Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel obchod objednávku zrušil, zboží psáno jako skladem, po překontrolování vsak výrobce ukončil výrobu produktu.
-
Nedoporučuje obchod
Nelíbila se mi velikost vzorků záclon, byla malička a ta látka vypadala jako nějaký starý hadr: okraj nebyl nějak opracován nebo začištěn nebo hezký ustřihnut, byly sami dlouhé nitě na okraje. Tím pádem první dojem o záclonech byl nic moc…
-
Nedoporučuje obchod
- Psala jsem, zatím nikdo neodpověděl
-
Nedoporučuje obchod
Produkt jsem zaplatil hned a týden se nic nedělo.Až po urgenci mi bylo sděleno,že produkt není zaplacen.Po jejich kontrole mi napsali,že to byla chyba a že je produkt zaplacen.Produkt stále nedorazil.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si vzorky látek které měly mít velikost 10 až 20 cm
první vzorek 38 cm na 140 cm
druhý 5.5 cm na 20 cm
třetí 5.5 cm na 15 cm
čtvrtý 4 cm na 14 cm
U posledního vzorku je neúplný vzor látky .
Stačilo by rozesílat vzorky 10 na 10. Přicházíte o zákazníky.Reakce obchodu Bytema
Dobrý den,
na našich stránkách máme červeně uvedeno, že velikost vzorku je přibližně 10-20cm2 ( to odpovídá velikosti 5x10cm) a ne 10x20cm!
To, že jste dostala vzorek 30x140cm, znamená, že jsme měli zbytek této látky a celý jsme Vám ho poslali, standardně to není. Dále je na našich stránkách uvedeno, že vzorek je pro představu o barvě a kvalitě materiálu, nikoli vzoru!
Stačilo by si důkladně přečíst.
Pěkný den
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Ložní povleční barevně vůbec neodpovídá popisu barev ani fotografii podle kterě jsem se rozhodla pro nákup, škoda.
Zboží jsem si ale nechala kvůli příjemnému materiálu.Reakce obchodu Bytema
Dobrý den paní Lenko,
velice se omlouváme, máte pravdu, u tohoto povlečení jsme měli špatnou fotografii. Vzor je správný, jen barva je jiná, již jsme si na stránkách fotku opravili, děkujeme za upozornění.
Povlečení se vyrábělo ve dvou barvách a my měli na stránkách fotku u obou barev stejnou.
Jako malou kompenzaci prosím přijměte od nás slevu 10% na další nákup, (napište do poznámky).
Děkuji a přeji hezký den, Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- velke zklamani
- objednala jsem zaclonku a vzorek latek.
- vzorky prisly,ale zaclonka ne, na muj dotaz me bylo receno,ze zaclona je jen ve dvou mensich kusech,nikoli v celku.
- mrzi me to,ze to tam nebylo napsane, penize sice vratili,ale obalka s par kousy odstrizku byla postovnym predrazena-to mi nikdo nedorovnal.
- latky maji pekne,ale Bytemu jsem si ve svych zalozkach smazala a objednavam jiz jinde
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den,
mrzí nás Vaše hodnocení, myslím, že není úplně fér. Objednala jste si záclonku, kde jsme měli uvedeny poslední metry skladem, jelikož tato záclonka se již nevyrábí. Objednala jste si tedy ten zbytek, který rozměrově seděl, ale byl na dva díly. Záclonek máme " mraky", proto nejsme vždy schopni uvést, že se u posledních metrů jedná třeba o dva kusy, vše se nejrychleji snažíme vykomunikovat se zákazníkem, a tak to bylo i ve Vašem případě. Chápu, že jste potřebovala záclonku v jednom kuse, mohla jste tedy zrušit celou objednávku, i na vzorky. Bohužel vzorky musíme poslat jako balíček, tedy ve vašem případě za 75,-. Jako klasický dopis to bohužel poslat nejde. Vše se vyřešilo rychle, peníze byly téměř obratem vráceny.
Hezký den, Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací lhůta
Požadavek na hodnocení považuji za velkou drzost, protože zboží mi nebylo stále dodáno. Dotazník by se měl zasílat až po prokazatelném odběru zboží, kdy by moje hodnocení mohlo být možná příznivější.
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den pane Doležale,
dotazník z Heureky dostane každý zákazník cca do 10 dnů po objednání zboží, náš obchod to nedokáže nijak ovlivnit, jde to vše automaticky.
Objednal jste si zboží, které nebylo skladem a bylo uvedeno dodání 1-6 týdnů. Zboží jste si objednal 7.10. ve 22.40, náš zaměstnanec Vás 8.10. v 8.45 informoval, že koberec budeme naskladňovat do 4-5 týdnů.
Z naší strany jsme udělali maximum, všechny informace ohledně vaší objednávky jste věděl hned ráno. Chápu, že Vás dotazník mohl rozhněvat, ale jak jsem již uvedla, nejsme schopni zaslání dotazníku nějak ovlivnit.
Omlouvám se za Heureku.
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Nedošlo co mělo paní tekla že to dopošle ale zatím furt nic zalaltil jme 637 Kč za 140 cm hadru super
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den Davide,
ještě jednou se moc omlouváme za nedorozumění, které se stalo. Vše se nakonec vysvětlilo ... stane se to jednou max dvakrát :-)
Budeme rádi, když to ještě jednou s námi někdy zkusíte.
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Úplně jiné barvy, než bylo nafoceno. Chtěli jsme jasné zářivé barvy, jak bylo na fotografii. Skutečnost byla úplně jiná. Tmavé nevýrazné barvy. Fotografie byla prokazatelně filtrovaná.
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den pane Štrobl,
máte pravdu tyto fotografie jsme převzali od výrobce a jsou určitě trochu jasnější, pravděpodobně z nasvícení. Nicméně, nechápu proč jste se neozval, že se Vám koberec nelíbí, máte možnost jej standardně vrátit i bychom pro něj nechali poslat kurýra. Proto si myslím, ohodnotit obchod NEDOPORUČUJI je neseriosní. Už to vážně nechápu. V každém případě děkuji, doplníme další fotografie. Vzhledem k tomu, že nejsme jen přeprodejci, jako většina internetových obchodů, máme zboží skaldem a můžeme tyto fotografie doplnit. Myslím, že jsem to vysvětlil dostatečně, označit obchod nedoporučuji, je označení pro firmy, které nekomunikují, nebo špatně, nemají zboží které avizují skladem apod. Ale je to Vaše rozhodnutí, píši Vám z důvodu vysvětlení, jak probíhal Váš nákup. Objednávka v sobotu, pondělí v 12:26 předáno GEIS, předpokládám doručení v úterý. O celém průběhu nákupu jste dostával maily. Z mého pohledu 100% kvalita nákupu. Jestli je zelená barva na koberci jasnější, nebo tmavší je z velké části individuální pohled, vzhledem k tomu, že jsou to fotky z katalogu výrobce tak jistě všichni usoudí, že úplně mimo nejsou. Vzor i barva zelená odpovídá. Nedostal jste koberec červený. A dále jak je uvedeno, nechápu Vaši reakci na nákup s doručením 11.12 až 30.12. Pokud jste si koberec rozbalili až na konci měsíce, můžete jej vrátit bez ohledu na uplynutí 14 denní lhůty na vrácení zboží. Stačí zavolat.
To je vše co k tomu mohu dodat.
Marek Poruba, majitel -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi ktere nabizeji vubec nemaji
Reakce obchodu Bytema
Vážený pane Rozsypal,
musím reagovat na Vaši negativní recenzi našeho obchodu. Ano, máte pravdu, měli jsme v nábídce jeden kobereček, který nebyl a měl být. Bohužel stane se, máme skladem téměř tisíc kusových koberců a může dojít k záměně skladového eanu na prodejně. Vám byly nabídnuty jiné varianty, velmi podobné Vašemu výběru bukláku rozměru cca 140x190, v podobné ceně do 1 tis., nelíbily se, je to v pořádku. Vše se vyřešilo během 2 pracovních dnů, objednávka, nabídka alternativy, odeslání zboží/ další položky/ i vrácení peněz z platební brány GOPAY, jelikož jste platil kartou, která vše řeší do tří pracovních dnů. Myslím, že Vaše reakce není úplně adekvátní. Ale máte na to právo. Papír / počítač / snese napsat cokoliv.
S pozdravem a omluvou za chybu systému i lidskou
Marek Poruba, majitel -
Nedoporučuje obchod
- nefunguje platba kartou
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den pane Poláček,
to, že Vám nefunguje platba kartou, to bohužel nejsme schopni ovlivnit. Naši zákazníci denně platí přes platební bránu GOPAY a problémy nejsou, samozřejmě se někdy stane, že platba neprojde, chyba je však vždy na straně zákazníka, např. problém s wi-fi připojením.
Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete,... naše pracovnice se Vám snažila maximálně pomoci, poradit, mailem i telefonicky. Bohužel někdy je to těžké...
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Doprava zdarma a zboží dorazilo v pořádku.
- Kusový koberec který jsme si vybrali neměl identické barvy s tím co se prezentuje na netu. Měl podstatně tmavší barvy.
Obrázky na internetovém obchodě jsou mnohem jasněji nasvícené, než ve skutečnosti.Doporučuji všem nejprve navštívit prodejnu a vybraný koberec si prohlédnout na vlastní oči, aby jste pak nebyly zklamaní.
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den pane Januš,
děkujeme za recenzi, mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen, snažíme se dělat pro naše zákazníky maximum a jsme rádi za každý podnět k zlepšení. Co se týče dodací doby, myslím, že odeslání koberce do druhého dne není zas tak dlouhá doba. Vy jako zákazník máte právo do 14 dnů zboží vrátit bez udání důvodů, pokud jste tedy nebyl spokojen s barvami, mohl jste nám koberec poslat zpět. Máte pravdu, návštěva kamenné prodejny je nejlepší, ovšem každý tu možnost nemá. Naše produkty
se snažíme fotit co nejvěrněji, ale bohužel některé barvy nafotit na 100% nejde. Naši zaměstnanci jsou celý den, někdy i noc na telefonu a mailu, pokud jste tedy nebyl spokojen, měl jste zavolat nebo napsat, vše by se vyřešilo k Vašemu prospěchu, těchto koberců jsme již prodali mnoho a jste první, kdo nebyl spokojen s věrohodností barvy, ale jak už jsem jednou psala, máte právo koberec vrátit, tak trošku nechápu, proč jste to neudělal.
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Velmi špatná komunikace, ačkoli bylo zboží připraveno k osobnímu odběru, nebyla jsem vůbec kontaktována. Až po telefonické urgenci (po 5 pracovních dnech od objednání a vyřizování objednávky) mi bylo sděleno, že zboží už je dávno připraveno na prodejně...
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den,
situace, která se stala nás mrzí, zboží bylo pro Vás nachystáno již v den Vaši objednávky, ovšem chybička se vloudí , nejsme roboti a naše zaměstnankyně Vás zapomněla informovat.
Prosím, přijměte naši omluvu.
Děkuji, Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
Spousta emailu a zboží nedošlo.
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den paní Doležalová,
záclonky, které jste si objednala 31.12. měly dostupnost 1-6 týdnů, v den objednávky jsme Vás informovali, že dodavatel má inventuru do 10.1. a ihned, jak to bude možné Vás budeme informovat, 8.1. jsme Vás informovali, že záclonky, které jste si vybrala již nejsou v kolekci a bohužel Vám tedy objednávku stornujeme.
Ano, uznávám, artikl, tedy záclonku jsme měli okamžitě stáhnout z prodeje, ale i my jsme pouze lidi. Vy jste si tedy udělala objednávku opět na stejné zboží, i když jsme Vás informovali, že ji výrobce vyřadil z kolekce a není dostupná.
Velice se Vám omlouvám za způsobený stres a komplikace. Doufám, že to pro naše zaměstnance bude ponaučení pro příště, že i tak malá chyba může v někom způsobit takovou zlobu.
Dagmar Porubová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Bohatý sortiment
- Dlouhá dodací lhůta (1 týden + 1 týden na obšití běhounu)
- Místo předplacené dopravy za 350,- ( 5m běhounu o šíři 70cm)poslali poštou, ta pochopitelně nedodala, musel jsem vyzvednout
Reakce obchodu Bytema
Dobrý den, pane Fritsche,
velice nás mrzí komplikace, která nastala, poštovné 240,- jsem Vám odeslala dnes na Váš účet.
Pokud budete mít chuť a odvahu ještě na další nákup v našem obchodě, nabízím Vám 10% slevu na další nákup, věřte, že nás to velice mrzí, snažíme se pracovat na 100%, ale někdy to bohužel nevyjde.
Ještě jednou se moc omlouvám a věřím, že na nás nezanevřete.
Dagmar Porubová, majitelka -
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.