Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Perfect

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mohu se jen zeptat, čím jsme Vás zklamali, že nám dáte pět hvězdiček a potom náš obchod nedoporučíte? Rádi bychom znali váš názor, abychom naše případné chyby odstranili.¨
    Děkujeme, tým CORRECT Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost nekorektní jednání nedodržení objednávky nekomunikativnost

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    Zákazník zboží objednal 27.12.2020 v době, kdy jsme měli všichni firemní dovolenou, na kterou jsme na našich webových stránkách zákazníky upozorňovali. Ihned po otevření prodejny 4.1.2021 jsme zboží zákazníkovi vyexpedovali na adresu, kterou si sám uvedl. Doručení zboží nám zprostředkovává přepravní služba PPL a její průběh již nejsme schopni ovlivnit. Od té doby nás zákazník nekontaktoval. Nerozumíme tedy jeho hodnocení, že nekomunikujeme a nedodržujeme objednávku. Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo.
    Za CORRECT Computers, jednatel firmy, Luděk Fürst.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 2 repasované monitory (kategorie A) a jeden z nich mi byl doručen bez tlačítka na ovládacím panelu.

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    Vážený pane,
    30.1. jste objednal 2 zlevněné repasované monitory NEC bez pod podstavců. Následující den 31.1. jsme objednávku vyřídili a odeslali.
    Do dnešního dne jste nás ale nekontaktoval s jakoukoliv reklamací. Pokud dodané zboží skutečně vykazuje nějakou závadu, obratem bychom ho bezplatně vyměnili, případně vrátili peníze.
    Stejně tak máte možnost zboží vrátit i bez udání důvodu.
    Takto bohužel nevíme, co si o tom máme myslet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Procesor nefunguje, napsaná jiná Socketa než ve skutečnosti

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    1.dodaný procesor je určený pro socket PGA988 přesně podle specifikace na našem i na oficiálním webu Intel
    2. před odesláním byl v notebooku testovaný a 100% funkční
    3. mohl jste a stále ještě můžete nepoškozené zboží vrátit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nespokojenost je s nesrovnalostmi ve volbách přepravy .

    V jejich obchodě byla možnost doručení do PPL Parcel shopu (Losan, Špitálské náměstí, ÚL), tato volba byla pro mne nejvýhodnější a nejpohodlnější. V den dodání mi telefonovali z Losanu, že je tam pán z PPL a nese jim mou zásilku. Dozvěděl jsem se, že parcel shop již neprovozují. Zásilku vrátili zpět přepravci. Telefonicky jsem kontaktoval Correct Computer, abyhom se nějak dohodli. Bylo přislíbeno, že až se jim zásilka vrátí, ozvou se a dohodneme jinačí způsob přepravy. Do cca 30km vzdáleného depa PPL odmítám jezdit (čas a náklady na dopravu). Nestalo se tak. Kontaktován jsem nebyl a notebook je zpět v nabídce.

    Mou povinností není zjišťovat jestli volby přepravy, které shop nabízí, jsou správné a funkční (pán z Correct Computeru uváděl, že PPL neaktualizoval informace). Je mi jedno čí je to chyba, jestli PPL či Correct Computeru. Zásilka nebyla doručena jak bylo Correc Computerem umožňováno a mnou požadováno. Navíc tuto volbu přepravy mají stále v nabídce.

    Toto byla má 5. objednávka (3x do firmy a vždy OK, 2x soukromě - 1x OK, 1x nespokojenost).

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    Omlouváme se. Zjistili jsme nefunkční synchronizaci seznamu odběrných míst PPL Parcelshop s naším webem. Chyba je již odstraněná a seznam parcelshopů by měl být již aktuální.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • Nekomunikuje při reklamaci. Po rozbalení dodávky jsem zjistil, že k port replikátoru HP dodali zdroj Toshiba (jiný konektor) a tím replikátor nejde použít. Na mail z 18.8. do dnešního dne (26.8.) nereagovali.

    Podle mého mají přístup "zákazníku zaplať a už neotravuj".

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    V tomto případě se velmi omlouváme se za vzniklé potíže a nevyřešenou reklamaci. Nějakým nedopatřením se mail z 18.8. ocitnul ve spamu a tím pádem jsme o problému až do dnes nevěděli a nikdo to neřešil. Škoda, že se zákazník neozval telefonicky. Každopádně je chyba na naší straně a jako omluvu dnes alespoň posíláme 16GB USB flash disk a samozřejmě i správný zdroj.

    za CORRECT Computers
    Zdeněk Mach

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupil jsem info dopředu o dodání, nikdo nevolal, takže doručeno později a ještě jsem se musel vracet aby vůbec mohlo být doručeno,reakce dodavatele- když se Vám to nelíbí tak to vraťete

    viz výše, nelíbí se mě jejich reakce, nějaká omluva čí podobně, prostě nechceš tak to vrať

    Reakce obchodu CORRECT Computers

    Velmi nám záleží na našich zákaznících a samozřejmě se jim snažíme vyhovět ve všech směrech. A také snad i díky tomu působíme na tomto velmi konkurenčním trhu již od roku 1991.
    Bohužel ve velmi ojedinělých případech dojde k podobné situaci jako v tomto případě. Přestože jsme se snažili vyhovět všem požadavkům objednávky, je zákazník podle hodnocení naprosto nespokojený.

    pro objektivní zhodnocení zde uvádíme celou historii objednávky:

    Objednáno 30.6. cca v 17:30
    zákazník v poznámce píše: „prosím info dopředu kdy dorazí“
    (tedy v žádném případě zákazník nic nepřiplácel nebo nekupoval navíc) přesto my i přepravní služba PPL předem informuje o přibližném termínu dodání

    následující den: 01.07.2015 15:03:16
    Objednávka vyexpedována a zákazníkovi byl v 15:05 odeslán informační mail:

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka č. 1201500864 z elektronického obchodu http://www.c-c.cz/ byla právě vyexpedována ze skladu.
    Zboží odesíláme ještě dnes se standardní dobou doručení 24-48 hodin v České republice a do 48 hodin na Slovensko.
    Přejeme Vám maximální spokojenost s našimi produkty.
    S pozdravem
    CORRECT COMPUTERS s. r. o.
    Předenická 3
    301 00 Plzeň
    tel.: +420 377 323 232
    e-mail: [email protected]
    http://www.c-c.cz/

    dále protokol z přepravní služby PPL:
    Datum, čas, Status
    1.7.2015 14:58 Převzetí od zákazníka
    1.7.2015 16:10 Převážení/važení
    2.7.2015 6:27 Příjem na rozvozové depo
    2.7.2015 7:50 Zásilka je doručována.
    2.7.2015 10:46 Nedoručeno - příjemce nezastižen / oznámení
    3.7.2015 6:20 Příjem na rozvozové depo
    3.7.2015 7:34 Zásilka je doručována.
    3.7.2015 10:26 Doručeno. port

    následuje:
    Zákazník volá a stěžuje si, že si pro zboží musel sám dojet a co s tím hodláme dělat
    zodpovědný pracovník odpovídá že s tím bohužel teď už nemůžeme dělat nic ale samozřejmě může zákazník zboží vrátit
    možná někde nastala nějaká chyba komunikace, ale v tomto případě myslíme, že ne naší straně