoznit na USB modemu každého operátora. Mrzí nás, že jste nevyužila naší telefonické podpory v případně, že jste si s něčím nevěděla rady. Těchto modemů jsme prodali již přes 500ks a zákazníci jej používají se všemi operátory, i s Vodafonem. Rádi Vás navedeme. To je to nejmenší. CardLand.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychle vyřízeno

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Jejda :-) Asi recenze udělovaná mobilem, nebo přehmat? Vidím, že zboží Vám došlo rychle a udělil jste i pozitivne laděný text, ale asi omylem klikl na nesprávné tlačítko. No i mistr tesař se někdy utne :-) CardLand.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to přesně týden co jsem zboží objednal a žádná odezva, prostě nic, jen úvodní přijetí objednávky.

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den! Omlouváme se. Chyba je na naší straně. Kolegové omylem označili vaši objednávku jako vyřízenou. Jako omluvu Vám můžeme zaslat místo 2GB paměti rovnou 4GB za stejnou cenu. Věřím, že to pro Vás bude určitě velké zadostiučinění. Tyto "přešlapy" se nám ději velmi zřídka. CardLand.cz

  • VĚTŠÍ ŠMEJD JSEM SNAD JEŠTĚ NEVIDĚLA.

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den! Hned po vaší recenzi jsme se podívali, jakého nákupu se to vlastně týká. Nikdo nám totiž nezavolal, ani nenapsal, že je s něčím nespokojený. Teď vidíme, že jste si zakoupila starožitnou hračku vyrobenou před 32 roky. I přes své stáří byla nová a plně funkční. Nevíme, jaké jste od ní měla očekávání, nicméně pokud s ní nejste nějak spokojená, lze ji samozřejmě bezplatně vrátit ve lhůtě 14ti dní bez udání důvodu. Doručili jsme Vám ji ihned po zakoupení. Ostatní kupující jsou s tímto produktem spokojeni. Tým Cardland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje!

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den!
    Vaše zboží má Česká pošta a měla by jej doručovat během 1-2 pracovních dní. Informace o expedici zásilky jsme Vám odeslali na Váš email. Prosím zkontrolujte si, zda nejsou tyto informace ve spamu, nebo nemáte náhodou přeplněnou emailovou schránku. Děkujeme. CardLand.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží přišlo rozbalené a poškozené. Když jsem chtěl věc řešit s obchodem, nejdříve nikdo nezvedal telefon a poté byl telefon na nějakou dobu nedostupný. Na další opakované volání opět nikdo nereagoval, jen mi přicházely urgence o zaslání peněz. Zboží jsem obratem vrátil.

    Reakce obchodu CardLand.cz

    Dobrý den!
    Zboží jsme Vám v dobré víře poslali předem před naší 10ti denní dovolenou, ještě než nám od Vás dorazila vaše platba na účet a to byl zásadní omyl. Aktuálně nemáme ani zboží, ani peníze a navíc ještě negativní komentář, který se nezakládá na pravdě. Moc nás mrzí, že má někdo potřebu takto poškozovat dobré jméno naší firmy. Všem zákazníkům se vždy snažíme vycházet maximálně vstříc. Kdyby jste za své zboží někdy zaplatil, tak by jsme vaše rozhořčení chápali, ale nikdy nám od Vás žádná platba nedorazila. Výzvy k placení Vám odesílal náš automat a nakonec jsme to kvůli relativně nízké ceně objednávky vzdali... Cardland.cz