Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Jsem zklamaná - chutí, vůní. Oproti dříve používané kávě je tato slabá, musím dávkovat větší množství, tudíž vyšší spotřeba. Avizovaná chuť karamelu jaksi není. Nejspíš se vrátím ke kavam dostupným v obchodech.

    Reakce obchodu CAFÉ MONTAÑA

    Dobrý den,
    mrzí nás negativní zkušenost s naší kávou.

    Káva je 100% arabica a tedy může působit jako "slabší" co do síly oproti kávě robusta, popřípadě směsím s robustou. Je to dáno tím, že zrnka arabiky mají v sobě cca o 40% méně kofeinu oproti zrnkům robusty.

    Co se týče zmiňované chuti karamelu, jedná se o chuťový profil a podtóny které v chuti lze cítit. Káva není karamelem nijak dochucována. Káva vždy chutná jako káva, ale jednotlivé druhy se od sebe liší tóny, které v ní lze při soustředěné degustaci cítit.

    V každém případě, je možné se nám ozvat a každou stížnost řešíme ku spokojenosti zákazníka. Navrhli bychom buďto zařízení svozu pořízené kávy zpět k nám, a vrácení peněz, popřípadě bychom vám poslali vzorek jiné kávy, která by byla blíže vaším chuťovým preferencím.

    Nicméně děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Sympatický obchod
    • Zklamání z produktu

    Reakce obchodu CAFÉ MONTAÑA

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše negativní zkušenost s naší kávou.

    Kdybyste se nám ozval s tím, co bylo s kávou špatně, našli bychom řešení. Na stránkách máme uveden e-mail i telefon, který vám zvedneme kdykoli. A každou stížnost řešíme tak, aby zákazník odcházel spokojen.

    Nicméně negativní recenze je pro nás také hodnotnou zpětnou vazbou, a děkujeme za ni.

    Přejeme krásný den.