Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo racionálně zabalené.
    • Systém objednání je z prvobytně pospolné společnosti. Nejste schopni předat just time platební doklady, natož fakturu - až po mé urgenci jste ji poslali e-mailem. Fakturu jste dodnes neposlali - pouze jste mě odkázali e-mailem na nějaký váš "šuplík", kde bych si ji mohl sám dohledat. Komunikace - zoufalá, by přímo nulová a ta vaše jedna reakce - ještě ke všemu blábol. Na další moje připomínky - nulová reakce.

    Jednou stačilo. Neděkuji, ale to, co jsem chtěl - mám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    při zadání objednávky svítilo že zboží je skladem, ale přitom nebylo a nic mi doposud ani po týdnu nedorazilo - neseriozní

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zbozi bylo doruceno o tyden pozdeji a PO TOM, co jsem poslala mail, ve kterem prosim o zruseni objednavky a vraceni penez. A bylo doruceno PRESTOZE jsem psala, ze budu mimo CR, takze zpozdenou objednavku nebudu moct vyzvednout. A neni to poprve, kdy nedodrzeli termin doruceni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala 11.1.2024 , dnes je 23.1.2024 a balík jsem dosud nedostala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta.Objednáno před týdnem, dosud zboží nepřišlo. V tomto obchodě již nikdy.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    19.10. jsem objednaval dostupne zbozi. Melo byt odeslano az 26.10, coz jsem se dozvedel az z emailu. Dnes 27.10.nyni jiz druhym dne ceka na vyzvednuti od dopravce. Telefony jsou v eshopu vypnute. Objednaval jsem zbozi, ktere mi zmirnuje zdravotni potize. Nyni mam pred sebou par dni, kdy budu mit neprijemne obtize nez dorazi obozi z jinych obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznají a nepoznají rostliny
    • Informace čerpají pouze z náhodně nalezených článků na internetu, aniž by si těch článků na dané téma aspoň našli víc a porovnali v nich obsažené informace

    Zboží od firmy, kde jeden zaměstnanec nevidí rozdíl mezi jedovatou čemeřicí a jí zcela nepříbuzným česnekem a klidně ji doporučí přidávat do jídla, což jiný zaměstnanec hájí tím, že dotyčná asi jen použila špatný zdroj z internetu, nepovažuji za bezpečné ani v případě, že by pouze přebalovali a rozvažovali někde nakoupené byliny, protože rostliny nerozeznají a není tudíž jistota, že název na sáčku bude shodný s jeho obsahem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Problémy s placením přes internet.
    Nikdy více, pouze poštou.
    Děkuji
    ČV

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když nic nepošlou tak aspoň obratem vrátí peníze

    Po zaplacení objednaného zboží se dozvíte - přijali jsme vaši objednávku.
    pak už nic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod garantovat doručení do 6.3.Dnes je 8.3. a zboží doručeno nebylo,a co víc ještě dotazování na spokojenost.Snad provokace?

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem si 11.02.2023 a zaplatil. Až na mé upozornění byla zásilka odeslána a zatím nedoručena. Nevím zda doba doručení je standartní. Ale je příliš dlouhá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při dotazu na zboží eshop odpovídá klidně i za týden, zboží neměli skladem, jen na dotaz, nakonec jsem musela zavolat. Paní řekla, že zboží mají, že mám objednat a do poznámky uvést, že chci i to co ofiko na eshopu není skladem, že mi upraví fakturu. Po čekání na novou fakturu, abych mohla provést platbu, jsem se nedočkala a objednávku zrušila a objednala jinde. V dnešní době, kdy jsou jiné eshopy zboží doručit téměř do druhého dne je tohle odrazující přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží stále nemám

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem si třezalku nať, cena výborná, ale myslím, že třezalky je ve výrobku minimum, nebo žádná.
    Takže nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem mletou cejlonskou skořici. Byla mně dodána s pískem, skřípe mezi zuby. Bylík již nikdy. Howg!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Přehledný
    • Dostatek informací o zboží
    • Zboží jsem platil předem a zatím ho nemám
    • Přístup obchodu, že je to moje chyba, ano nevšiml jsem si, že zboží není skladem.
    • U objednávky není upozornění, že obchod zboží nemá.

    Minulý nákup bez problémů, teď jsem spíše zklamán z přístupu obchodu. Na zboží v tomto případě můžu počkat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali, že bude odesláno do 4.8., máme 10.8. žádná komunikace, informace, nic
    Toto se mi ještě nikdy nestalo...‍♀️
    A vy mi posíláte dotazník spokojenosti????? No comment‼

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodano včas , do obchodu se nejde dovolat

  • Nedoporučuje obchod

    nechapu na co potrebuji telefonni cislo, kdyz se zasila na prodejnu, pekne hloupe

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    delší doba dodání, v minulosti jsem byla celkem spokojená, v této dodávce mi byl doručen kořen pampelišky s mnoha kamínky a ne jemně mletý, jak jsem objednala.