Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
nevím jaké má firma velikosti, ale já patřím mezi rozměrnější a všechno si kupuji ve velikosti XXXL. tak jsem učinil i v tomto případě... bohužel to co mi přišlo bylo minimálně o dvě, možná i více velikostí menší... mám smůlu v tom, že jsem to nechal potisknout a tudíž to nemůžu vrátit... v rukavicích chytám několik let a jsem spokojený, tričko i tepláky vypadají kvalitně, jen ta velikost...
Reakce obchodu BU1
Dobrý den, díky za recenzi, v tom případě ale nechápu proč nás nedoporučujete.
To, že potištěné zboží nemůžete vrátit máte napsáno při objednávání potisku na 2 místech, máte to i v Obchodních podmínkách. Že nesedí velikost? U každého produktu máme tabulku velikostí, kterou jste nejspíše také přehlédl, což ale fakt bohužel není naše vina.
Hezký den, Petr z BU1 -
Nedoporučuje obchod
- Trva to dlouho
Reakce obchodu BU1
Dobrý den,
Vašemu hodnocení nerozumíme. 19.8. jste si objednal rukavice, u kterých bylo napsáno, že nejsou skladem a že je doba dodání 20 pracovních dní. Dnes, 7 pracovních dní od objednávky, nám dáváte negativní komentář, že to trvá moc dlouho. To, že jsou rukavice na objednávku a to, že si objednáváte rukavice s datem dodání 3-4 týdny máme jasně uvedeno na webových stránkách.
20.8. jsme Vám pro jistotu ještě psali e-mail, že rukavice nejsou skladem a jestli si nechcete vybrat jiný model, na tento e-mail jste nám ani neodpověděl.
Rádi bychom udělali více, ale opravdu nerozumíme co jsme udělali špatně. Petr z BU1. -
Nedoporučuje obchod
Dosut zboží nedorazilo. Na to,aby prodejce napal e-mail, co vlastně je se zbožím a proč tomu,tak je.
Reakce obchodu BU1
Dobrý den, již jsem Vám psal i e-mail. O tom, že jste si objednal pár který není skladem jste byl informován na webu, následně Vám to přišlo i e-mailem. Na webu bylo jasně napsáno kdy bude pár dostupný. Takže jste byl informován na webu, e-mailem, následně jsem Vám i psal osobně e-mail. Pokud jste si ani jednoho upozornění nevšiml, stačilo zvednout telefon nebo napsat e-mail.
Prosím nekažte nám hodnocení tím, že hodnotíte něco, co nebyla evidentně naše chyba.
Díky a pěkný den, Petr Hlaváček - majitel