Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Difuzéry a tyčinky dorazily v pomačkaných obalech, některé s originální fólií a některé bez ní - jako dárek naprosto nepoužitelné. Obchod zásilku špatně zabalil, na křehké krabičky dal těžké difuzéry, svou chybu vůbec neuznal a na opakovanou reklamaci již ani neodpověděl. Při zadávání objednávky několikrát samovolně vypadl z košíku dárek k nákupu, nebyl tím pádem ani zaslán. Reakce obchodu alibistická - nebyl v košíku ani v objednávce. Po upozornění, že chyba byla na jejich stránkách, opět žádná odpověď. Toto byl můj poslední nákup zde.

    • Zboží jsem objednala s vyzvednutím na prodejně a zatím jsem nedostala mail ani SMS, že si mohu zboží vyzvednout. Př
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Po třech dnech vůně do auta přestala vonět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodavačka měla na prodejně psa, který seděl za dveřmi obchodu, docela to trvalo než madam vstal a šla svého "bóbika" odnést. Ještě stačila natáhnout obličej.
    • obchod dobrý, dárky prošlé
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dnešního dne jsem neobdržela zprávu k vyzvednutí objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jelikož jsem si objednal panáčka s vonnými kapslemi, tak ta startovací kapsle byla úplně na nic protože byla z výroby velká. Takže jako narozeninový dárek bych volil jiné a levnější řešení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • už podruhé mi nebyla objednávka plně vykrytá, jednou chyběl dárek za výši objednávky a podruhé došlo nekompletní zboží, po tel. dotazu proč chybí podstavec mi bylo sděleno, že jej nyní takto výrobce posílá, za 2 měsíce jsem totožné zboží objednala dceři a došlo zase kompletní, takže mi lhali, zřejmě někdo podstavec z distribuce potřeboval a tudíž si jej nechal, podotýkám, že cena zboží byla téměř 2.000 Kč. Už mě ale nebaví se s obchodem dohadovat a změnila jsem obchod.

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den paní Netíková, děkujeme za Vaši recenzi, která, i když nás nepotěšila, pomůže ještě více zkvalitnit naše služby. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a mohu Vás ujistit, že jsme již podnikli nápravné kroky, aby se podobná situace neopakovala. Jak jsem byla informována, dárek Vám byl doposlán s omluvou. Ohledně chybějícího keramického podtácku - bohužel opravdu jsme obdrželi několik různých výrobních šarží těchto keramických difuzérů, kdy podtácek nebyl součástí balení a později opět ano. Velmi intenzivně se snažíme s výrobcem sjednotit balení tak, aby byl výrobek vždy stejný. Mohu Vás ujistit, že podstavec rozhodně nebyl použit pro někoho jiného. Děkuji Vám za pochopení, se srdečným pozdravem Hana Kružíková, výkonná ředitelka www.bytove-parfemy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý marketing
    • Opakovaně se mi stalo, že zboží nabízené skladem jak jinak skladem NENÍ.

    Pokud máte dostatek času čekat na dodávku (než vše naskladní měsíc není žádná lhůta), pak doporučuji, jelikož zboží jako takové opravdu velmi hezky funguje. Nebýt lenošný, tak se nejspš podívám po jiném e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, protože od provedení objednávky nekomunikuje!
    • Ještě, že při prvním nákupu nijdy neplatím předem!
    • Objednáte zboží a obchod nekomunikuje.
    • Rozhodně neplaťte předem!
    • Skoro 2 týdny a obchod nereaguje!

    Neseriózní obchod, raději nakupte jinde.
    Pokud přesto něco objednáte, NEPLAŤTE nikdy předem!!!

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí toto vyjímečné pochybení, ke kterému bohužel došlo v období letních dovolených. Můžeme Vás ujistit, že jsme již podnikli nápravné kroky, aby se podobná situace neopakovala. Se srdečným pozdravem Hana Kružíková, výkonná ředitelka www.bytove-parfemy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace na prodejně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodáno bylo menší balení než bylo objednáno, bez vratky rozdílu ceny.

    Jsem blbec.

    Sice jsem se podivil, že je balení za ty peníze snad až příliš malé, ale neprověřil jsem si přiložené papíry. Prodavačka mne ubezpečila, že je vše v dokonalém pořádku.

    Tož nebylo.

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den pane Stanislave,
    děkujeme za upozornění, Vaši objednávku jsme prověřili. Bohužel zde došlo k mylnému udání váhy malé svíčky v popisu produktu - od dodavatele je na všech dokumentech včetně katalogu uvedena váha 121gr, zatímco na svíčce samotné je uvedeno 104gr. My měli jak na e-shopu tak v našem softwaru uvedený údaj od dodavatele, tzn. 121gr. Velmi nás mrzí toto nedorozumění, již jsme provedli všechna nápravná opatření s označením produktů, upozornili jsme na to i dodavatele. Jako omluvu Vám nabízíme možnost vrácení produktu, můžete si buďto vybrat jakýkoli jiný produkt ve stejné ceně nebo Vám bude vrácena hodnota vráceného zboží. Vrácení můžete provést na kterémkoli našem obchodě - Praha Vinohradská 31 nebo Brno Josefská 1. Děkujeme Vám předem za pochopení , s pozdravem a přáním hezkého dne, Hana Kružíková - výkonná ředitelka www.bytove-parfemy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrdili mi internetovou objednávku a to bylo vše co se na dalších 14 dní stalo,,
    Následně mi přišlo akorát ohodnocení nákupu :/
    Za mne tedy NIC MOC!

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá prodleva s dodáním objednaného produktu. Bohužel díky velkému předvánočnímu objemu přijatých objednávek došlo k lidskému pochybení a nebyla jste kontaktována s informací, že je pro Vás zboží nachystané na pražské pobočce k osobnímu odběru. Zboží bylo k dispozici během 48 hodin od zadání objednávky. V každém případě Vám děkujeme za Vaše upozornění, na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme a jsme rádi za každý podnět. Doufáme, že toto malé nedorozumění Vás neodradí od dalších nákupů na našem e-shopu či prodejně v Praze nebo Brně. S přátelským pozdravem za www.bytove-parfemy.cz Hana Kružíková, výkonná ředitelka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují, neodpovídají na maily, na stránkách nabízejí zboží, které už není v prodeji. Objednávka ani po 11 dnech není dořešena, zboží dosud nemám.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena se službami našeho e-shopu. Po kontrole jednotlivých pracovních procesů souvisejících s Vaší objednávkou jsme zjistili, že jste bohužel vždy objednala zboží, které je na objednávku. U každého produktu je zobrazena dostupnost, je proto potřeba vždy pečlivě zkontrolovat, jestli objednáváte zboží dostupné skladem nebo ne. Pokud se Vám naše komunikace ( 4 e-maily a telefonát) nezdály dostačující, mrzí nás to a budeme se do budoucna snažit ještě více zlepšit naše služby. Za kolektiv " www.bytové-parfemy.cz" Hana Kružíková, výkonná ředitelka.

  • parfém do auta, který jsem zakoupila je nepoužitelný naprosto nevoní, ze zboží voněla pouze krabička, proto nedoporučuji ostatním zájemcům tento výrobek

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že nejste spokojena s výrobkem, bohužel se může stát, že některý kus je již z výroby špatný. Doporučuji Vám výrobek reklamovat přímo na našem e-shopu, stačí číslo faktury jako variabilní symbol. V případě, že již doklad nemáte, nahlašte číslo objednávky, které Vám přišlo e-mailem. Vaše reklamace bude jistě v pořádku vyřízena.

  • Přeposílám Vám text svého mailu, na který se mi nikdo neobtěžoval odepsat. Jsem připravena tento případ odevzdat ČOI a navrhnout jim, aby provedli testy.
    ------------------------------------------

    Dobrý den,
    asi před rokem jsem si u Vás objednala níže uvedený bytový parfém Palisandr. Používala jsem ho na provonění učebny. Parfém nádherně voněl, všichni moji žáci byli nadšeni. Takže jsme se těšili na nový. A jaké překvapení. Parfém voní, jen když k němu máme přitisknutý nos (máme od Vás i originální keramické nádoby s tyčinkami). Nepomůže ani, když tyčinky každý den otočím. Vůbec neprovoní prostor ani 20 cm od nádoby, natož celou místnost. A v ní mám nádobky dvě! Když jsem měla první zásilku, tak žáci říkali, že to krásně voní už u vchodu a za zavřenými dvěřmi na chodbě vedoucí k učebně. Teď bohužel nevoní nic ani v místnosti samotné!!! Takže Vám oznamuji, že prodáváte PLAGIÁTY. Parfémy jsou hodně drahé na to, aby neúčinkovaly!!! Je pravda, že parfém má i tmavší barvu, než měla zásilka před rokem. Poctivost už prostě neexistuje! Považuji to za podvod, ale vím, že si na Vás nic nevezmu. Výmluv budete mít jistě dost.

    Není to jen názor můj. Asi 20 další lidí mi řeklo, že Vám to mám minimálně napsat!!! Takže tak činím.

    Jarmila Schmidtová
    Jazyková agentura RESYL

    Reakce obchodu bytove-parfemy.cz

    Vážená paní Schmidtová,
    dne 14.7.2014 jsem Vám odpověděla na Váš e-mail, viz text níže. Nyní již aktivně řešíme problém s provoněním, viz můj další návrh ohledně nových tyčinek, případně možné reklamace výrobku. Již jsme obdrželi Vaši odpověď, objednávka bude dnes vyřízena. Věřím, že celou záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti s provoněním učebny.
    MAIL ZE 14.7.2014:
    Dobrý den paní Schmidtová,
    jmenuji se Hana Kružíková a jsem manažerkou společnosti ARIA PURA i e-shopu www.bytove-parfemy.cz.

    Vzhledem k tomu, že jsem měla 14 dní dovolenou, odpovídám na Váš e-mail až nyní. Kolegyně, která běžně zpracovává objednávky, slečna Hlavačková, standardně vyřizuje i dotazy a reklamace zákazníků, ale vzhledem k velké kritičnosti a nepřístupnosti vyznívající z Vašeho e-mailu , viz Vaše věta „Výmluv budete mít jistě dost“ nechala celou záležitost k dořešení na mě.
    Mohu Vás také ujistit, že žádné z následujících vysvětlení a informací nebudou výmluvou, vždy se snažíme veškeré připomínky, dotazy a podněty zákazníků přezkoumat a řádně na ně odpovědět.

    Ve Vašem e-mailu zmiňujete, že vůni jste u nás zakoupila zhruba před rokem. Po kontrole Vaší objednávky z 2.7.2014 jsem zjistila, že jste si nezakoupila nové tyčinky . Bohužel i tyčinky mají svou omezenou životnost. V případě, že se na nás zákazník obrátí s dotazem, že mu již difuzér dostatečně neprovoňuje, standardně doporučujeme i kontrolu tyčinek a případně zakoupit tyčinky nové . Tzn. že pokud máte tyčinky stále původní, starší než 1 rok, je pravděpodobné, že jsou již „přesycené“ vonnými oleji, které jsou ve vůních obsaženy, tím pádem již velmi špatně nasávají novou náplň, která se následně odpařuje do ovzduší.
    (Vaši starší objednávku jsme bohužel nedohledali, objednávala jste tehdy pod jiným jménem ? Kontrolovala jsem i rok 2012.)

    Rozdílná barva fragrance není vadou výrobku, jemné odchylky jsou možné . Výrobce je zaměřen na výrobky jasných barev, typických vůní, je pravděpodobné, že nynější sytější tón náplně je záměrem. S přibývajícím počtem nových vůní této značky je potřeba všechny od sebe na první pohled odlišit. Každopádně tuto informaci ještě plně prověřím přímo u výrobce a jeho vyjádření Vám mohu zaslat.

    Jsme výhradním dovozcem této značky Mr.& Mrs. od výrobce Joy Fragrances S.r.l. Italy pro Českou i Slovenskou republiku a mohu Vás ubezpečit, že celosvětově známá firma s výborným renomé po celém světě by si nedovolila zaslat nám méně kvalitní výrobky neboli plagiáty, jak je ve Vašem e-mailu nazýváte.
    Tento fakt máme podložený i spoustou neustále přibývajících spokojených zákazníků jak na e-shopu tak na prodejnách, kteří se k nám neustále vracejí, ptají se po novinkách, evidují se do VIP klubu apod.

    Je samozřejmě možné, že zrovna k Vám dorazily 2 náplně, které jsou z vadné šarže a méně voní. Nicméně vzhledem k tomu, že k dnešnímu dni je od začátku roku přes 20ks prodaných náplní této vůně a Vaše stížnost je první, je to velmi málo pravděpodobné.

    V případě, že chcete produkt reklamovat, není to pro nás problém, stačí jen dopisem či e-mailem podat reklamaci k dané objednávce a my se Vám v zákonné lhůtě 30 dnů vyjádříme.

    Věřím, že mé vysvětlení alespoň trochu zmírnilo Vaše rozladění z nákupu a že společně najdeme rozumné řešení k opětovném příjemnému provonění Vaší učebny.

    S přátelským pozdravem,


    HANA KRUŽÍKOVÁ
    manager
    Centrum interiérových vůní - ARIA PURA
    www.ariapura.cz
    www.bytove-parfemy.cz
    ---------------------------------
    tel: +420 725 403 731
    [email protected]