Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiz je to dele nez tyden a nic neprislo a ani se mnou nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo do 14 dnů, jak bylo psané. Stále čekáme. Po 14 dnech jsme volali, co je s naší objednávkou a bylo nám slíbenou, že přijde zítra nebo po víkendu. Bohužel se tak neuskutečnilo. Takže pokud na zboží spěcháte, tak nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo absolutně neodpovídá na moje e-maily ani zprávy ani telefonáty ,potřebovala jsem něco reklamovat a bohužel žádná odezva už asi půl roku,jsem velmi zklamaná a nedoporucuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Zboží nedodáno
    • Dlouhé čekání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po mesici cekani jsem objednavku zrusila.Komunikace nulova z jejich strany bych treba cekala omluvu za opozdeni.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEBYLO UPLNÉ A JEN SAMI REKLAMNÍ TRYK

    Reakce obchodu Bucifálek

    Děkujeme za hodnocení, bohužel když si objednáte v kategorii 2v1 kočárek a dorazí vám v termínu kočárek 2v1,tak po reklamaci že vám nedorazila autosedačka vám autosedačku bohužel zdarma nejsme schopni zaslat.Nabídku na dokoupení autosedačky jste nevyužil.Děkujeme :D

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta. Musíte vědět, že mi zboží ještě nedorazilo, tak proč chcete nákup od vás hodnotit.

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení bohužel dotazníky zasílá heureka.cz a na eshopu u každého produktu je uvedena doba dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehlednost
    • popisky zboží
    • vyšší ceny
    • nízká kvalita služeb
    • neinformovanost zákazníka

    V obchodě jsem nakoupil 4.9. a k dnešnímu datu 7.10. stále není kočárek doručen (měl by být na cestě). Doručení bylo dle e-shopu do 14 dnů, což zcela evidentně nebylo splněno, a bohužel jsem ani nebyl informován o tom, že dojde ke zpoždění (než jsem se ozval sám).

    Stejný kočárek jsem také našel na internetu o 1.000 Kč levněji se stejnými podmínkami.

    Doufám, že až kočárek s autosedačkou dorazí, bude obojí v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už bych v životě v tomto obchodě nic nekoupila !

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení bohužel nechápeme proč negativní když zboží bylo v čas a přesně dle objednávky doručeno.S pozdravem tým bucifalek.cz

  • Obchod měl reklamu na kočárek v akci, když jsem objednala, přišel email, že kočárek se již nevyrábí, proto nelze objednat.
    Doteď na mě stále reklama na daný kočár vyskakuje.

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den, za vzniklou situaci se omlouváme, nicméně vámi objednaný kočárek byla novinka, kterou výrobce vzápětí stáhl z prodeje. Proto jsme vás druhý den upozornili emailem na tuto skutečnost s možností objednávku zrušit, či změnit na vhodnou alternativu. Dodnes jsme od vás neobdrželi odpověď. Zobrazení reklamy jsme předali na marketingové oddělení. Děkujeme za podnět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neumi si spojit prichozi platby s objednavkami

    Obchod v pohode, ale to, ze mi po tydnu zrusi objednavku, protoze nedohledali mou platbu, je zarazejici. Takze az jsem poslala potvrzeni o odchozi platbe, prisla zasilka bez omluvy po asi 14ti dnech. Takove komplikace jsem zatim s zadnym obchodem nemela.

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den,
    platby máme propojeny ,bohužel jste odeslala finanční obnos na EUR účet a né na CZK .Ihned po kontrole kterou jsme spolu provedli doložením platebního příkazu jsme vám zboží neprodleně zaslali.Bohužel CZ objednávky se nepárují s EUR účty s touto variantou nikdo nepočítal. CZK účty jsou zobrazeny na našem eshopu i v emailu. Chybu si samozřejmě přiznat umíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodani
    • Opakovaně zasláno poškozené zbozi

    Po rozbalení kočárku jsem si okamžitě všimla poskrabane kostry. E-shop jsem neprodleně kontaktovala a dohodli jsme se na výměně. Kdyz mi přišel kocarek nový,kostra opět poskrabana a to možná ještě víc než u první dodávky. Ještě je na kočárku jasně vidět,ze kdosi se snažil škrábanec prebrousit a to je samozřejmě větší děs. Předpokládala bych,ze kdyz vrátím poškozeny výrobek,tak prodejce zašle výrobek nový a to po řádné kontrole. Mohla bych opět zboží vrátit,ale na to mi uz nezbývá čas a ani chuť se tím opakovaně zabývat,takze jsem smíření s tím,ze mam nový kocarek ve stavu kočárku z druhé ruky.

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den, vzniklá situace nás samozřejmě mrzí. Nicméně pokud jej nebudete reklamovat, nic s ním nezmůžeme. Zkuste nám zaslat alespoň fotografie poškození, abychom výrobce upozornili. Váš původní kočárek byl vyměněn za úplně nový kus, zabalen v originální krabici. Nejedná se o žádný kus z druhé ruky či nějaký používaný. U výměny za nový kočárek jsem byl přítomen a tak vaše tvrzení s čistým svědomím vylučuji. U vámi vybraného kočárku jsme poškrábaný rám nikdy nereklamovali a tak si sem jistý, že se jednalo o vyjímku, možná špatnou várku. Kočárek sám vlastním a jsem s nim spokojený. Navíc jsme vám zaslali autosedačku na naše náklady, protože jste omylem objednala kočárek bez autosedačky. Myslím si, že si toto hodnocení nezasloužíme. Jako eshop jsme vám vyšli maximálně vstříc. Pokud tedy hodnotíte výrobek za špatný, což můžete, tak napište recenzi přímo k produktu. Lukáš H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednáno 26.8., dodnes nic nedošlo. Volala jsem do obchodu cca 14 dní zpět, pán mi nejistě řekl, že zboží dorazí do konce týdne, už je konec druhého týdne, nikdo se ani neozval. Našla jsem nakonec fusak jinde, za lepší cenu a vyzvedávala si zboží 2. den po objednání!

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi . Na eshopu u vámi vybraného produktu uvádíme dobu dodání 7-31 dní - to z důvodu, že vámi vybrané zboží je vyráběno na zakázku.

    Tým bucifalek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží došlo o 14 dni později. Poprvé přišel e-mail s omluvou, ze je to chyba výrobce. Když zboží stejně nedorazilo v náhradním termínu, už mě nikdo nekontaktoval - zajímala jsem se sama. Opět svedeno na výrobce. Další věc je, ze foto na obchodě je vážně jen ilustrační, reálu zas tak moc neodpovídá hlavně co se týká barvy.... Kvalita výrobku taky nic moc. Koupila jsem fusak s chlupem - ty chlupy to neskutečné poušti, což asi není pro novorozence úplně to prave.....

    Reakce obchodu Bucifálek

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi,výrobce jsme na váš podnět o této zkušenosti informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Už nikdy Víc. Kočárek jsem objednala 11 dubna. Od 19.4. prodejce tvrdil že je kočárek u přepravce. Ve finále přišel až dnes 28.4. A hned pojede zase zpátky. Na rámu u rukojetí je popraskaný a odloupaný lak. Poloha úplného lehu kterou na stránkách slibují mne fakt pobavila. Ani náhodou a pokud ano tak leda se staženou korbou. Pokud ji dáte tak do úrovně 90° záda se začínají s boudičkou okamžitě zvedat. Navíc návod jen v Polštině. Po dobu údajného dodávání kočárku společností PPL prodejce vůbec nejevil zájem o to zásilku dohledat. Nakonec jsem ji se zaměstnanci PPL dohledávala já. Prodejce tvrdil ze před 3 dny zaslal zásilku znovu a dnes kočár vítězoslavně dorazil. Po vybalení kočárku mi však jako náhodou volala pracovnice zákaznického centra PPL, že prodejce k první zásilce dodal pouze data a balík jim fyzicky vůbec nepředal. Takže celý týden jsem si volala s PPL a doháněla balík který vůbec neexistoval. S touto společností po reklamaci kočáru již nechci mít nikdy více nic společného!!!!

    Reakce obchodu Bucifálek

    Pěkný den, na stránkách uvádíme dobu odeslání u každého produktu, kočárek jsme vám odeslali v termínu. Pokud vám přišlo upozornění o odeslání dříve, je dost pravděpodobné, že dopravce nemohl správně načíst štítek, a proto musel být balík odeslán znova. Co se týče reklamace kočárku, doposud jsme žádnou reklamaci nezaznamenali. Kontaktovat nás můžete emaile nebo telefonicky, případně můžete využít reklamační formulář a poslat nám nafocené poškozené části kočárku.(https://www.bucifalek.cz/cs/content/6-reklamace-a-vraceni-zbozi) Reklamaci ihned započneme u výrobce. Veškeré návody v češtině jsou k dispozici na našich stránkách v elektronické formě, můžeme vám jej zaslat i na email. Co se týče polohy zad, je to vlastnost kočárku. Informace uvádí přímo výrobce a bohužel nespecifikoval za jakých podmínek lze polohu úplného lehu nastavit. Děkujeme za tuto informaci, popisek u kočárku budeme blíže specifikovat. Je nám líto, že nejste s kočárkem spokojená, chápeme vaše rozhořčení, prosím kontaktujte nás, budeme se snažit vše co nejrychleji vyřešit.
    Lukáš
    Bucifalek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Při dokoupení určitých doplňků se pouze píše pouze komentář k obědnávce. Takže tato část není spočítána v celkové ceně.

    Nakup rychlej... to je asi vse

    Reakce obchodu Bucifálek

    Děkujeme za hodnocení a upozornění.
    Objednávku jsme vám upravili tak, abyste viděl konečnou cenu i s výběrem foukaných kol. Produkt jsme upravili a nyní je k dispozici ve dvou variantách.

    Tým Bucifálek