Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka nám bohužel stále nedorazila. Psala jsem email, ale bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    uvedeny detsky kabat vč návleku jsem se snazila koupit víckrát, z pro mě nepochpitelných důvodů i když jsem dostala povrzeni ,že platba proběhla v pořádku mi penize nabyly odečteny/ podotýkám platba proběhla v pořádku/ na mobil se nelze dovolat příjemce není na příjmu zřejmně píšu zbytečně ,ale když mám říct svůj názor

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nekomunikuje na tel. ani přes e-mail vůbec
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po prvním praní pouze na 20 stupňů , opravdu katastrofa. Krajka se natrhala a sukně vypadá jak kdyby je nosila celý týden. Za mě určitě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně zrušena objednávka bez vysvětlení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Neosobní, nejdříve se na něčem domluvíme, následně neplatí, neochota, péče o zákazníka opakovaně se špatnou zkušeností. Dcera si něco vybrala a paní majitelky z plezíru zrušily a jediné koho potrestaly - mojí dcerku. Pak dítěti v první třídě vysvětlujte…

    Reakce obchodu bymini

    Dobrý den,

    pokud se nechováte slušně, urážíte nás a neprávem obviňujete ze skutečností, které nejsou pravdivé tak se nemůžete divit, že u nás již nakupovat nemůžete. Jsme vstřícné a ochotné, ale vše má svoje meze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Krásné oblečení, rychlé dodání

    Jelikož jsem teď po rozhovoru asi s paní majitelkou, tak vytočená, nezbývá mi nic jiného než obchod nedoporučit. Od 7.8.2022-31.08.2022 jsem objednávala na vnučku oblečení v hodnotě 11.611,- přesně 8 objednávek, z toho jsem 4 objednávky v hodnotě 3878,-Kč vrátila, protože bohužel vnučce oblečení neseděly. Za tento měsíc jsem v eshopu i tak utratila 7733,-Kč a to není podle mě málo. A proto, že jsem objednávku (tedy 4 objednávky) dohromady vrátila v jednom balíku, které jsem ještě popsala do detailu i lístečkami do každého zboží i vložila fakturu pro lepší přehled, mi bylo řečeno, že takové zákazniky nechtějí, jsem zablokovaná pro další nákupy. To mě hodně mrzí. Samy vedeme firmu již 30 let a v životě bych se takto k zakázníkovi nezachovala. Zboží podotýkám jsem vracela z důvodu, že vnučce nesedí, ne , že bych se bavila nějakým objednáváním a vracením zboží, navíc lítat s tím stále na poštu! Vnučka je hubená kalhoty obrovský, bez regulace, museli jsem vrátit ,vesta 122/128 velikost, kterou běžně nosí, odpovídala ve skutečnosti na desetileté dítě, teď máme vel 104 a ta jí sedí perfektně, sukně se nám bohužel ve skutečnosti nelíbily, také jsme vrátila,kabát zimní též jí byl velký, když ji to přece nesedí, tak vrátím a to že nejste HM vím moc dobře, proto jsem taky u vás objednávala a ne v HM!

    Reakce obchodu bymini

    Dobrý den,

    možná by bylo vhodné uvést skutečnost, že objednáváte pod různými jmény několik rozměrů najednou, konkrétně 15 objednávek v jeden čas a pak vše vracíte. Takovým stylem u nás nelze nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - již podruhé mi bez vysvětlení zrušili objednávku
    - tentokrát trvalo několik dní, než vrátili platbu a musela jsem několikrát urgovat
    - na dotaz proč mi zrušili objednávku, mi řekli že některé ze zboží nebylo skladem. Když jsem chtěla vědět které - neřekli, že neví.
    - na další dotaz proč nestornujou položku ale celou objednávku mi řekli, že takový mají systém a pokud zboží chci mám si udělat novou objednávku a znovu zkoušet, jestli mi ji ZASE - již potřetí nestornují ...
    - v minulosti jsem nakupovala pro dcery pravidelně, ale po těchto zkušenostech fakt už zkoušet nebudu. Nemám zájem zkoušet loterii zda to projde či nikoli!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S obchodem bymini jsem byla velmi spokojená. Oblečení úžasné. Ale poslední objednávku mi obchod zrušil a nevím proč. Objednáno se slevovym kódem a hned druhý den došel email, že objednávka byla stornovana. Nevím proč, když zboží měli stále na skladě. Jsem naštvaná. Obchod se nevyjádřil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Bohužel obchod nekomunikoval,psala jsem čtyři dotazy na rozměry triček. Bohužel dámské triko je těsné

    Kdyby mi poslali rozměry co jsem žádala a na jejich stránkách podle nich není problém změřit,tak si trika neobjednam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdykoliv zboží vložím do košíku a potvrdím objednávku platební udaje nepřijdou na sz zprávy ani email nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zruseno bez udani duvodu. Zpravy si prectou a nereaguji. Tel nezvedaji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oblečení mají hezké, ALE mnou objednané mikiny jsou jedna velká katastrofa, vnitřní chlup pouští tak, že dcerky nemůžou nosit, reklamovala jsem a jejich důvod neuznání reklamace, komunikace mě natolik naštval, ze již nikdy v obchodě nic neobjednám! Již v minulosti jsem řešila, že uvedli jiné složení na webu a jiné je na štítku u oblečení. Takže za mě tento obchod již NE.

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučuji, přestávám u ByMini nakupovat :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neokoukané oblečení
    • Naprostá absence komunikace
    • Nereagovani na emaily, messenger
    • Telefon na sklad/kde jsou zaměstnanci kompetentní pouze k miram oblečení/, kontakt na vedení nikde nedostanete
    • Přestože zboží uhradite předem nedojaji jej, plus peníze vrátí/ale na zprávy nereagují/

    V minulosti jsem zboží odebírala, nyní mi zrušil objednávku /uhrazenou/ bez udání důvodu. Nedokáží komunikovat se zákazníky. Naprosto absence proklientskeho přístupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně ruší objednávky, na email neodpoví, pokud zvednou telefon, řeknou, že neví, proč je objednávka zrušená, že máte poslat email a na ten neodpoví... Ano, objednávka zrušena jen tak, tak co budu komu povídat, řeknu napište a vím, že neodpovím a mám to vyřešené... Máme dost věcí, většinou jsem vyzvedávala osobně, ale při posledním osobním odběru, kdy jsem dorazila v domluvený čas, dělaly, že mě nevidí, schovaly se a nikdo se neozval, až jsem odjela a ve finále objednávka zrušena... Takže opravdu luxusní a férový přístup k "věrným" zákazníkům... no nic, naštěstí to není náš jediný zdroj oblečení pro děti, takže začneme více objednávat jinde... zde již rozhodně ne a nedoporučuji!!! Příležitostí bylo dost...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platbu chtějí do druhého dne,já před více jak rokem poslala o den později s omluvou,protože to zrovna nešlo hned a blokli me navždy. Nechápu obchodní strategii.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • žádná velikostní tabulka
    • vrácení pouze českou poštou
    • "prémiové zahraniční značky" = Polsko

    Absolutně neodpovídají uváděné velikosti (ani cm, ani věk), tabulka s rozměry pro kontrolu dostupná není. Např. objednaná. vel. 152 (12 let) byla 10leté dceři do půl lýtek; vel. 128 (8 let) a 134 (9 let) 7,5letá dcera (zcela průměrného vzrůstu) ani neoblekla.
    Nakonec jsem větší legíny nechala pro mladší dceru, ale měla jsem vrátit raději celou objednávku - střih ani kvalita nejsou nijak úchvatné a vrácení, které je možné pouze přes Českou poštu, mě stálo kromě dalších peněz ještě spoustu času.
    Ve výsledku tak jedny polské legíny (na eshopu za 130,-) vyšly na cca 300,- kč, což rozhodně není adekvátní cena.

    Reakce obchodu bymini

    Dobrý den,

    s náklady na vrácení musíte počítat pokud nakupujete na internetu, kvůli tomu myslíme není nutné psát negativní recenze, na to je platný zákon a Obchodní podmínky s kterými souhlasíte při odeslání objednávky.

    Velikosti jsou individuální a očividně nemají dcery standardní konfekční velikosti nebo jste velikost nezvolila dobře, každopádně jste vše nakoupila za půlku ve slevách a opravdu by nás zajímalo co by jste si za 130 Kč představovala za úchvatnost a kvalitu.