• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace
    • přes avizované nákupy málo hodnocení

    Po problémech s vyplněním místa Zásilkovny jsem si při shrnutí všimla, že chybí údaje o kupujícím. Dle webových stránek u pokynu "Platba" je uvedeno : "Po vytvoření objednávky Vám zašleme údaje pro platbu." Údaje pro platbu ani jiná zpráva z obchodu nepřišla, až tento dotazník, který dokazuje, že e-mail byl zadán správně. Vzhledem ke špatné zkušenosti jsem již opatrná. Na základě prvně vygenerovaných údajů jsem platbu neuhradila. Vzhledem k nezaslaným údajům na e-mail smlouvu nepovažuji za řádně uzavřenou, objednávku jsem tedy ani nerušila a o zboží již nemám zájem.

    Reakce obchodu CAB Shop cz

    Dobrý deň prajem

    Výber odberného miesta je v kompetencii Zásielkovny externe na webe. Problémy s kapacitami su bohužiaľ v zimnom období častejšie.

    Údaje k platbe ste mali po vytvorení objednávky na webe.
    Následne sa posielajú mailom ešte raz. Je možné že spadli u Vas do spamu, alebo nebol dobre zadaný mail.

    Za chyby sa vám ospravedlňujeme ale niektoré nedokážeme ovplyvniť...

    Pekný deň CAB Shop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena produktu
    • Nekontrolují zboží, zda je vhodné pro český trh

    S obchodem jsem spíše nespokojen neboť se zdá, že vůbec nekontrolují zboží, které zákazníkovi zasílají. Nejde ani tak o to, že lapač hmyzu jenž jsem koupil nic nechytil. Jde o to, že výrobek vůbec není určen pro náš trh, neboť součástí balení je vidlice jenž se nedá zasunout do české zásuvky. Musíte si tedy vystačit s vlastní USB nabíječkou mobilů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání
    • Zaslána jiná mapa
    • Na tubusu chybí víčko z jedné strany