• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Perla se po pár hodinách nošení odlepila
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem velmi nespokojem - zboží mi stále nedošlo. Přepravní společnost DPD mi balíček nedoručila v termínu. Termíny nedodržuje.

  • Nedoporučuje obchod

    • Lepší je si vše prohlídnout v obchodě. Přijde mě že na internetu to vypadalo líp než to co došlo. Mělo tam být aspoň logo firmy nebo vyzitka? Tak to prodávají větnamci bižuterii.

    Račí ne ať si to taky koupí.

    Reakce obchodu Buka.cz

    Dobrý den,
    bohužel z Vaší recenze není příliš jasné s čím jste byl nespokojen. Ke každému nákupu přikládáme vizitku i certifikát pravosti perel. Ve vašem případě jste certifikát neobdržel, neboť jste si kupoval šperk z lávových kamenů. Pokud jste očekával něco jiného než na internetu, měl jste možnost zboží vrátit do 14 dnů od nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kvalita perel

    Perlové náušnice AAA mi přišly s vadou. Domluvila jsem se na výměně kus za kus a po týdnu nemám žádné informace kdy mi budou doručeny jiné

    Reakce obchodu Buka.cz

    Reklamaci můžeme začít vyřizovat až po té, co nám bylo reklamované zboží doručeno. V tomto případě se tomu tak stalo až v den, kdy jste psala tuto recenzi.
    U perel kvality AAA se posuzuje více hledisek (tvar, velikost, barva, párová souměrnost, lesk, kvalita zpracování, procento přírodních vad ). U páru náušnic, které jste zakoupila jsou všechna tato hlediska pro kvalitu AAA splněna. Na náušnicích jsme nenašli žádnou vadu, která by snižovala kvalitu perly na nižší úroveň AA. Perly jsou přírodní produkt, každá je originál a určité nepravidelnosti najdete na každé z nich (proto si je lidé mj. tak cení). Očekáváte-li jednu jako druhou, doporučujeme zaměřit se spíše na synteticky vyrobené náhražky jako jsou perle, nebo korále. Z tohoto důvodu nemůžeme tento případ uznat jako reklamaci. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zavádějící foto s řetízkem, doručeno bez něj (uvedeno ovsem v textu). Zbytečná komplikace, rád bych klidně priplatil i za řetízek.

    Reakce obchodu Buka.cz

    Dobrý den,
    ne každý zákazník požaduje přívěsek s řetízkem, proto je prodáváme zvlášť. Tam kde máme vyfocen přívěsek na řetízku uvádíme v textu pod obrázkem, jak jste si správně všiml, že se přívěsek prodává bez řetízku. Zatím jsme se nesetkali s tím, že by s tím měli zákazníci nějaký problém.
    Pro méně pozorné uživatele našeho webu však zkusíme vymyslet nějaké řešeni, které bude výraznější a přitom nebude vizuálně obtěžovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si zboží před 10 dny, když bylo pořád "na cestě", kontaktovala jsem obchod, jestli není něco špatně. Balíček se ztratil a poslali mi druhou zásilku, pro kterou si dnes jdu.

    Reakce obchodu Buka.cz

    Dobrý den,
    dovolte nám reagovat na Vaši recenzi, ono to bylo totiž trošku jinak.

    Objednala jste 18.3. v sobotu, 21.3. v úterý jste zaplatila převodem a týž den jsme Vám zásilku odeslali. 23.3. ve čtvrtek jste volala, že zásilka nedorazila. Dva dny jsme po dohodě s Vámi věnovali hledání zásilky u přepravní společnosti. Jakmile jsme se dozvěděli, že je zásilka ztracená, ihned jsme Vám odeslali nové zboží. To máte od včerejška 28.3. k vyzvednutí (tj. 7 pracovních dnů od Vaší objednávky).

    Vaše zásilka se opravdu ztratila u přepravce. Nestává se to často, ale občas ano (nám se to stalo podruhé z několika tisíc odeslaných zásilek). V podobných případech nám nezbývá, než to co nejrychleji odkomunikovat se zákazníkem a domluvit se na řešení.

    Bohužel i přes to, že jsme s Vámi tuto záležitost ihned řešili a vyřešili ji nejrychleji jak to bylo možné, nás hodnotíte velmi špatně. Vaše reakce nás mrzí, o to více, že jste při komunikaci s námi tvrdila, že je vše "v pohodě". Bohužel s tím už nic nenaděláme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pro mě už žádné, vzhledem ke klamání spotřebitele
    • Perly neodpovídají velikostí ani barvou popisu zboží. Namísto velikosti 7-8 mm mi dorazily náušnice ve velikosti 5 mm, namísto světle modré barvy tmavě modré. Toto je na přezkoumání ČOI. Perly měly navíc pouze kvalitu AA, za nižší cenu jinde nabízí kvalitu AAA. Udělala jsem nákupem chybu, ale naštěstí pouze za 450,- Kč. Paní majitelka se ani nenamáhala mi náušnice vyměnit, když jsem jí své výhrady sdělila :-(

    Existují obchody s perlami, které mají podstatně lepší zboží (v kvalitě AAA) za nižší cenu a neklamou spotřebitele!!! Nechci jmenovat, ale vzápětí jsem jinde koupila nádherné náušnice za stejnou cenu ve větší velikosti, v kvalitě AAA, dokonce s kvalitněší puzetou (tj. s vyšším objemem stříbra). Bohužel jsem dala na všudypřítomnou reklamu firmy Buka, měla jsem déle hledat.

    Reakce obchodu Buka.cz

    Dobrý den,
    na Váš případ si pamatujeme velmi dobře, volala jste a byla jste nespokojena s barvou a velikostí zakoupených náušnic.

    Nakonec jste však řekla, že barva nevadí, že tmavší náušnice necháte dceři a pořídíte si jiné. Následně jsme Vás sami kontaktovali a nabídli Vám náušnice větší a světlejšího odstínu, které jsme podle Vašich požadavků dohledali. Ty jste již však odmítla s tím, že jste našla jiné náušnice u konkurence. Ani náznakem jste se však nezmínila, že byste chtěla náušnice vyměnit, nebo chtěla vrátit peníze (obojí je samozřejmě možné). Tím naše debata skončila.

    Není tedy pravda, že bychom nebyli ochotni náušnice vyměnit (děláme to na požádání běžně).

    Není také pravda, že bychom jakkoli klamali zákazníky. Vy jste si koupila kvalitu perel AA a my nikde neuvádíme, že by měla být vyšší (i když zrovna v tomto případě dokonce vyšší i je).

    Nikde také neuvádíme, že prodáváme nejlevnější perly, levnější náušnice určitě najdete. Troufáme si však tvrdit, že u seriózních prodejců nebudou rozdíly v cenách příliš vysoké. (A to je i Váš případ, protože víme, že jste druhý nákup udělala u seriózního prodejce). Takže není ani pravda, že jste nakoupila levněji.

    Co se týká velikosti, každou šarži měříme a rozměry uvádíme na web s určitým rozmezím. Každá perla je unikát a má také rozdílnou velikost. Všechny naše šperky se vyrábějí ručně, stojíme si za prací šperkařů. Velikosti používaných perel odpovídají ceně, za kterou perly prodáváme.

    Je možné, že Vaše náušnice byly na spodní hranici velikosti, kterou uvádíme, rozhodně však nebyly o velikostní třídu níže.

    Co se týká barevnosti, je situace složitější, není možné na fotografiích přesně vystihnout barevnost perel, barva perel se mění pod různými úhly pohledu, pod různým osvětlením. Snažíme se mít na fotografiích co nejvěrnější podobu barev, ale v mnoha případech je to složité, ale věřte, že stejný problém řeší všichni prodejci.

    Byla-li tedy Vaše představa o barvě a velikosti perel jiná, což se samozřejmě mohlo stát. Mohla jste požádat o výměnu, nebo perly vrátit a dostala byste peníze zpět, aniž by kdokoli zkoumal důvod Vašeho počínání.

    Chápeme, že pokud jste našla jiného prodejce, který Vám nabídl podobné zboží, které Vám vyhovuje více až po tom, co jste nakoupila u nás, je to k vzteku, ale není to zrovna dobrý důvod pro očerňování obchodu, kde jste již nakoupila.

    My si stojíme za tím, že jsme Vás neoklamali a navíc jsme se Vám snažili vyjít maximálně vstříc, stejně jako to děláme u každého našeho zákazníka. Váš útočný postoj nás překvapil, neboť po telefonu jste působila celkem mile.

    Jelikož již uplynula 14 denní lhůta, ve které můžete zakoupené šperky vrátit bez udání důvodu, nabízíme Vám touto cestou prodloužení této lhůty do konce listopadu 2015. Náušnice můžete vrátit na naši adresu a obratem Vám zašleme peníze na Váš účet. Vzor odstoupení od smlouvy najdete na našich stránkách.