Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • příjemné jednání

    rychlé a profesionální jednání
    velmi příznivé ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé jednání

  • 20 %

    • docela velký výběr zboží
    • text níže
    • na dveře jsem nezaplatil zálohu ale 100% ceny,vedenou jako zálohová faktura

    Dobrý den,
    tak jsem si přes tuto firmu objednal vchodové dveře.Vím,že je vyrábějí v Polsku,ale s tím jsem souhlasil protože vím,že i Poáci umí vyrobit kvalitní věci,samozřejmě také záleží na ceně.Od začátku byly komunikace špatná,shrnu to v textu který jsem snad naposledy poslal příslušné pracovnici,naopak z Polska na můj dotaz byla reakce okamžitá

    "Dobrý den,
    asi mě to nebudete věřit,ale s takovým jednáním jsem se dlouho nesetkal a budu rád když to zdárně skončí.Nejdříve mě zapomenete počítat objednanou montáž,potom pošlete "montážníka" na zaměření který neví o co se jedná,ale nyní na dveře které mají dva zámky zapomenete připočítat rozetu na přídavný zámek,neumím si představit kdyby s vámi jednal nějaký tydýt který neví nic,tak nevím jak by to dopadlo.Žádám o vystavení nové konečné faktury s podrobným výpisem,protože máme už několik faktur a dobropis/montáž jsem zrušil,za 5 ts.si to namontuju sám/ tak aby bylo konečně jasno aspoň mě.Proč po mě stále chcete potvrdit a poslat věci které jsem už odsouhlasil e-mailem?Ale když to jinak nejde ,budiž"

    Reakce obchodu Bydlímecz.cz

    Vážený pane,

    prosím o zaslání čísla objednávky, abych mohl celou věc prošetřit. Samozřejmě nám záleží na Vaší spokojenosti a proto bych se na to rád podíval, ale bez čísla objednávky nejsem schopen identifikovat o koho jde. Určitě vymyslíme nějakou kompenzaci. Zašlete mi to prosím na mail [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá reakce a komunikace
    • Ochota a vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super ceny
    • Dobrá kvalita za ty peníze
    • Montáž
    • Super komunikace
    • Doba dodání měsíc, plus ještě čekání na montáž

    Jsem naprosto spokojená, objednala jsem dveře a obložky, za ty peníze super kvalita. Dveře jsou pevné. Montáž proběhla rychle, pán byl velmi ochotný. Vadou je, že minimálně měsíc čekáte na dodání, ale nelituju, stálo to za to.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • v klidu doma,rychlá dodávka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Velmi dlouhá doba dodání

    Zboží bylo objednáno v půlce měsíce na základě dobré ceny a protože jej měli uvedeno skladem, dobu dodání uvádí 3-5 dní. Bohužel tomu tak není, dnes je to 12 dní a nemáme ani pořádné informace. Takže objednávku jsme celou zrušili a už zde nikdy nakupovat nebudeme.

    Reakce obchodu Bydlímecz.cz

    Vážená paní,

    Vaše recenze nás mrzí. Termín který uvádíte je s dodáním přímo k Vám domů na adresu, kde máme dopravu zdarma. Bohužel jste si vybrala dopravu na pobočku, kde zavážíme 1x za dva týdny. Dnes se měla podlaha vézt, dokonce je naložená na autě, ale objednávku jste stornovala.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • komunikace se zákazníkem
  • 100 %

    Doba dodání delší, v tomto odvětví však běžná při porovnání dodacích dob s jinými obchody.
    Pokud chci dveře dle vlastního výběru (dekor, výplň atd.) a nechci-li být omezen pouze tím kdo co má naskladněno, tak s tím musím počítat a pár týdnů jsi počkat. Dveře jsou nádherné a 100% bylo splněno naše očekávání

  • 100 %

    • Super jednání , kvalitní výrobky
  • 100 %

    • Kvalita, cena, určitě doporučuji
    • Výborná komunikace od začátku až do konce
  • 100 %

    • Jsme velmi spokojeni. Objednali jsme si všechny dveře do nového domu. Vše proběhlo v pořádku. A ceny super. Pokud jsme něco potřebovali dořešit, firma nám vyšla vstříc.
    • O žádných nevím

    Doporučujeme.

  • 100 %

    • Za málo peněz hodně muziky.
    • Vstřícnost, rychlost.
    • Rychlé dodání.

    Doporučuji obchod.

  • 100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Doporučuji
  • 100 %

    Doporučuji

  • 10 %

    • Cena
    • Jednání firmy a přístup k reklamacím

    Dlouhé dodací lhůty a dveře po dodání nebyly v pořádku, řešíme detaily ještě půl roku po instalaci a i když se domluvíme že se ozvou, nikdy k tomu nedojde a musíme je uhánět my. Je to zvláštní, člověk by si myslel že jim reklamovaná součástka na skladě bude zavazet a budou se jí chtít zbavit...Dveře dováží z Polska, odtud výhodná cena a dlouhé dodací lhůty, nicméně nerozumím pak tomu na kolik se jedná o zboží na míru, na co se odkazují, když stejné dveře lze koupit v polském "*** konkurenční obchod***" bez čekání.

    Reakce obchodu Bydlímecz.cz

    Vážená paní Rozkydálková, docela nás zamrzelo Vaše hodnocení. Pro jistotu jsem ještě procházel se všemi, zda nemáme někde nějakou nevyřízenou reklamaci a nemáme. Máme dva typy dveří. První jsou dveře, které jsou skladem a u těchto dveří je samozřejmě možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14.ti dní od dodání zboží. Pak máme druhý typ, kde si volíte veškeré parametry dveří, včetně dekorů, stran otevírání a ty dveře se poté nechávají vyrábět a u těch nelze odstoupit od smlouvy, jelikož je to výrobek na zakázku. Toto máme důkladně a dveře i přímo vyjmenovány, jako výrobek, u kterého to možné není, v našich obchodních podmínkách, které jste si odsouhlasila!! Vybrala jste si nejlevnější provedení dveří, které vybrat jde a od začátku jste si dveře prohlížela pomalu lupou. Tím nechci říct, že nemají splňovat nějaké vlastnosti. Je pravdou, že jste podala reklamaci, kdy jste měla dvoje dveře a tyto měly každé jinou zasklívací lištu. Již tenkrát jste chtěla odstoupit od smlouvy, na což jsme Vám sdělili, že to nelze a dveře se vyreklamují. Nechaly se tedy dveře vyrobit nové a Vás jsme hodně dlouhou dobu marně kontaktovali, aby jste si dveře vyzvedla. Ani se tomu nedivíme, jelikož jste si dveře koupila v OBI i přes naše ubezpečení, že se dveře vyreklamují a vy je obdržíte. Po X urgencích jste se dostavila do prodejny v Olomouci s tím, že dveře nechcete, protože jste si koupila v OBI a jestli by jsme je od Vás alespoň nevykoupili, na což jste navrhla cenu a my jsme je vykoupili jen proto, aby jste byla spokojena. Vaše vyjádření a lži, které zde uvádíte jsou nehorázné, nikde od vás nemáme žádný jiný další mail, nebo cokoliv, že by jste potřebovala řešit a jediný kdo nekomunikoval jste Vy!! Poslední, co bych rád zmínil je to, že s výrobcem VOSTER jsme ukončili spolupráci právě z důvodu takových chyb a nekvalitních dveří, protože my nechceme dodávat našim zákazníkům nekvalitní dveře. Na druhou stranu si i zákazník musí uvědomit, že nekoupí mercedes za cenu trabantu, a to jak u normálních prodejců, tak 2x to platí u marketů.

  • 10 %

    • cena
    • Dvě objednávky a obě špatně!

    Doba dodání 3-7 týdnu NEEXISTUJE! U obou objednávek nikdo ani nezavolal že se spozdí! Při 9 týdnu jsem už volala a opět mi řekli, že je porouchané auto...to tady bylo i v prosinci. Nikdo se neomluvil, nechali objednávku zaslat přes PPL(né mojí chybou) a nikdo mě ani neupozornil, že cena o dopravu narůstá, přitom v objednávce je doprava zdarma. Takže po třetí už nic neobjednávám.

    Reakce obchodu Bydlímecz.cz

    Dobrý den,

    poprosím Vás o zaslání mailu s identifikací Vašich objednávek, aby jsme to mohli řešit, kde vznikla chyba a sjednali nápravu. Prosím do mailu [email protected] Bohužel jsme opravdu měli nyní problémy s vozy, proto se některé objednávky poslaly přes PPL, ale rozhodně se nedoúčtovávala doprava kvůli tomu, že by jsme něco my doposílali. Určitě jste tu dopravu měli již naúčtovanou přímo v objednávce, jen jste si toho asi nevšimli. Bohužel tím, že nevím o koho jde, tak se nemohu ani podívat do historie. K zasílání informací k objednávkám nám bohužel starý systém neumožňoval dohled nad tím, která objednávka je v termínu, popřípadě která není. Tím že 90% našeho sortimentu je na zakázku, tak s tím bojujeme docela často a snažíme se to zlepšovat. Některé věci jako dlouhé dodací termíny od výrobců neovlivníme, ale třeba tu komunikaci se snažíme nyní zlepšit ať již automatizací, tak i přístupem k samotným objednávkám a dohledem nad nimi.

    Za vzniklé problémy se Vám moc omlouváme a jak jsem psal, budeme rádi, když nám zašlete o jaké objednávky se jedná.

  • Nedoporučuje obchod

    • 7 tydnu a dvere nemam

    Reakce obchodu Bydlímecz.cz

    Dobrý den, tento týden je to 7. týden. Dveře jsou již skladem a zítra Vás budou kolegyně informovat o odběru.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota vyjít zákazníkovi vstříc + komunikace
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • zaluzie vypadaji opravdu hezky
    • nizka cena oproti jinym obchodum
    • relativne rychle doruceni (na to, ze jsou zaluzie delane na miru, tak bylo zbozi dodano do 10ti dnu)
    • lehka zmatenost obchodu: z peti zaluzii byla jedna spatne a chybelo uchyceni (ale obchod velice rychle reagoval na reklamaci a doposlal vse potrebne)

    Celkove jsem s nakupem spokojena, hlavne proto, ze zbozi vypada opravdu dobre jsem schopna odpustit i to, ze chybelo nekolik dilu a bylo nutne cast objednavky reklamovat.